8 نکته برای تغذیه سالم در سفر

اگر برای کار یا تفریح ​​به سفر می‌روید، می‌دانید که تهیه غذای سالم گاهی اوقات دشوار است. یا حداقل باید بگویم که وسوسه‌های زیادی وجود دارد که گزینه‌های سالم بسیار کم به نظر می‌رسند. آماده بودن 75 درصد از نبرد در مورد تغذیه سالم در سفر است. قطعاً نیاز به کمی برنامه ریزی و یک استراتژی تغذیه ای خاص دارد. خوشبختانه، می توانید با کمی کار اضافی به برنامه غذایی سالم خود پایبند باشید. این 8 نکته برای تغذیه سالم در سفر، ایده های محکمی را برای ماندن در مسیر در هنگام حرکت ارائه می دهد.

1. موقعیت مکانی – وقتی محل اقامت را انتخاب می کنید، همه چیز به موقعیت مکانی مربوط می شود. فرض کنید برای کار به سفر می روید و حداقل چند روز در همان مکان خواهید بود. یافتن مکانی که نزدیک به منابع سالم باشد، کلیدی است. آیا خواربارفروشی در این نزدیکی هست که بتوانید برای تنقلات و/یا وعده های غذایی سالم به آنجا بروید؟ آیا کافه‌ها یا رستوران‌های سالمی در فاصله کمی وجود دارند که بتوانید در آن‌ها توقف کنید و یک لقمه بخورید؟ اگر گزینه های خوبی در اطراف شما وجود نداشته باشد، به راحتی می توانید بهانه کنید که در جاده نمی توانید غذای سالم بخورید. این را بهانه خود نکنید تا جایی که می توانید عاقلانه انتخاب کنید تا خود را برای موفقیت آماده کنید.

2. محل اقامت با آشپزخانه یا کوچک آشپزخانه – یکی از بهترین راه ها برای اطمینان از تغذیه سالم در سفر، دسترسی به برخی از انواع آشپزخانه است. هتل‌های طولانی‌مدت، اجاره تعطیلات و Air B&B همگی گزینه‌های عالی هستند اگر برای موقعیت مکانی شما مناسب باشند. اگر آشپزخانه در دسترس نیست، داشتن یک یخچال در اتاق هتل شما برای برخی از گزینه های سالم یک جایگزین عالی است. نکته این است که اگر آشپزخانه یا یخچال دارید، می توانید میان وعده های خوب و وعده های غذایی آسان را تهیه کنید. چیزهایی مانند میوه و سبزیجات تازه، آب بطری‌شده، پنیر دلمه، ماست یونانی، آجیل، کره بادام‌زمینی طبیعی، مرغ جوجه‌گردان و کنسرو ماهی گزینه‌های فوق‌العاده‌ای هستند که نگهداری آن‌ها آسان است و برای ایجاد یک غذای سریع نیازی به کار آماده‌سازی زیادی ندارد. یا میان وعده

3. قبل از ارسال اقلام – استراتژی دیگر این است که کالاهای خشک مورد علاقه خود را از قبل به محل خود ارسال کنید. پودر پروتئین، لوبیا، آجیل، کنسرو تن ماهی، نان و جو دوسر سریع همه مواردی هستند که می‌توانید قبل از ورودتان ارسال کنید تا گزینه‌های سالمی در انتظار شما باشد.

4. کولر حمل کنید – غذای سالم خود را با خود حمل کنید. یک کولر پر از تنقلات سالم مورد علاقه خود، ساندویچ، بطری آب و هر چیزی که برای روز نیاز دارید تهیه کنید. اگر بتوانید به مکان خود رانندگی کنید و کولر خود را با خود بیاورید، این گزینه به خوبی کار می کند. اگر در حال پرواز هستید، به یک کولر تاشو برای بسته بندی در چمدان خود نیاز دارید.

5. درباره رستوران‌های منطقه تحقیق کنید – قبل از رفتن، تحقیقات خود را انجام دهید. حتی اگر به آشپزخانه یا یخچال دسترسی دارید، باز هم ممکن است بخواهید یا لازم باشد برای چند وعده غذا بخورید. ببینید چه رستوران هایی در این منطقه هستند و کدام منوها گزینه های سالمی را ارائه می دهند که مورد علاقه شما هستند. می‌توانید برای هر گردشی به یکی از این رستوران‌ها برنامه‌ریزی کنید و بدانید وقتی از در وارد می‌شوید چه می‌خورید.

6. پودر پروتئین – پروتئین اغلب سخت ترین چیزی است که به دست می آید. اگر بتوانید مقداری پودر پروتئین با خود داشته باشید، تغذیه سالم در حال حرکت بسیار آسان تر می شود. حتی این یک نسخه پشتیبان است، اگر نمی توانید گزینه مناسبی پیدا کنید، می دانید که منبع پروتئین خوبی برای مراجعه به آن دارید. گاهی اوقات استراتژی تغذیه سالم شما ممکن است نیاز به استفاده از ترکیبی از گزینه ها داشته باشد. به عنوان مثال، یافتن مقداری میوه و سبزیجات ممکن است آسان باشد، اما گرفتن یک منبع پروتئین ممکن است بسیار گران باشد. در موارد خاص، پودر پروتئین می تواند شکاف ها را پر کند.

7. مکمل سوپرسبز – دریافت مقدار صحیح سبزیجات در سفر اغلب بسیار دشوار است. این زمان عالی برای ترکیب یک مکمل عالی مانند Amazing Grass، Green Defense یا Greens + است. یک مکمل دقیقاً همین است – راهی برای تکمیل رژیم غذایی شما. اگرچه این نباید پایه اصلی شما برای دریافت سبزیجات باشد، اما همیشه می‌توان از آن به عنوان راهی برای افزایش مصرف ریزمغذی‌ها و وارد کردن مقداری سبزیجات به رژیم غذایی‌تان استفاده کرد.

8. تنقلات خانگی بیاورید – تنقلات خانگی فاسد نشدنی را با خود بیاورید. گرانولا یا میله های پروتئینی خانگی، کلوچه های پروتئینی، چیپس کلم پیچ و گرانولای خانگی یا مخلوط تریل، همه گزینه های فوق العاده ای هستند که می توانید با خود همراه داشته باشید. اگر غذای سالم همراه خود داشته باشید، به احتمال زیاد به جای جستجوی مواد مضر، آن غذای سالم را می خورید.

اگر متوجه شده اید (یا شاید قبلاً متوجه شده اید)، موضوع رایج اینجا این است که باید آماده باشید. اگر به یک هدف کاهش وزن، یک هدف سلامتی متعهد هستید یا فقط می خواهید مطمئن شوید که وعده های غذایی با کیفیت می خورید، باید خود را برای موفقیت آماده کنید. تغذیه سالم در سفر کاملاً قابل انجام است، اما برای انجام آن نیاز به کمی برنامه ریزی و استراتژی دارد.