دانشگاه جورج واشنگتن مرکز جدیدی برای آموزش یهودیان راه اندازی کرد


همکاری برای مطالعات کاربردی در آموزش یهودیان، با همکاری چندین سازمان دیگر، میزبان یک گردهمایی حضوری از رهبران آموزشی یهودی در دانشگاه جورج واشنگتن در نوامبر 2022 بود که بر ارتباط توسعه حرفه ای، آموزش و پژوهش یهودی متمرکز بود. با حسن نیت از همکاری.

دانشکده تحصیلات تکمیلی آموزش و توسعه انسانی دانشگاه جورج واشنگتن ماه گذشته اعلام کرد که قصد دارد مرکز جدیدی برای آموزش یهودیان در محوطه دانشگاه افتتاح کند. این برنامه که به عنوان “همکاری” شناخته می شود، برای ادامه آموزش یهودیان و ایجاد چندین اولویت برای آینده آموزش یهودیان در مدرسه است.

ایجاد این همکاری نتیجه چندین سال برنامه ریزی و آماده سازی است که به منظور گسترش امکانات آموزش یهودی و افزایش کارایی در ابتکارات قبلی توسط سه مؤسسه آموزشی یهودی در مدرسه انجام شده است که اکنون برای ایجاد این برنامه جدید گرد هم آمده اند. .

دین مایکل فویر از دانشکده تحصیلات تکمیلی آموزش و توسعه انسانی GW در بیانیه‌ای گفت: «زمینه آموزش یهودی برای نهادی که به خوبی مجهز است تا به عنوان یک آدرس مرکزی فعالیت کند، آماده است. “همکاری موقعیتی دارد تا بینش، انسجام و دقت را به یک حوزه متنوع و بخش‌بندی شده وام دهد و پویایی‌های اساسی را که بر تصمیم‌گیری، سرمایه‌گذاری و نگرانی‌های مربوط به آموزش یهودیان در جامعه و فردی تاثیر می‌گذارد، بررسی کند.”

اکنون، چند هفته پس از اعلام، این همکاری در حال انجام است و سه سازمان – همکاری برای مطالعات کاربردی در آموزش یهودیان برای تحقیق، مرکز مایبرگ برای آموزش و رهبری یهودیان برای مشارکت عمومی، و برنامه‌های تحصیلات تکمیلی در اسرائیل آموزش و پرورش و یهودیان تجربی. آموزش برای آمادگی تحصیلی – در حال شروع روند همکاری و حرکت در فضای جدید هستند
آنها به اشتراک می گذارند.

https://www.washingtonjewishweek.com/enewsletter/

این مرکز با مشارکت دکتر بنجامین ام. جاکوبز و دکتر آریل لویتز، که هر کدام چندین سال در دانشگاه بوده اند و قبلاً بر برخی از برنامه هایی که اکنون تحت همکاری مشترک هستند، نظارت داشته اند، هدایت خواهد شد.

او گفت: «این هر سه برنامه را در قالب این مرکز به چیزی بزرگ‌تر، اساسی‌تر، پیوندی بیشتر در دانشگاه می‌آورد، اما همچنین درک می‌کند که می‌توانیم کارهای بیشتری انجام دهیم. ما ادامه خواهیم داد که هر کدام حوزه های تمرکز خود را داشته باشیم، اما [we realized] ما می‌توانیم کارهای بیشتری انجام دهیم و دستاوردهای بیشتری برای پیشبرد واقعی مأموریت‌ها و اهداف خودمان انجام دهیم، اگر بیشتر با هم کار کنیم.»

جیکوبز مرکز مایبرگ و برنامه‌های تحصیلات تکمیلی آموزشی را هدایت می‌کند، در حالی که Levites بر برنامه CASJE نظارت می‌کند و این برنامه‌ها را با حوزه‌های مختلف گرد هم می‌آورد و به آن‌ها اجازه می‌دهد تا مسائل مربوط به آموزش یهودیان و تجربه یهودیان آمریکا را به طور جامع‌تری پوشش دهند.

Levites گفت: “هر یک از برنامه ها به طور مستقل تخصص و شبکه و مخاطبان خاص خود را دارند، و چیزی که من واقعاً در مورد Collaboratory و ساختار و چشم اندازی که ارائه می دهد دوست دارم این است که ما به نوعی همه آن قطعات را کنار هم می کشیم.”

و بخش دیگری از مزایایی که از همکاری حاصل می‌شود، کاهش تعدیل‌هایی است که ممکن است در مواردی اتفاق بیفتد، زیرا برنامه‌ها در کار خود همپوشانی دارند.

جیکوبز یکی از این زمینه‌های بهبود را از سوی مدیران برنامه‌شان، از جمله نائومی گاموران، که قبلاً مدیر برنامه CASJE تحت لویتز بود، شناسایی کرد.

او گفت که مهارت‌هایی که هر مدیر برنامه داشت، مانند برتری گاموران در صفحه‌گسترده و اعداد، اکنون می‌تواند در همه برنامه‌ها به‌جای اینکه افراد از هر برنامه روی هر جنبه‌ای از کار برای گروه مربوطه خود کار کنند، اعمال شود.

این همکاری در حال حاضر مشارکت در چندین طرح از جمله راه‌اندازی یک مجموعه سخنران در مورد یهودی‌ستیزی دانشگاه، یک انجمن سالانه و مؤسسه تابستانی درباره یهودی‌ستیزی و گنجاندن یهودیان، ایجاد اخیر خلاصه تحقیقات CASJE پس از حمله حماس به اسرائیل در 7 اکتبر آغاز کرده است. و ششمین گروه سالانه برنامه آموزشی اسرائیل آن.

این کار کنونی نشان‌دهنده هدف این مرکز برای ارتقای مسائل آموزشی و پژوهشی یهودی است که جامعه یهودی مدرن با آن مواجه است، و از نزدیک با زمانی پر از تغییرات و مشکلات در جامعه بزرگ یهودی مصادف شده است.

«حتی به این صورت [center] همه تصور شده بود، و این یک گفتگو و یک برنامه است که در واقع در طول سال ها در حال توسعه بوده است، من فکر می کنم که ما احساس می کنیم در حال ساختن مکانی هستیم که واقعاً بتوانیم با بسیاری از این مسائل دست و پنجه نرم کنیم و فضایی که Levites گفت که به عنوان متخصص، باز، به عنوان مورد اعتماد دیده می شود.

او افزود که شبکه‌ها و ابتکارات قبلی که همکاری با آنها درگیر است، امیدوارم به آنها اجازه دهد تا درک خوبی از تجربه یهودیان در آمریکا داشته باشند.
مثل این است.

Levites گفت که این مرکز برای رسیدگی به تغییرات تحقیقاتی و آموزشی که ممکن است رخ دهد مجهز خواهد بود و هر سه گروه مهارت‌های فردی خود را ثابت کرده‌اند و آینده همکاری‌شان را هیجان‌انگیزتر می‌کند.

“[The Collaboratory can serve] به‌عنوان مکانی که می‌تواند افراد و ایده‌های جدیدی را وارد کند و جایی برای تخیل و همچنین شواهد دارد.» و ما می‌خواهیم همه اینها را برای درک واقعی تجربه یهودیان آمریکایی امروز به کار بگیریم و تصور کنیم که چه واکنش‌هایی برای اطمینان از ادامه حیات و شکوفایی یهودیان آمریکایی و آموزش یهودیان آمریکایی وجود دارد.

[email protected]



منبع