7 راز تغییر در کاهش وزن

میلیون‌ها مرد و زن می‌خواهند وزن خود را کاهش دهند، زیرا از چربی اضافی بدن و سطح انرژی پایین رنج می‌برند. اگر به نظر شما شبیه به نظر می رسد، پس باید به یک مسابقه تغییر شکل کاهش وزن بپیوندید.

قبلاً چند داستان قدرتمند و احساسی در مجلات تناسب اندام گفته شده است و مردم از سراسر جهان به یکدیگر کمک می کنند تا سرانجام بدن خود را تغییر دهند. تغییر شکل کاهش وزن شما 12 هفته شگفت انگیز خواهد بود. بنابراین فکر کردم این بهترین زمان است تا به شما 7 نکته اصلی تحول را ارائه کنم تا به شما در کاهش وزن بیشتر در 12 هفته آینده کمک کنم.

در اینجا 7 راز اصلی تحول من وجود دارد که می توانید از آنها برای سوزاندن چربی در سراسر بدن خود استفاده کنید.

نکته 1) انباری را تمیز کنید

یکی از بزرگترین مشکلات در برنامه کاهش وزن، شکر اضافه شده و میان وعده های بی فکر (به خصوص بین برگشتن از محل کار و شام) است.

از شر آشغال ها خلاص شوید. آن را پرتاب کنید. بهتر است سطل زباله آن را بخورد تا شما.

نکته 2) انجام تمرینات هوازی آهسته خسته کننده را متوقف کنید

شدت تمرینات خود را افزایش دهید و به تمرینات اینتروال بروید. و بله، حتی مبتدیان می توانند تمرینات اینتروال را در هنگام استفاده از سیستم تمرین کوتاه مدت و پشت سر هم که باعث افزایش متابولیسم می شود انجام دهند.

نکته شماره 3) از تمرینات حرفه ای طراحی شده و ساختار یافته استفاده کنید

شما باید سه بار در هفته در کمتر از 45 دقیقه از تمرینات کوتاه مدت و پشت سر هم خارج شوید. در 4 روز دیگر هفته، فعال بمانید و هر روز حداقل 30 دقیقه پیاده روی داشته باشید.

نکته 4) سالن بدنسازی خانگی را با توپ، نیمکت و دمبل های قابل تنظیم تنظیم کنید

این تمام چیزی است که شما نیاز دارید. اگر احساس سرحالی می‌کنید، می‌توانید یک نوار کششی به باشگاه بدنسازی خود اضافه کنید.

اما برای تغییر بدن فقط به کمی تجهیزات در خانه نیاز دارید. شما نیازی به عضویت در باشگاه ورزشی گران قیمت یا یکی از آن باشگاه های بزرگ خانگی یا حتی یک بوفلکس گران قیمت ندارید.

بدن شما در قیمت تبعیض قائل نمی شود. این به سادگی به تلاطمی که بر بدن خود وارد می کنید پاسخ می دهد و شما می توانید این کار را با قیمت ارزان انجام دهید.

نکته شماره 5) به جای استفاده از دستگاه های کاردیو، از مدارهای کوتاه وزن بدن در خانه استفاده کنید.

3 تمرین پایین تنه و 3 تمرین بالاتنه را انتخاب کنید. تمرینات با وزن بالا و پایین تنه را به طور متناوب انجام دهید. برای جزئیات بیشتر ویدیوی یوتیوب من را در مورد آموزش مداری تماشا کنید.

نکته 6) برنامه ریزی کنید، خرید کنید و غذای خود را آماده کنید

یافتن برنامه تغذیه مناسب برای موفقیت بسیار مهم است و برنامه ریزی نیز همین است. شما نمی توانید از یک رژیم غذایی بد دوری کنید، اما می توانید عادت های بد را برنامه ریزی کنید. بنابراین 2 ساعت در تعطیلات آخر هفته سرمایه گذاری کنید تا تا حد امکان وعده های چربی سوز خود را برای هفته آینده آماده کنید.

نکته شماره 7) حمایت اجتماعی دریافت کنید

این مهمترین راز کاهش وزن است که هیچ کس به آن توجه نمی کند.

اما نکته اصلی این است که … شما نمی توانید این کار را به تنهایی انجام دهید.

شما به حمایت دیگران نیاز دارید تا به تمرینات خود پایبند بمانید، انتخاب های صحیح رژیم غذایی روزانه و روزانه داشته باشید و از کسی بخواهید که وقتی احساس ناراحتی می کنید حمایتتان کند و همچنین زمانی که می خواهید کوتاهی کنید، شما را فراخواند. گوشه ها

همین امروز با کمک باشگاه های لاغری اینترنتی از حمایت اجتماعی در کنار خود بهره مند شوید.

از این 7 راز امروز استفاده کنید و می توانید در عرض 12 هفته 14 تا 30 پوند وزن کم کنید، درست مانند برندگان قبلی مسابقه تحول. و لطفا دوستان خود را به مسابقه معرفی کنید. شما از آنها حمایت خواهید کرد و به آنها کمک خواهید کرد تا بدن و زندگی خود را تغییر دهند.

من نمی توانم صبر کنم تا در مورد نتایج مسابقه تغییر وزن شما بشنوم.