3 کلید تبلیغات و بازاریابی مراقبت های بهداشتی کدام ممکن است به هیچ وجه نمی دانستید

تبلیغات و بازاریابی عالی خرید را انتخاب کنید و انتخاب کنید {کار} مراقبت های بهداشتی دردسر است! تجارت مراقبت های بهداشتی عالی بخش اختصاصی است در نتیجه در داخل حالی تا زمانی که شما می توانید قادر به همراه خود ماهیت فوق العاده ظریف {درمان} مبتلایان شخصی سروکار دارید، که به طور منظم دارید را ترسان، ضعیف هر دو سردرگم می تدریجی، ممکن است همچنین در داخل عالی تجارت فوق العاده آموزش را انتخاب کنید و انتخاب کنید آوانگارد {کار} می کنید تخصصی ایجاد می کند آن خواهد شد روش های درمانی، ابزارها را انتخاب کنید و انتخاب کنید روش ها در داخل رشد ادامه دار امروزه، فراهم کردن دهندگان مراقبت های بهداشتی گاه گاهی تحمل {تأثیر} تکنیک جدیدترین تبلیغات و بازاریابی مراقبت های بهداشتی را انتخاب کنید و انتخاب کنید فرآیندهای تخلیه قرار می گیرند، هر دو به توسعه های فناوری پاسخ نماد می دهند.

زاویه تبلیغات و بازاریابی مراقبت های بهداشتی در داخل دهه گذشته قبلی همراه خود انشعاب ابزارهای فناوری، رسانه های اجتماعی را انتخاب کنید و انتخاب کنید اسباب بازی های دیجیتال به طور چشمگیری اصلاح شده است. در داخل مقاله فعلی برای Socialnomics، تریشیا ویلکرسون، کارشناس ارشد تبلیغات و بازاریابی در داخل Conifer Health Solutions، فقط در مورد سناریو تبلیغات و بازاریابی B2B در داخل تجارت مراقبت‌های بهداشتی نقل شده است: «مراقبت‌های بهداشتی در داخل {پاسخ به} توسعه‌های فناوری را انتخاب کنید و انتخاب کنید {انتظارات} مخاطبان، به‌طور چشمگیری به همین دلیل سایر صنایع عقب می‌افتد. به همین دلیل همچنان قابل توجه خواهد بود کدام ممکن است کارآفرینان تجارت را همراه خود روندهای مرتب پیش ببرند.”

در داخل همین جا چند مورد آخر آمار کلیدی ممکن است وجود داشته باشد کدام ممکن است نیاز به هنگام راه اندازی {برنامه ریزی} تکنیک تبلیغات و بازاریابی شخصی در ذهن داشته باشید:

• در داخل 12 ماه 2016، بیش به همین دلیل 326 میلیون نفر در داخل ایالات متحده آمریکا وجود داشت کدام هرکدام کدام {شخصیت} انتخاب شده شخصی را داشتند را انتخاب کنید و انتخاب کنید {هر} کدام یک از آنها ناخوشایند احتمالاً بوده اند.

• 52 شانس به همین دلیل مشتریان گوشی های معقول دانش های شبیه به سلامت را به همین دلیل گوشی معقول انباشت می کنند.

• 91% به همین دلیل بزرگسالان گوشی معقول شخصی را در داخل 24 ساعت هفته به راحتی در دسترس است دارند.

• طبق دانش های فعلی fb، تقاضا شماره عالی برای ارجاع به همین دلیل طرف ارائه دهنده خدمات بهداشتی هر دو فراهم کردن دهنده ارائه دهندگان بهداشتی است.

• 8.2 میلیارد رفتن به ویدیویی {مرتبط} همراه خود سلامت در داخل YouTube ممکن است وجود داشته باشد.

یادآور آیا بسیاری از صنایع B2B، چرخه های تخلیه {طولانی} ممکن است خوب به این به معنی باشد یا نباشد کدام ممکن است تکنیک تبلیغات و بازاریابی به کندی تعدیل می کند. برای اینکه کارها تا حدودی برای دارید مشکل تر شود، در داخل همین جا چند مورد آخر واقعیت ابتدایی فقط در مورد تبلیغات و بازاریابی مراقبت های بهداشتی یافتیم. در داخل همین جا سه ​​کلید تبلیغات و بازاریابی سلامت را انتخاب کنید و انتخاب کنید چگونگی جوانسازی خرید را انتخاب کنید و انتخاب کنید {کار} دارید تحویل داده می شود:

شماره یک خریداران بسیار عالی شخصی را تجزیه و تحلیل را انتخاب کنید و انتخاب کنید رئوس مطالب کنید

وقتی سعی می کنید به حداقل یک رمز و راز انتخاب شده انگشت پیدا کنید، دارید حساب کردن دارد این دارد کدام ممکن است چقدر عمیق می توانید ممکن است را راهنمایی کنید. معامله با عالی فاز انتخاب شده به همین دلیل {بازار برای} تأمین را انتخاب کنید و انتخاب کنید گرفتن خریداران احتمالاً 9 تنها واقعی به دارید پشتیبانی می تدریجی به همان اندازه تبلیغات و بازاریابی شخصی را تقویت بخشید، نسبتاً {تضمین می کند} کدام ممکن است ارتباط خریدار کدام ممکن است به همین دلیل مشکل های تخلیه را انتخاب کنید و انتخاب کنید تبلیغات و بازاریابی شخصی به انگشت می آورید، هزینه بهتری دارد.

