Terrell Owens Bodylastics Workout – 6 روش برتر برای ایجاد توده عضلانی

احتمالاً در مورد روتین تمرین بدنسازی ترل اونز یاد گرفته اید؟

روال تمرینی Terrell Owens اخیراً سر و صدا شده است. همه اینها در نتیجه حضور او بر روی جلد مجله Muscle and Fitness اتفاق افتاد. در آنجا او عضلانی بود و تا استخوان پاره شده بود و هر مردی می خواهد بداند چگونه می تواند بدنی شبیه بدن او به دست آورد. پاسخ ممکن است شما را شگفت زده کند.

بسیاری از مردم می خواستند در مورد برنامه تمرینی او بدانند — که منجر به یک مقاله کامل در مورد “تمرین مرد لاستیک بند” شد.

در این مقاله من برخی از استراتژی‌ها و تکنیک‌های هرگز از راهنمای تمرین و رژیم غذایی Terrell Owens را که همراه با ورزشگاه خانگی TO مرد فوق‌العاده قوی ارائه شده است، نشان خواهم داد.

1. در طول تمرینات خارج از فصل خود به مدت 30 ثانیه بین تمام ست ها طناب می پرد.

2. خارج از فصل TO یک تمرین تمرینی قدرتی را 5 روز در هفته انجام می دهد.

3. TO از نوارهای مقاومتی Bodylastics برای تمرینات خود استفاده می کند زیرا آنها آسیب بسیار کمی به عضلات و/یا مفاصل وارد می کنند. استفاده از آنها برای تمرینات خانگی بسیار ایمن است.

4. البته گرم کردن در همه برنامه های ورزشی بسیار مهم است. TO دوست دارد از دوچرخه ثابت برای تمرین گرم کردن خود استفاده کند. معمولاً او این کار را تقریباً 7 دقیقه انجام می دهد.

5. صبحانه برای اوونز شامل یک کاسه بلغور جو دوسر و 10 سفیده تخم مرغ است. تغذیه نقش بسیار مهمی در توانایی شما برای داشتن بدنی عضلانی و پاره شده دارد.

6. TO پروتکل های تمرینی مختلفی را برای افزایش شدت این برنامه تمرینی گنجانده است. او از سوپر ست ها، دراپ ست ها، هرم ها و سایر تکنیک های پیشرفته برای ایجاد عضله باورنکردنی خود استفاده می کند.

برنامه تمرینی بدنسازی ترل اوونز استروئید معمولی با استفاده از برنامه تمرین بدنسازان نیست. او به عنوان یکی از بازیکنان برتر NFL در طول دوران فوتبالش آسیب های زیادی داشته است. بنابراین، تمرینات او به گونه‌ای طراحی شده‌اند که عضله‌سازی سریع داشته باشند، اما در عین حال حداکثر ایمنی را فراهم کنند.

در نتیجه استفاده از باندهای مقاومتی Bodylastics در تمرینات خارج از فصل و به طور منظم در تمرینات فصلی، To دستاوردهای باورنکردنی در قدرت، انعطاف پذیری و عضلانی داشته است. در حال حاضر او در بین ده گیرنده برتر در NFL قرار دارد.

رژیم ترل اونز یکی از رازهای توده عضلانی بدون چربی باورنکردنی اوست. تغذیه مناسب برای رشد عضلات ضروری است. TO بیان کرد که یک برنامه غذایی سالم به اندازه تجهیزات ورزشی مناسب و برنامه تمرینی مهم است.