آنجلا آلسوبروکز، مدیر اجرایی شهرستان پرنس جورج و نامزد سنای ایالات متحده در جمع یهودیان سخنرانی کرد.


نامزد سنای ایالات متحده آنجلا آلسوبروکز در حال سخنرانی در بت ال از شهرستان مونتگومری در 16 آوریل 2024 در جمع جمعیت. (اعتبار عکس: هدر ام. راس)

آنجلا آلسوبروکز، مدیر اجرایی شهرستان پرنس جورج، در مراسمی که توسط شورای روابط جامعه یهودی واشنگتن بزرگ در 16 آوریل در جماعت بت ال در شهرستان مونتگومری در بتسدا برگزار شد، برای اعضای جامعه یهودی سخنرانی کرد، جایی که او در مورد عقاید، شخصیت و آرمان های خود بحث کرد.

این رویداد بخشی از مجموعه ای بود که توسط JCRC سازماندهی شده بود که در آن نامزدهای اصلی سنای ایالات متحده از مریلند این فرصت را دارند که با اعضای جامعه یهودی در یک محیط جمعی تعامل داشته باشند.

السوبروکز با معرفی ارتباط شخصی خود با اسرائیل، بر تأثیری که به گفته او سفر سال 2019 به اسرائیل بر او داشت تأکید کرد. آلسوبروکز خاطرنشان کرد که در طول این سفر با یک مورخ سفر کرد، از کنست بازدید کرد، به بلندی های جولان رفت و با مقامات نظامی دیدار کرد.

آلسوبروکز گفت: «ما واقعاً در آنجا این فرصت را داشتیم که احساسی از نگرانی‌های امنیتی و امنیتی که در زمان واقعی در اسرائیل اتفاق می‌افتاد، داشته باشیم.

آلس بروکس در ادامه بر اهمیت روابط آمریکا و اسرائیل تاکید کرد.

آلسبروکز گفت: «ما نه تنها ارزش‌های مشترکی در مورد دموکراسی، آزادی و حقوق بشر داریم، بلکه تعدادی از منافع مشترک نیز وجود دارد که ما را به عنوان متحد نگه می‌دارد». من به روابط آمریکا و اسرائیل متعهد هستم. ما متحد هستیم، ما دوستان هستیم و متعهد هستیم که اطمینان حاصل کنیم که هر لحظه آنجا هستیم تا مطمئن شویم که اسرائیل همچنان توانایی دفاع از خود را دارد و به عنوان یک کشور دموکراتیک در آن بخش از جهان قوی بایستد.

دیگر نکات مهم گفتگو در سخنرانی کاندیدا و جلسه پرسش و پاسخ پس از آن شامل مراقبت های بهداشتی، مسکن و آموزش بود.

السوبروکز در نوامبر 2018 به عنوان هشتمین بخش اجرایی شهرستان پرنس جورج انتخاب شد.

در اولین سال ریاست جمهوری خود، او دولتی را رهبری کرد که بودجه آموزشی را افزایش داد که امکان کلاس های کوچکتر و حمایت از نزدیک به 5000 دانش آموز پیش از K را فراهم کرد. دوره او همچنین شاهد بهبود فناوری و امکانات برای دانش آموزان در سراسر شهرستان بود.

آلسبروکز در سال 2021 رکوردی را به نام خود ثبت کرد، زمانی که دولت او بیش از 1.6 میلیارد دلار کمک دولتی به این شهرستان دریافت کرد. او همچنین بودجه ای را برای اولین مرکز بهداشت رفتاری در شهرستان پرنس جورج اختصاص داد.

پس از حمله 7 اکتبر، السوبروکز توانست منابعی را برای پنج کنیسه شهرستان پرنس جورج به دست آورد، که سپس توانستند افسران پلیس خارج از وظیفه را برای کمک به محافظت از عبادتگاه ها و اجتماعات خود استخدام کنند.

در حالی که السوبروکز در مورد اینکه چرا به سابقه خود به عنوان مدیر اجرایی شهرستان افتخار می کند صحبت کرد، او همچنین دارای ممتاز بودن اولین زن و جوان ترین فردی است که این موقعیت را به دست آورده است.

السوبروکز در طول سخنان خود گفت: «اکنون زمان بسیار خوبی برای فرستادن یک زن به واشنگتن است.

او در ادامه در مورد حقوق باروری صحبت کرد و سوابق مخالفان خود را در دفاع از مراقبت های بهداشت باروری به چالش کشید.

آلسبروکز گفت: “چقدر غم انگیز است که ما در حال مبارزه با دعواها و همه چیزهایی هستیم که فکر می کردیم قبلاً برنده شده ایم – مبارزه برای آزادی و حریم خصوصی یک زن برای تصمیم گیری در مورد بدن خود.”

همچنین بروکس به اظهار نظری که در اوایل سال جاری توسط لری هوگان، کاندیدای همکار سنا و فرماندار سابق مریلند در سی ان ان ارائه شد، اشاره کرد، جایی که او از سقط جنین به عنوان یک “مسئله احساسی برای زنان” یاد کرد.

آلسبروکز با انتقاد از عدم حضور زنان در هیأت مریلند گفت: «ما یک هیئت 10 نفره با هشت نماینده کنگره و دو سناتور داریم و هیچ زنی، هیچ کدام، نماینده ما در واشنگتن نیست. هر یک از ما باید به سنا نگاه کند و برخی از خودمان را ببیند – از هر نژاد با هر جنسیت و هر پیشینه، زیرا این امر باعث می شود سیاست های کشورمان قوی تر شود.

در طول جلسه پرسش و پاسخ پس از اظهارات آلسبروکز، یکی از حضار پرسید که آلسبروکز برای کمک به سیستم های مدارس در مریلند برای مبارزه با یهودی ستیزی چه خواهد کرد؟

آلزبروکز با وعده حمایت از سیاست‌هایی که «تضمین می‌کند که نفرت و یهودستیزی را سرکوب می‌کنیم» پاسخ داد.

او به جلسه ای که با کمیته یهودیان آمریکا داشت اشاره کرد و بر اهمیت داشتن صداهای مختلف در مورد این موضوع تاکید کرد.

این رویداد با حضور السوبروکز به دنبال حضور لری هوگان فرماندار سابق مریلند در یک رویداد JCRC برای جامعه یهودی و قبل از برنامه مشابهی است که با نماینده ایالات متحده دیوید ترون برگزار می شود.

“یکی از مسئولیت های مرکزی JCRC آموزش جامعه ما است… بنابراین وقتی انتخابات مقدماتی و انتخابات بسیار رقابتی وجود دارد، گسترش طبیعی مسئولیت های ما است که این فرصت ها را فراهم کنیم تا رای دهندگان یهودی بتوانند در مورد مسائل مورد علاقه خود آموزش بهتری کسب کنند.” ران هالبر، مدیر اجرایی JCRC گفت.

هالبر در مصاحبه ای پس از این رویداد، توجه را به اهمیت این دوره اولیه خاص جلب کرد.

«این اولین بار در سال‌های اخیر است که ما یک کرسی باز در سنا داریم. کرسی‌های سنا اغلب باز نمی‌شوند… اکثر افرادی که در سنا خدمت می‌کنند سال‌ها، 18 تا 24 سال خدمت می‌کنند، بنابراین بسیار نادر است. “هر کسی که این کرسی را به دست آورد معمولاً آن را حفظ می کند … این مقدماتی به خوبی می تواند سناتور بعدی ایالت مریلند برای یک نسل باشد.”

[email protected]



منبع