5 ایده برای صبحانه سالم

صبحانه مهم ترین وعده غذایی روز است. یک صبحانه سالم سطح قند خون را بهبود می بخشد، متابولیسم را افزایش می دهد و میل به خوردن میان وعده ها را در طول روز کاهش می دهد. اکنون مطالعات نشان می دهد افرادی که صبحانه سالم می خورند لاغرتر از افرادی هستند که صبحانه را حذف می کنند.

در زیر 5 ایده برای صبحانه سالم وجود دارد که می توانید از امروز استفاده کنید:

1. املت فوق سریع: مواد لازم: 2 تخم مرغ، 2 اونس بیکن بوقلمون خرد شده و ¾ فنجان اسفناج خرد شده. طرز تهیه: تخم مرغ ها را با همزن بزنید تا سبک و پفکی شود. بیکن و اسفناج را اضافه کنید و هم بزنید تا همه مواد خوب با هم ترکیب شوند. مواد را در یک کاسه مخصوص مایکروویو قرار دهید. به مدت یک دقیقه در مایکروویو با حرارت زیاد قرار دهید، یک تکه نان تست گندم کامل به آن اضافه کنید و یک صبحانه عالی برای شروع روزتان میل کنید.

2. اسموتی توت فرنگی: اسموتی ها سریع، آسان آماده می شوند و زمانی که باید بلند شوید و بروید عالی هستند. مواد لازم: 1 فنجان شیر کم چرب، 1 ​​فنجان توت فرنگی، ½ فنجان ماست و 4 تکه یخ. طرز تهیه: همه مواد را در مخلوط کن بریزید و مخلوط کنید تا یکدست شود. در فنجان مورد علاقه خود بریزید و لذت ببرید.

3. بسته بندی سبزیجات بدون چربی و پنیر: بسته بندی ها سریع، سالم و راهی عالی برای شروع روز هستند. مواد لازم: ۱ عدد تورتیلا آرد، ۱ پیمانه سبزیجات مخلوط پخته شده به انتخاب شما، ۲ قاشق غذاخوری پنیر چدار کم چرب رنده شده. طرز تهیه: تورتیلا را در بشقاب بگذارید و پنیر را روی آن بمالید. تورتیلا را با حرارت متوسط ​​به مدت 40 ثانیه در مایکروویو قرار دهید. سبزیجات را اضافه کنید، نان تورتیلا را حلقه حلقه کنید و در حالی که داغ است بخورید.

4. سالاد میوه سریع و ماست: سالاد میوه و ماست باید در صدر لیست صبحانه های مورد علاقه همیشه قرار گیرند. مواد لازم: 1 موز کوچک، 1 سیب کوچک، ½ فنجان توت منجمد مخلوط و 1 فنجان ماست یونانی وانیلی. طرز تهیه: موز و سیب را نازک برش دهید و در ظرفی بریزید. توت ها را اضافه کنید و مواد را با هم مخلوط کنید. سالاد میوه را با ماست وانیلی پر کرده و میل کنید.

5. موسلی خانگی: کم چرب، سرشار از فیبر و درست به شکلی که دوست دارید درست شده است. مواد لازم: ½ فنجان جو دو سر کمی برشته شده، 1 قاشق غذاخوری تخمه آفتابگردان، 1 قاشق غذاخوری کشمش آبدار، ¼ فنجان چیپس موز و آناناس خشک، ¾ فنجان شیر کم چرب. طرز تهیه: همه مواد را در ظرفی بریزید، هم بزنید تا یکدست شوند. شیر را اضافه کنید و روز خود را به روشی درست شروع کنید.

اکنون شما 5 صبحانه سالم برای هفته کاری خود دارید. هر یک از دستور العمل ها فقط چند دقیقه طول می کشد تا آماده شود. یک صبحانه سالم راهی عالی برای شروع روز و تسریع سوخت و ساز بدن است.