روش های آسان به به گروه عملکرد شخصی در داخل تجارت مراقبت های بهداشتی انگشت یابید؟

اگر آرزو می کنند تقویت تبلیغات و بازاریابی سلامت شخصی هستید، ممکن است علاوه بر این دیده شده است باشید کدام ممکن است همه شما پیام ها برای همه شما بینندگان دقیق به نظر نمی رسد که باشند. {مشارکت} همراه خود عالی بازاریاب همراه خود تخصص مراقبت های بهداشتی همه وقت یک تکنیک مرتب است. در گذشته به همین دلیل مشارکت در {هر} {کار} یکی دیگر، نیاز به بینندگان شخصی را در ذهن داشته باشید:

• این گزارش را برای چه کسانی تولید می کنید؟

• چه یک چیز را بدانید؟

• ممکن است همراه خود داده ها چه خواهند کرد؟

{برای هر} گروه را انتخاب کنید و انتخاب کنید حرکت پزشکی به همین دلیل {هر} شکل از (بیمارستان، سازنده، ارائه دهنده خدمات بهداشتی را انتخاب کنید و انتخاب کنید جراح، دندانپزشک، داروساز هر دو گروه)، بدون در نظر گرفتن گروه عملکرد از محسوس‌تر رئوس مطالب شود، ظرفیت آن خواهد شد برای تعیین {پاسخ} خوش بینانه معمولاً.

هنگامی کدام ممکن است بینندگان شخصی را ایجاد کردید، انباشت اطلاعاتی فقط در مورد ممکن است مفید به نظر می رسد. این داده ها ممکن است خوب به دارید در داخل تصمیم گیری نیازهای اطلاعاتی بینندگان، نحوه ارتباط ساده تر همراه خود ممکن است را انتخاب کنید و انتخاب کنید وضعیت را انتخاب کنید و انتخاب کنید نحوه تصمیم همراه خود ممکن است پشتیبانی تدریجی.

شماره 2 محتوای گرانبها راه اندازی کنید

روش های آسان به کارآفرینان مراقبت های بهداشتی محتوای {مرتبط} را تأمین را انتخاب کنید و انتخاب کنید فروش می کنند؟ اول، ممکن است نیاز به نیازهای خریداران را همراه خود راه اندازی ادراک توسط تحقیقات مقدماتی، دارایی ها سندیکایی را انتخاب کنید و انتخاب کنید تحلیل رفتاری توجه کنند. در داخل مرحله بعد، ممکن است نیاز به محتوایی راه اندازی کنند کدام ممکن است بر اساس نیازهای ممکن است باشد یا نباشد، یادآور ویدیوها، {وبلاگ} ها، مقالات را انتخاب کنید و انتخاب کنید به همین دلیل {اهداف} برند کمک تدریجی. سرانجام، مطالب محتوا را در داخل رسانه‌هایی کدام ممکن است خریداران در داخل آن خواهد شد تعامل داشتن دارند را انتخاب کنید و انتخاب کنید به اشتراک می‌گذارند، {تبلیغ} کنید.

بر مقدمه عالی گزارش جدیدترین، 85 شانس به همین دلیل کارآفرینان مراقبت های بهداشتی B2B تکنیک تبلیغات و بازاریابی مطالب محتوا دارند، با این وجود تنها واقعی 4 شانس معتقدند نرم افزار های ممکن است فوق العاده مؤثر است.

برای عالی بازاریاب مراقبت های بهداشتی کدام ممکن است بر جاده ارائه دهندگان جوانان هدف قرار گرفته است، راه اندازی محتوای {مفید} ممکن است خوب به معنای نوشتن نوشتن سرمقاله دانشگاهی فقط در مورد سود ها را انتخاب کنید و انتخاب کنید دلخوری کردن های روانشناسی جوانان باشد یا نباشد. روزی کدام ممکن است برای بهبود تأمین مطالب محتوا نرم افزار‌ریزی می‌کنید، {در حالی که} {اکثریت قریب به اتفاق} مشکل‌های تبلیغات و بازاریابی محتوای آن خواهد شد‌ها را فوق العاده مؤثر نمی‌دانند، ممکن است علاوه بر این کارآفرینان B2B دچار شکست شوند.

تبلیغات و بازاریابی مطالب محتوا عالی اتصال بلندمدت همراه خود خریداران را سخت می تدریجی تخصصی ایجاد می کند تجارت پزشکی فوق العاده قابل توجه خواهد بود.

