آنچه برای تماشای پرنده با مایکل کوهن لازم است


مایکل کوهن | عکس ارائه شده

برای پرنده نگری چه چیزی لازم است؟ به گفته مایکل کوهن از ساکنان راکویل، تقریباً هر کسی که تلفن همراه داشته باشد و کمی صبر داشته باشد، می تواند این کار را انجام دهد.

کوهن 73 ساله اجازه داد عشقش به طبیعت و عکاسی شکوفا شود. اکنون او در سخنرانی‌هایی در کنیسه‌اش، جماعت Tikvat اسرائیل، در مورد زیبایی و آواز پرندگان صحبت می‌کند.

کوهن گفت: “من فقط می خواهم مردم ببینند چه چیزی در دسترس است.” هر چه دیگران از زیبایی و رمز و راز زندگی در اطراف ما آگاهی بیشتری داشته باشند، این شانس بیشتر است که همه ما با هم برای محافظت از جهان طبیعی کار کنیم.

آنچه می گذرد فصل به فصل تغییر می کند. او گفت، اما اگر مردم با دقت و اغلب به اندازه کافی نگاه کنند، ممکن است چیز خارق العاده ای ببینند. برخی از مناظر خارق‌العاده‌ای که کوهن دیده است عبارتند از عقاب‌ها، لانه‌سازی در دریاچه فرانک شش یا هفت سال پیش و بند ناز نقاشی شده با رنگ‌های روشن.

https://www.washingtonjewishweek.com/enewsletter/

کوهن بیش از چند نکته برای تماشاگران آماتور پرنده یا کسانی که به دنبال فرو بردن انگشتان پا در این سرگرمی هستند، دارد.

“صبح همیشه بهتر است. کوهن گفت: «مثل پرده‌ای است که روی صحنه بالا می‌رود، و خاطرنشان کرد که «نیمروز چندان خوب نیست».

مجله دیجیتال هفته یهودی واشنگتن را از طریق ایمیل دریافت کنید و هرگز داستان های برتر ما را از دست ندهید
ما داده ها را با فروشندگان شخص ثالث به اشتراک نمی گذاریم.

ثبت نام رایگان

هرکسی می‌تواند پرنده‌بازی را شروع کند، اما به گفته کوهن، چند وسیله وجود دارد که کار را آسان‌تر می‌کند – به ویژه دوربین و دوربین دوچشمی. کوهن همچنین یک اپلیکیشن رایگان به نام Merlin by Cornell را توصیه می کند. این می تواند به شناسایی پرندگان از روی عکس و صدا کمک کند.

یکی دیگر از مواردی که باید به آن توجه کرد، پرنده داری با دیگران است. انجمن DC Audubon یک راهنمای آنلاین برای بیش از 300 گونه پرنده در این منطقه دارد. این انجمن همچنین میزبان سفرهای میدانی و رویدادهایی است که در آن افراد تازه وارد به این سرگرمی می توانند یاد بگیرند که به دنبال چه چیزی بگردند. اما برای برخی مانند کوهن، رفتن به تنهایی مزایای خود را دارد.

«من معمولاً خودم عکس می‌گیرم. این آسان تر است، شما پرندگان را نمی ترسانید تا بتوانید نزدیک تر شوید.

کوهن برای عکاسی از پرندگان جوایزی کسب کرده است. عکس او از یک فنچ خانگی روی یک گل آفتابگردان در مسابقه عکس حیات وحش Conowingo 2019 Exelon رتبه اول را به خود اختصاص داد.

کوهن خاطرنشان کرد که گل آفتابگردان به نماد مقاومت در برابر تهاجم نیروهای روسی به اوکراین تبدیل شده است.

کوهن از 7 سالگی شروع به یادگیری عکاسی کرد. عشق او به طبیعت و پرندگان مانند او رشد کرد، از حضور در اردوگاه یهودیان در پوکونوس تا شرکت در کلاس پرنده شناسی در کالج به عنوان رشته زیست شناسی.

تخصص او در عکاسی از طریق تمرین و تجربه حرفه ای تکامل یافته است. او در طول دوران حرفه‌ای‌اش، دوربین‌ها، اپتیک و لوازم جانبی مرتبط با عکس را به فروشگاه‌های دوربین‌های خرده‌فروشی عرضه می‌کرد، تجربه‌ای که به گفته او به او دانش عمیقی در مورد عکاسی و تجهیزات مربوطه داده است.

به گفته کوهن، وقتی برای بررسی جزئیات وقت صرف می کنیم، حتی معمولی ها نیز می توانند خارق العاده شوند. کوهن با ترکیب اشتیاق خود به طبیعت و مهارت خود در عکاسی، می تواند چیزهایی را مشاهده کند که معمولاً متوجه نمی شود.

کوهن گفت: “این بخش بزرگی از چیزی است که من از آن بیشترین لذت را می برم.”

در حالی که برخی از عکس ها برای مشاهده هستند، برخی دیگر نوعی هنر هستند.

«عکس‌های من عکس فوری نیستند. آنها نتیجه صبر، دانش، مهارت و شانس فراوان هستند. کوهن گفت: تنوع پرندگان و دیگر حیات‌وحش در منطقه ما برای هر کسی که وقت بگذارد شگفت‌انگیز است.

سال آینده، باغ های بروکسید تعدادی از عکس های او را به نمایش می گذارد. برای مشاهده آنلاین آثار او، به وب سایت او به آدرس mikecohennatural.photoshelter.com مراجعه کنید.

[email protected]