5 کاری که برای کاهش 92 پوند انجام دادم

من سفر کاهش وزن خود را در سال 2012 پس از تصمیم گیری در سال نو برای کاهش وزن شروع کردم.

من شروع به ایجاد علائم مرتبط با دیابت کرده بودم و این مرا می ترساند. زانوها و باسنم هر روز درد می‌کردند و بالا و پایین رفتن از پله‌ها سخت می‌شد.

چرا وزن اضافه کردم

می توانم بگویم بسیاری از افزایش وزن من به عدم تحرک مربوط می شود. من از خانه کار می کنم بنابراین واقعاً مجبور نیستم خانه را ترک کنم. من خیلی کم تحرک بودم. همچنین در این مدت شوهرم نیز بیکار بود، بنابراین کمی استرس داشت. من استرس زیادی در خوردن داشتم. من حداقل 3000-5000 کالری در روز بدون ورزش می خوردم و کمتر از چند صد کالری در روز می سوزاندم.

این چیزی است که من انجام دادم:

سم زدایی قند

شوهرم یک روز از سر کار به خانه آمد و به من گفت که یکی از همکارانش با حذف قند از رژیم غذایی خود مقدار زیادی وزن کم کرده است.

حذف تمام قندها از رژیم غذایی تقریباً غیرممکن است. میوه ها و برخی سبزیجات حاوی قندهای طبیعی هستند. برخی از کربوهیدرات های ساده می توانند در بدن شما به قند تبدیل شوند. شکری که مدنظرش بود شکر سفید و قهوه ای بود. قند را از رژیمم حذف کردم.

شروع به بررسی رژیم غذایی خود کردم و متوجه شدم که مقدار زیادی کربوهیدرات (ماکارونی، نان، برنج، سیب زمینی) می خوردم. من آنها را از برنامه غذایی خود حذف کردم. من همچنین دونات، نان های عسلی، کیک، کلوچه، بستنی و پای را از وعده های غذایی خود حذف کردم. من آبمیوه یا نوشابه مصرف نمی کردم، بنابراین به راحتی می توان آن را حذف کرد. پنیر و شیر گاو را هم به طور کامل از رژیمم حذف کردم.

وعده های غذایی من:

وعده‌های غذایی من شامل: بلغور جو دوسر، موز، توت‌فرنگی، تخم‌مرغ، بیکن بوقلمون، مرغ، بوقلمون چرخ‌شده، کلم پیچ، کلم سبز، اسفناج، لوبیا چیتی، لوبیا شمالی، نخود فرنگی شیک، کلم بروکلی، بادام، تخمه آفتابگردان بود. شیر بادام.

مصرف آب:

من هر روز با نصف وزنم آب می خوردم. این شامل چای سبز با لیمو (بدون شکر، عسل یا شهد آگاو) بود. شاید سخت ترین کار باشد، اما می دانستم که نوشیدن آب به من کمک می کند مدت بیشتری سیر بمانم، هیدراته بمانم و به دفع سموم از سیستمم کمک کند.

ورزش کردن:

من 20+ دقیقه در روز 3-4 بار در هفته پیاده روی می کردم. همه جا راه میرفتم نزدیکترین مغازه حدود 8 بلوک بود. برام مهم نبود بیرون چقدر سرده. من متعهد شدم تا حد امکان ورزش کنم. دلایلی را می‌سازم که مجبور شوم به فروشگاه بروم تا بتوانم هر روز قدم‌هایم را برسانم.

استراحت در حمام:

اکثر مردم فقط ۲ تا ۳ بار در هفته زباله ها را رها می کنند. من 3-5 وعده در روز می خوردم اما 1-2 بار در هفته غذا می خوردم. بیش از حد یبوست داشتم

چرا رهاسازی زباله مهم است؟

تمیز کردن روده بزرگ می تواند به کاهش وزن شما کمک کند. افراد تا 20 پوند از دست دادن را در یک دوره یک ماهه تجربه کرده اند. کاری که پاکسازی روده بزرگ انجام می دهد این است که غذای نهفته، انگل ها، کرم ها و لجن روده را از روده بزرگ خارج می کند. یکی از بسیاری از کارهایی که این کار انجام می دهد این است که به شروع متابولیسم شما کمک می کند و در نتیجه به شما کمک می کند تا سریعتر چربی بسوزانید.

می دانستم که باید کاری انجام دهم، بنابراین شروع به مصرف روغن کرچک کردم. این چیزها وحشتناک است و من را به تهوع می کشاند اما این کار را انجام داد. در عرض چند ساعت داشتم آزاد می‌کردم، اما بعد از اینکه روغن کرچک را متوقف کردم، سیستمم آزاد نمی‌شد، بنابراین مجبور شدم چیز دیگری را امتحان کنم.

چیزی که من پیدا کردم این است که چای سم زدایی ملایم وجود دارد که نتایج یکسانی را به شما می دهد. من شروع به اضافه کردن این ویتامین به همراه یک مولتی ویتامین مایع به رژیم غذایی خود کردم و اکنون می توانم 2-4 بار در روز بروم.

نتایج من:

در نتیجه تغییر رژیم غذایی، افزایش مصرف ویتامین و دفع بیشتر مواد زائد، در یک دوره 2 ساله 92 پوند وزن کم کردم. من از سایز 18 به سایز 10 رسیدم.

این برنامه ای بود که من دنبال کردم. در 2 سال گذشته توانسته ام کاهش وزن خود را حفظ کنم.

برای من این فقط یک رژیم غذایی نیست بلکه یک تغییر سبک زندگی است. من هنوز از غذاهایی که دوست دارم لذت می برم اما در حد اعتدال.

آیا این می تواند برای شما کار کند؟ آره. سوالی که باید از خود بپرسید این است که سلامت فعلی شما ارزشش را دارد.