5 دلیل که چرا بازاریابی مراقبت های بهداشتی بهترین جایگاه برای بازاریابان آنلاین است

اینترنت در حال رشد است و تجارت در حال رونق است. با افزایش سن جمعیت Baby Boomer، آنها همچنین به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد سلامت، تندرستی، تناسب اندام و چگونگی بهبود هر سه هستند. در هر دوره اقتصادی این گروه سنی درآمد قابل تصرف بیشتری نیز دارد. فرزندان آنها از کالج فارغ التحصیل شده اند و اغلب به خانه کوچکتری نقل مکان کرده اند. درآمد قابل دسترس آنها به اوج خود رسیده است.

و در این مرحله از زندگی، مردم نیز بیشتر به سلامت و تندرستی خود علاقه مند هستند. چگونه می توانند از شر آن پوندهای مزاحم که در 10 سال گذشته با آنها سفر کرده اند خلاص شوند؟ چگونه می توانند همسر جدیدی را جذب کنند؟ چگونه می توانند پوست خود را جوان تر نشان دهند؟ چگونه می توانند دیابت خود را بهتر کنترل کنند؟ چگونه می توانند بدون مواد شیمیایی در خانه خود زندگی کنند؟ چگونه می توانند با تغییر شیوه زندگی خود مصرف برخی از داروهای تجویزی خود را متوقف کنند؟ چگونه می توانند قبل از اینکه سیگار آنها را متوقف کند، سیگار را ترک کنند؟

از آنجایی که مردم سوال می پرسند، همچنان نیاز به دیگرانی وجود دارد که مایل به تحقیق و توسعه راه حل ها و پاسخ ها هستند. بیبی بومرها رایانه‌ها را خطرناک یا ترسناک می‌دانستند، اما بیشتر آنها یاد می‌گیرند که چگونه آنلاین گشت و گذار کنند، هدیه بخرند و پاسخ سؤالات خود را دریافت کنند. در واقع، برخی از نوت‌بوک‌های جدید که با استفاده از سیستم‌عامل کروم تولید می‌شوند، برای بیش از 50 نفر مناسب هستند. تبلیغات آنها برای کودکان کاملاً دلتنگ یک جمعیت کامل از افراد تلفن همراه است که یاد گرفته اند از رایانه استفاده کنند و می توانند این وسیله باریک را در کیف و کیف های حمل خود فرو کنند.

این بدان معنی است که صنعت مراقبت های بهداشتی قابل دوام، در حال رشد و انتخاب بسیار قوی برای بازاریابان آنلاین است. سلامت و تندرستی یکی از سه بازار قوی همیشه سبز است – سلامتی، روابط و پول.

1. رسانه ها به پوشش تحقیقات جدید ادامه می دهند که یک سبک زندگی سالم به کاهش خطر بیماری و بیماری کمک می کند. هنگامی که مردم به دنبال اطلاعاتی در مورد داشتن یک سبک زندگی سالم، ترک سیگار، تناسب اندام، ورزش، یا خوردن گیاهخواری هستند، دیگر به کتابخانه مراجعه نمی کنند. رسانه‌های چاپی اغلب ممکن است قبل از اینکه کتاب به قفسه‌های کتابخانه برسد قدیمی شده باشند. مردم به اینترنت روی می آورند.

2. هنگامی که فردی متوجه می شود که دارای بیماری قلبی، لوپوس، دیابت، آرتریت یا هر یک از صدها بیماری دیگر مرتبط با استرس است، برای کسب اطلاعات به اینترنت مراجعه می کند. چگونه استرس خود را کاهش دهیم … یوگا، ورزش، مدیتیشن یا ارتباط ذهن و بدن و روح. شما می توانید مستقیماً در مسیر آنها قرار بگیرید.

3. صنعت بیمه به سرعت بخش بزرگ و بزرگتری را از جیب کارمندان و کارفرمایان خارج می کند. روز 5.00 دلار مشارکت دفتری و کسر 500.00 دلار، دهه ها پیش گذشته بود. امروز به 5000 دلار فرانشیز خانواده سلام کنید و بعد از اینکه فرانشیز فرد در طرح را دریافت کردید، 30 دلار را پرداخت کنید.

آیا متوجه می‌شوید که صفحات و صفحات mumbo-jumbo که در اختیار کارمندان قرار می‌گیرد تا چه مواردی را پوشش دهد و چه چیزی را پوشش نمی‌دهد – چه زمانی که هست و چه نیست – و چه کسی ممکن است در شبکه باشد یا نباشد؟ شما می توانید با ارائه اطلاعات برای حفظ سلامت افراد یا کار با شرکت های بزرگ برای ارائه اطلاعات بهداشتی به کارکنان از طریق شرکت های Intra-Net، برای کاهش بازدیدهای اداری حضور داشته باشید.

4. افراد دارای شرایط دوست دارند با افرادی که شرایط مشابهی دارند صحبت کنند. یا اعضای خانواده با شرایط مشابه دست و پنجه نرم می کنند. انجمن ها و سایت های محتوا منابع خوبی برای این جایگاه ها هستند. اکنون شما یک انجمن از افراد مبتلا به بیماری سلیاک دارید و می توانید به راحتی مغز آنها را در مورد نوع اطلاعاتی که می خواهند انتخاب کنید. بعد، شما آن را ارائه دهید.

5. افرادی که در جستجوی موضوعات سلامت و تندرستی هستند، تا زمانی که اینترنت با mind-meld جایگزین شود، آنلاین خواهند بود. تا آن زمان، جایی برای شما وجود دارد. ترفند این نیست که همه چیز برای همه مردم باشد، بلکه ایجاد یک سایت محتوا به طور خاص برای افرادی است که به دنبال اطلاعات خاص هستند.

صنعت مراقبت های بهداشتی ممکن است رقابتی باشد اما بزرگ است. طاقچه هایی وجود دارند که به اندازه کافی پوشش داده نشده اند و محتوایی هستند که زباله خالص هستند. شما می توانید نور افرادی باشید که در جستجوی اطلاعات برای بهبود سلامت، تندرستی و تناسب اندام خود هستند.

این زمان آن است که آن موقعیت ها را کشف کنید و یک تجارت آنلاین سالم ایجاد کنید.