اپلیکیشن Apple TV اکنون بیشتر شبیه یک هاب پخش جریانی همه منظوره است


اپل در روز دوشنبه برنامه اصلاح شده Apple TV را به عنوان بخشی از مجموعه نرم افزارهای جدید خود عرضه کرد. به‌روزرسانی tvOS 17.2 شامل یک نوار کناری جدید برای برنامه تلویزیون است که برای نمایش بهتر پیشنهادات غیر Apple TV Plus طراحی شده است و به کاربران اجازه می‌دهد به راحتی به سایر محتوای اپل مانند MLS Season Pass بپیوندند. همچنین یک میانبر سریع برای برنامه هایی مانند دیزنی پلاس، مکس، پرایم ویدیو یا فروشگاه اپل ایجاد می کند، جایی که می توانید عناوین دیجیتال را برای پخش جریانی خریداری یا اجاره کنید.

قبل از به‌روزرسانی، برای ورزش‌های زنده و سایر منابع استریم آسان بود که تحت برنامه‌های اصلی Apple TV Plus مدفون شوند. رابط جدید بیشتر برای برجسته کردن این محتوای شخص ثالث، که بخشی از برنامه شایعه شده غول فناوری برای تبدیل برنامه Apple TV به یک مرکز پخش جریانی است، انجام می دهد. همه چيزنه فقط Apple TV Plus.

تغییر دیگر مربوط به برنامه های iTunes اپل است که اکنون هر زمان که کاربران سعی در خرید فیلم یا برنامه تلویزیونی دارند، خرید از ویترین Apple TV را پیشنهاد می کنند. از دوشنبه، برنامه iTunes Store برای iPad و iPhone شما را به سمت برنامه Apple TV iOS راهنمایی می کند. اگر سعی کنید از برنامه های iTunes TV Shows یا iTunes Movies در دستگاه های پخش جریانی Apple TV 4K یا Apple TV HD خود استفاده کنید، به فروشگاه برنامه Apple TV هدایت می شوید.

برنامه جدید Apple TV در iPad.
سیب

تب Store اکنون به‌عنوان فروشگاهی یک‌جا برای ویدیوهای درخواستی در برنامه Apple TV عمل می‌کند و به کاربران اجازه می‌دهد فیلم‌ها و نمایش‌ها را اجاره یا خریداری کنند و همچنین برای خدمات پخش شخص ثالث ثبت‌نام کنند. از بخش کتابخانه در برنامه، کاربران می توانند تمام فیلم ها و نمایش های خریداری شده خود را پیدا کنند.

برنامه جدید Apple TV همچنین شامل یک بخش Home است که به عنوان یک صفحه اصلی برای همه چیزهایی که می توانید در برنامه تماشا کنید عمل می کند. کاربران می‌توانند مجموعه‌هایی مانند نمایش‌ها و فیلم‌های جدید، نمودارهای برتر، ترند، و برای شما، مجموعه‌ای از نمایش‌ها و فیلم‌های متناسب با هر کاربر را مرور کنند.



منبع