4 نکته آسان تناسب اندام

این یک واقعیت شناخته شده است که یک روال تناسب اندام ثابت فواید سلامتی متعددی دارد که شامل کنترل وزن و کاهش خطر ابتلا به چندین بیماری مزمن مانند سرطان، دیابت و بیماری های قلبی عروقی می شود. با این حال، طبق گزارش شورای ورزش آمریکا، از هر 4 آمریکایی، تنها 1 نفر به مقدار توصیه شده ورزش روزانه، 30 دقیقه فعالیت متوسط ​​در بیشتر روزهای هفته یا 20 دقیقه فعالیت شدید سه روز در هفته انجام می دهد.

اقدامات پیشگیرانه انجام دهید

ضروری است که قبل از شروع هر نوع برنامه تناسب اندام، با پزشک خود مشورت کنید، به خصوص اگر شرایط پزشکی مانند دیابت، بیماری قلبی یا فشار خون بالا دارید. پزشک شما در موقعیتی است که سلامت کلی شما را ارزیابی کرده و هرگونه محدودیتی را که ممکن است لازم باشد در اختیار شما قرار دهد.

دنده بالا

نوع کفش یا لباس مناسب برای فعالیت باید پوشیده شود تا آسیب های تناسب اندام زیادی را که هر روز در زمانی که ما به درستی مطلع نیستیم رخ می دهد، متوقف کند. کفش ها باید به طور خاص برای حمایت از نوع پای شما، برای فعالیتی که می خواهید انجام دهید، طراحی شوند. لباسی بپوشید که با پارچه ساخته شده است تا عرق را از بدن شما دور کند. برای فعالیت هایی که احتمال افتادن در آنها بیشتر است، مانند دوچرخه سواری، اسکیت یا اسکی، از وسایل حفاظتی مانند کلاه ایمنی و زانوبند استفاده کنید.

هیدراته بمانید

به گفته دانشگاه علوم بهداشت نورث وسترن، هر چه بیشتر فعال باشید، بدن شما به مایعات بیشتری نیاز دارد. در طول یک ساعت ورزش، می توانید 1 کیوت وزن کم کنید. آب، بنابراین نوشیدن مقدار زیادی آب مهم است که بهترین جایگزین مایع در حین ورزش، قبل، حین و بعد از تمرین است. دو فنجان آب حدود دو ساعت قبل از ورزش کافی است، طبق توصیه شورای آمریکایی ورزش، و همچنین 6 تا 8 اونس. هر 20 دقیقه در حین ورزش اگر برای مدت طولانی تری – 45 تا 90 دقیقه ورزش می کنید – یک نوشیدنی ورزشی حاوی الکترولیت ها را در نظر بگیرید تا جایگزین الکترولیت هایی شود که بدن شما از دست داده است.

زیاده روی نکنید

در حالی که درست است که ورزش می تواند از دست دادن توده عضلانی را کاهش دهد و درد عضلانی و مفاصل را کاهش دهد، اما انجام زیاد یک چیز خوب می تواند مضر باشد. آکادمی جراحان ارتوپد آمریکا پیشنهاد می‌کند که 30 دقیقه ورزش متوسط، مانند پیاده‌روی یا دوچرخه‌سواری، مزایای سلامتی زیادی را برای شما به ارمغان می‌آورد، بر خلاف باورهای قبلی که نیاز به انجام ورزش‌های شدید برای دریافت هر گونه پاداشی داشتید. و اگرچه شدت متوسط ​​بهترین است، ورزش کم تاثیر نیز سودمند است.

نتیجه

اگر فکر می‌کنید که می‌توانید یک روتین تناسب اندام را شروع کنید و در اولین باری که وارد باشگاه می‌شوید، با شدت بالا تمرین کنید، خودتان را برای شکست آماده می‌کنید. به گزارش Family Wellness Online، در عوض، متوجه باشید که باید کارها را به آرامی انجام دهید، به خصوص اگر در گذشته ورزش نکرده اید یا مدت زیادی از آن گذشته است. شکل گیری و توانایی انجام فعالیت های شدیدی که می خواهید انجام دهید زمان و تعهد می خواهد، بنابراین با خودتان صبور باشید و در ابتدا انتظار زیادی نداشته باشید.