5 وعده غذایی آسان آخر هفته با گوشت گاو برای خانواده های پرمشغله


5 وعده غذایی آسان آخر هفته با گوشت گاو برای خانواده های پرمشغله

این نشریه با همکاری گوشت این چیزی است که برای شام.، توسط NCBA، پیمانکار Beef Checkoff اداره می شود. . همه نظرات مال من است

به عنوان یک مادر مجرد شاغل دو دختر نوجوان (و یک پسر در دانشگاه!) تهیه سریع غذای خوب برای شما آسان نیست. خوشبختانه، من چند ترفند در آستین خود دارم تا در طول هفته کاری پرمشغله ام، یک شام راحت، خوشمزه و سالم را روی میز تهیه کنم. در اینجا راهنمایی‌های من برای سرو به موقع آن وعده‌های غذایی، به علاوه 5 مورد از گوشت گاو مورد علاقه خانواده‌ام که در فصل شلوغ بازگشت به مدرسه به آنها تکیه می‌کنم، آورده شده است.

چرا گوشت گاو را برای خانواده ام انتخاب می کنم؟

به عنوان یک متخصص تغذیه و مادر، هدف من این است که شامی رضایت بخش و متعادل روی میز داشته باشم. این شامل نصف بشقاب پر از میوه ها و سبزیجات رنگارنگ، یک چهارم بشقاب پر از نشاسته و یک چهارم بشقاب پر از پروتئین است. وقتی نوبت به انتخاب پروتئین می‌رسد، گوشت گاو را انتخاب می‌کنم زیرا در طول روزهای پرمشغله مدرسه و کار، قدرت ثابتی را برای خانواده‌ام فراهم می‌کند. گوشت گاو همچنین 10 ماده مغذی ضروری از جمله پروتئین با کیفیت بالا، آهن و روی را فراهم می کند که از رشد و عملکرد سالم مغز حمایت می کند. علاوه بر این، خوردن غذاهای غنی از پروتئین، مانند گوشت گاو، همراه با فعالیت بدنی منظم، می‌تواند به حفظ عملکرد ماهیچه‌ای و بدن کمک کند و به افراد کمک کند تا زندگی قوی و مستقلی داشته باشند.

با بازگشایی مدارس در پاییز امسال و بسیاری از فعالیت های مدرسه که به صورت حضوری انجام می شود، قطعاً مصونیت برای ما از اهمیت بالایی برخوردار است. گوشت گاو چندین ماده مغذی را فراهم می کند که می تواند به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کند، از جمله روی، سلنیوم، ویتامین B6 و آهن:

  • فلز روی: به طور متوسط، یک وعده 3 اونس گوشت گاو پخته شده، 39 درصد از ارزش روزانه توصیه شده روی را تامین می کند و گوشت گاو را به یک منبع عالی تبدیل می کند. روی در بهبود زخم ها نقش دارد و از آنجایی که بدن روی را ذخیره نمی کند، دریافت روی روزانه اهمیت دارد و گوشت گاو یکی از بهترین منابع غذایی است.[1]
  • سلنیوم: سلنیوم نقش مهمی در محافظت از بدن در برابر التهاب و عفونت مزمن دارد. یک وعده 3 اونس گوشت گاو پخته شده 38 درصد از مقدار توصیه شده روزانه سلنیوم را تامین می کند و گوشت گاو را به یک منبع عالی تبدیل می کند.[2]
  • ویتامین B6: ویتامین B6 به طرق مختلف در عملکرد سیستم ایمنی نقش دارد. یکی از راه‌های اصلی کمک به تشکیل گلبول‌های سفید خونی که با عفونت مبارزه می‌کنند، که یکی از انواع اصلی سلول‌های ایمنی بدن هستند. یک وعده 3 اونس گوشت گاو پخته شده 19 درصد از مقدار توصیه شده روزانه ویتامین B6 را تامین می کند و گوشت گاو را به منبع خوبی تبدیل می کند.[3]
  • اهن: به تشکیل گلبول های سفید خونی که با عفونت مبارزه می کنند کمک می کند. اگر کمبود آهن دارید، این می تواند کارایی سیستم ایمنی بدن شما را مختل کند. یک وعده 3 اونس گوشت گاو پخته شده 14 درصد از مقدار توصیه شده روزانه آهن را تامین می کند و گوشت گاو را به منبع خوبی تبدیل می کند. آهن هِم موجود در گوشت گاو نیز راحت تر جذب بدن می شود.[3]

آن را لاغر کنید

هنگام انتخاب گوشت گاو، در صورت امکان، برش های بدون چربی را انتخاب کنید. با توجه به افزایش روش‌های پیرایش در چند دهه گذشته، در حال حاضر برش‌های گوشت گاو بدون چربی بیش از هر زمان دیگری وجود دارد! بر اساس تعریف استاندارد USDA، تقریباً 2/3 برش‌های موجود در خرده‌فروشی ضعیف در نظر گرفته می‌شوند. اگرچه تکه های زیاد گوشت گاو می تواند گیج کننده باشد (حتی برای یک متخصص تغذیه و نویسنده کتاب آشپزی!)، من از BeefItsWhatsforDinner.com استفاده می کنم. وب سایتی که به من کمک می کند بهترین انتخاب را برای خود و خانواده ام داشته باشم. این وب‌سایت به هر قطعه ساده و نام‌های مختلفی اشاره می‌کند که می‌توان آن‌ها را تحت عنوان فروخت – بنابراین مهم نیست در کجای ایالات متحده هستید، می‌توانید قطعات کوچک را در بازار نزدیک خود پیدا کنید.

5 وعده غذایی آسان گوشت گاو

تصویر از BeefItsWhatsforDinner.com

عکس از عکاسی گیل واتسون

تصویر از اشلی لیما

تصویر از BeefItsWhatsforDinner.com

تصویر از BeefItsWhatsforDinner.com

منابع

[1] https://ods.od.nih.gov/factsheets/Zinc-HealthProfessional/

[2] https://ods.od.nih.gov/factsheets/Selenium-HealthProfessional/

[3] https://ods.od.nih.gov/factsheets/VitaminB6-HealthProfessional/

[4] https://ods.od.nih.gov/factsheets/Iron-HealthProfessional/