3 نکته برای توسعه خرید و فروش مراقبت های بهداشتی همراه خود تبلیغات و بازاریابی مطالب محتوا:

1. بدانید خریداران دارید چه یک چیز را می خواهند یاد بگیرند

2. در داخل تجارت مراقبت های بهداشتی اصلی باشید

3. به همین دلیل رویدادهای جاری بهره ببرید

ایده ها {زیر} به دارید اطلاعات اجباری برای تعیین محتوای بالاتر برای خوانندگان را می دهد. تبلیغات و بازاریابی مطالب محتوا عالی بهترین راه خارق العاده برای موقعیت قرار دادن خرید را انتخاب کنید و انتخاب کنید {کار} مراقبت های بهداشتی شناخته شده به عنوان یک پیشرو ذهنی را انتخاب کنید و انتخاب کنید راه اندازی خریداران را انتخاب کنید و انتخاب کنید خریداران جدیدترین برای خرید را انتخاب کنید و انتخاب کنید {کار} دارید است. مبتکر باشید را انتخاب کنید و انتخاب کنید اطلاعاتی را فراهم کردن دهید کدام ممکن است ادراک {واقعی} را به خریداران شخصی {ارائه می دهد}.

مصرف کنندگان بسیار عالی را همراه خود مطالب محتوا عملکرد قرار دهید

راه اندازی را انتخاب کنید و انتخاب کنید به اشتراک گذاری محتوای سودآور تبلیغات و بازاریابی مراقبت های بهداشتی به بینندگان دارید متکی است: همراه خود چه کسی است صحبت می کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید چه یک چیز را اطلاع دهید. برای اینکه احتمالاً بیشترین بهره را به همین دلیل ارائه دهندگان بهداشتی را انتخاب کنید و انتخاب کنید درمانی شخصی ببرید، ابتدا نیاز به مخاطبانی را کدام ممکن است محتوای شخصی را برای ممکن است راه اندازی می کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید اینکه چه یک چیز فقط در مورد آن خواهد شد {مفید} می بینند را مطمئن کنید. تبلیغات و بازاریابی مطالب محتوا هر چیز کوچک فقط در مورد راه اندازی را انتخاب کنید و انتخاب کنید به اشتراک گذاری محتوای همراه خود کیفیت بالا است کدام ممکن است به ویژه برای گرفتن خریداران عملکرد دارید طراحی شده است. اگر مثبت نیستید کدام ممکن است روش های آسان به تکنیک تبلیغات و بازاریابی محتوای شخصی را راه اندازی کنید، خواهیم شد پشتیبانی کنیم! در داخل همین جا نحوه گرفتن {شخصیت} حامی توسط تبلیغات و بازاریابی مطالب محتوا تحویل داده می شود.

• رئوس مطالب را انتخاب کنید و انتخاب کنید رشد {شخصیت} های حامی

• به خدمه {خرید} در نظر گرفته شده کنید

• نگاشت مطالب محتوا به بازدید حامی

چیز خارق العاده در مورد محتوای انتخاب شده در داخل اینجا است کدام ممکن است برای گروه خاصی آورده شده است به همان اندازه به همین دلیل روشی ترجیح می دهند برای خوردن مطالب محتوا لذت بردن ببرند را انتخاب کنید و انتخاب کنید به همین دلیل آن خواهد شد بیاموزند. با بیرون عالی ابتکار تبلیغات و بازاریابی محتوای بیشتر مبتنی بر {شخصیت}، دارید این تهدید را دارید کدام ممکن است رقبای شخصی همراه خود صحبت فقط در مورد نیازهای مصرف کنندگان را انتخاب کنید و انتخاب کنید تعمیر ناامنی ها توسط محتوای انتخاب شده، روی مصرف کنندگان {تأثیر} بگذارند را انتخاب کنید و انتخاب کنید در کل زمان کلمه {خرید} را بهبود دهید.

این امر مخصوصاً برای کارآفرینان B2B در داخل مراقبت‌های بهداشتی قابل اعتماد است، کدام ممکن است آیا بسیاری از ممکن است همراه خود چرخه‌های تخلیه پیشرفته‌تر را انتخاب کنید و انتخاب کنید {طولانی}‌تری مواجه هستند را انتخاب کنید و انتخاب کنید مشکل‌های ممکن است در داخل راه اندازی محتوای نصب شده را انتخاب کنید و انتخاب کنید متقاعدکننده را بیش به همین دلیل پیش مسئله‌ساز می‌تدریجی. همراه خود دادن کمک هزینه برای این ماده موضوع، چیزهای زیادی برای مطالعه به همین دلیل دنیای تبلیغات و بازاریابی مراقبت های بهداشتی برای کارآفرینان B2B در داخل سایر صنایع ممکن است وجود داشته باشد. ایجاد این امکان را برای شما همه وقت رمز و راز خاصی را در داخل کانال های مختلف گرفتن می کنید را انتخاب کنید و انتخاب کنید {مرتبط} باقی می یادآور.