کاربران یوتیوب اکنون می توانند نظرات ویدیویی را بدون غیرفعال کردن آنها متوقف کنند


یوتیوب ابزار تعدیل جدیدی را برای سازندگان معرفی کرده است که به آن‌ها اجازه می‌دهد نظرات را موقتاً متوقف کنند و از اضافه شدن هر گونه نظر جدید به ویدیوها جلوگیری می‌کند و در عین حال مواردی را که قبلاً پست شده‌اند حفظ می‌کنند. در یک پست وبلاگی که روز پنجشنبه منتشر شد، یوتیوب گفت که این ویژگی به سازندگان این امکان را می‌دهد که «در صورت زیاد بودن نظرات، از مدیریت آن‌ها فاصله بگیرند» و انعطاف‌پذیری در نحوه مدیریت نظرات فراهم می‌کند.

قبل از این به‌روزرسانی، سازندگان YouTube فقط دو گزینه برای تعدیل چیزی داشتند که در غیر این صورت یک نظر دادن کامل و رایگان برای همه بود: یا نظرات را برای بازبینی دستی قبل از انتشار نگه دارند، یا کاملاً غیرفعال کنند. همه نظرات در مورد یک ویدیو یوتیوب می‌گوید که ویژگی Pause اکنون در دسترس است – ما از این شرکت برای شفاف‌سازی در مورد در دسترس بودن جهانی درخواست کرده‌ایم و اگر پاسخی شنیدیم، این داستان را به‌روزرسانی خواهیم کرد.

ابزارهای تعدیل نظرات موجود یوتیوب برای سهولت درک آنها تغییر نام داده اند.

به عنوان بخشی از اعلامیه خود، یوتیوب همچنین برخی از تنظیمات تعدیل موجود خود را برای درک آسان تر تغییر نام داد. این به این معنی است که به جای ارائه گزینه‌هایی برای «نگه داشتن نظرات بالقوه نامناسب برای بررسی» و تغییر روی «افزایش سخت‌گیری» – که بسیار زیاد است. هر منوی گزینه ها – در عوض به کاربران یک انتخاب ساده بین روشن، مکث یا خاموش داده می شود. فعال کردن نظرات همچنین برخی از سطوح نظارت اختیاری را برای انتخاب تغییر می‌دهد: هیچ‌کدام (کاملاً تعدیل نشده)، پایه (که نظرات «احتمالاً نامناسب» را برای بازبینی نگه می‌دارد)، سخت‌گیرانه (که طیف وسیع‌تری از نظرات را برای بازبینی دارد) و همه را نگه دارید.

می‌توانید گزینه مکث جدید را در تنظیمات نظر سطح ویدیو در صفحه تماشا در برنامه YouTube یا در استودیوی YouTube در تلفن همراه و دسک‌تاپ پیدا کنید.



منبع