این حلقه ویروسی به شما امکان می دهد TikTok را پیمایش کنید و صفحات Kindle را بدون دست ورق بزنید – LifeSavvy


شخصی جعبه شارژ کوچکی را با یک حلقه از راه دور در داخل باز می کند، شخصی از یک حلقه از راه دور برای پیمایش صفحه برای شما استفاده می کند، و شخصی یک حلقه از راه دور را روی انگشت خود قرار می دهد.
@nuttygamer0502/TikTok

چه عاشق پیمایش صفحه TikTok برای خود (یا صفحه اینستاگرام خود) باشید و چه از خوانندگان مشتاق Kindle هستید، احتمالاً آرزوی یک روش بدون هندز برای پیمایش یا ورق زدن صفحات را دارید. خوب، یک ابزار کوچک مفید وجود دارد که ویروسی شده است و می تواند به شما کمک کند.

اگر به تماشای TikTok روی بیضوی اختصاص داده شده اید یا هنگام خوردن ناهار بهترین مطالعه خود را انجام می دهید، ریموت حلقه ویروسی TikTok، فناوری مقرون به صرفه ای است که به آن نیاز دارید.

خالق محتوا @nuttygamer0502 این ابزار را در دسامبر ارسال کرد و از آن زمان، ویدیوی آن‌ها 443000 بازدید در TikTok به دست آورده است. در این ویدیو، سازنده یک حلقه کوچک و ساده را به نمایش می‌گذارد که روی انگشت شما می‌لغزد و به شما امکان می‌دهد بین ویدیوهای TikTok یا Instagram پیمایش کنید و بدون نیاز به لمس تلفن، صفحات را در برنامه Kindle خود ورق بزنید.

@nuttygamer0502

با استفاده از این ریموت کنترل می توانید با دو دست در جیب تیک تاک را بازی کنید. هوا هرچقدر هم سرد باشه من نمی ترسم.#خودتایمر #کنترل از راه دور #تنبل #حلقه

♬ صدای اصلی – iscoolgeeker

این محصول کنترل از راه دور Adzerd TikTik است و با قیمت 24.99 دلار در آمازون در دسترس است. این ریموت از طریق بلوتوث به گوشی یا تبلت شما متصل می شود و با آیفون و دستگاه های اندرویدی سازگار است. پس از اتصال، ابزار در واقع چندین ویژگی دارد. با استفاده از یک و دو بار ضربه زدن روی سه دکمه، می‌توانید در TikTok و Instagram به بالا و پایین اسکرول کنید، انگشت خود را به چپ و راست بکشید، فیلم‌ها را مکث و پخش کنید و حتی آنها را لایک کنید.

اما این فقط رسانه های اجتماعی نیست. همچنین می‌توانید برنامه Kindle خود را با دستگاه کنترل کنید، با استفاده از دوربین گوشی خود از راه دور فیلم ضبط کنید و عکس بگیرید، موسیقی را مکث و پخش کنید و حتی به تماس‌های تلفنی پاسخ دهید. اساساً، اگر در حال خوردن ناهار یا در باشگاه هستید، چندین برنامه را می سازد و ویژگی های هندزفری دارد.

خواه عاشق نگاه کردن به TikToks در حالت بیضی یا خواندن در زمان استراحت ناهار خود باشید، این کنترل از راه دور هوشمند یکی از موارد ضروری است.