در این ماه روی سلامت قلب خود سرمایه گذاری کنید – راهکارهای سلامتی Fitbit



مدیریت شرایط مزمن، کارفرمایان و کارگزاران، نتایج سلامت، برنامه‌های سلامت، سیستم‌های سلامت، مزیت مدیکر، شرکا | توسط دکتر کاپیل پراخ | 02/07/23

ما در فرهنگی زندگی می کنیم که بر سرمایه گذاری برای آینده متمرکز است. یکی از اولین کارهایی که یک فارغ التحصیل جدید هنگام راه اندازی حرفه خود انجام می دهد، شروع به سرمایه گذاری در 401(k) شرکت خود است، در حالی که اکنون به والدین آینده توصیه می شود که حتی قبل از تولد نوزاد پس انداز برای دانشگاه را شروع کنند.

برای جشن گرفتن ماه قلب آمریکا، می‌خواستم از این فرصت استفاده کنم و به همه یادآوری کنم که اکنون زمان انجام یکی از مهم‌ترین سرمایه‌گذاری‌ها در آینده است: سلامت قلب. بیماری قلبی یکی از علل اصلی مرگ و میر در ایالات متحده است و هر 34 ثانیه یک نفر بر اثر بیماری قلبی عروقی جان خود را از دست می دهد. تمرکز بر سلامت قلب و عروق می تواند بازدهی عظیمی را ایجاد کند که نه تنها کیفیت زندگی امروز را بهبود می بخشد، بلکه در دهه های بعد نیز بهبود می بخشد.

اما همانطور که یک سرمایه گذار باهوش پس انداز زندگی خود را در یک صندوق قرار نمی دهد، بهترین سرمایه گذاری در سلامت قلب از تنوع بخشیدن به تلاش های شما در چندین دسته حاصل می شود. اینجاست که 8 مورد ضروری برای سلامت قلب مطرح می شود.

آشنایی با 8 مورد ضروری برای سلامت قلب

انجمن قلب آمریکا (AHA) اخیراً راهنمای خود را برای بهبود و حفظ سلامت قلب و عروق با افزودن مؤلفه‌های جدیدی که منعکس‌کننده جدیدترین علم در مورد رفتارها و عوامل سلامت قلب است، به‌روزرسانی کرده است. سپس AHA این راهنمایی را در چک لیست Life’s Essential 8 خلاصه کرد که توصیه های ساده اما قدرتمندی را در مورد نحوه انجام موارد زیر ارائه می دهد:

  • بهتر بخور
  • فعال تر باشید
  • دخانیات را ترک کنید
  • خوابی سالم داشته باشید
  • وزن را مدیریت کنید
  • کلسترول را کنترل کنید
  • قند خون را مدیریت کنید
  • فشار خون را مدیریت کنید

تمرکز بر سلامت قلب شما همچنین می تواند نتایج بسیار خوبی از نظر سلامت و رفاه کلی شما ایجاد کند، درست مانند سرمایه گذاری های پولی که باعث افزایش سرمایه و سود سه ماهه می شود. بهبود تغذیه، فعالیت بدنی، خواب و استرس می تواند خطر ابتلا به همه چیز از دیابت و سرطان گرفته تا تصادفات رانندگی را به دلیل خواب ضعیف کاهش دهد. یک سبک زندگی سالم همچنین می تواند به شما کمک کند تا سلامت روانی و عاطفی را بهبود ببخشید، انرژی روزانه بیشتری پیدا کنید، بهره وری در کار را افزایش دهید و در برابر منحنی های زندگی انعطاف پذیرتر شوید.

چگونه پوشیدنی ها سلامت قلب را برای کاربران قابل کنترل تر می کنند

فناوری می‌تواند با ارائه داده‌ها و بینش مردم برای شناسایی روندها و ماندن در مسیر، نقش اساسی در بهبود سلامت داشته باشد. پوشیدنی‌هایی مانند دستگاه‌های Fitbit می‌توانند به کاربران کمک کنند تا به اهداف روزانه خود برسند و با تمرکز بر بخش‌های اصلی، از جمله:

  • فعالیت بدنی: علاوه بر کمک به افراد برای دستیابی به اهداف روزانه تعداد قدم ها و فعالیت بدنی، کاربران می توانند تشخیص دهند که چه زمانی تمایل به نشستن دارند تا زمان کم تحرکی را کاهش دهند و تغییرات مثبت دیگری در سبک زندگی ایجاد کنند.
  • خواب: کاربران با ردیابی مدت و کیفیت خواب می توانند تغییرات مورد نیاز خود را برای بهبود عادات خواب و کیفیت خواب خود اعمال کنند.
  • تغذیه: برنامه‌ها می‌توانند به کاربران کمک کنند تا آنچه را که مصرف می‌کنند ثبت کنند و یاد بگیرند که چگونه هوشمندانه‌تر غذا بخورند تا بتوانند خطر ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی را کاهش دهند و شرایط مزمن را بهتر مدیریت کنند.
  • فشار: حسگرهای فعالیت الکترودرمال (EDA) می‌توانند به کاربران کمک کنند استرس را در طول روز شناسایی و ردیابی کنند، در حالی که جلسات تنفس هدایت‌شده و مدیتیشن راهی برای مدیریت استرس در صورت نیاز فراهم می‌کنند.
  • سلامت قلب: کاربران می‌توانند در صورت درخواست، ارزیابی فیبریلاسیون دهلیزی (AFib) انجام دهند و در صورت تشخیص ریتم نامنظم قلب، اعلان‌ها را دریافت کنند تا بتوانند بحث‌های آگاهانه‌تری با پزشک خود داشته باشند.

چرا پوشیدنی ها یک سرمایه گذاری هوشمندانه برای پرداخت کنندگان هستند؟

از آنجایی که جامعه همچنان با هزینه های گزاف مراقبت های بهداشتی دست و پنجه نرم می کند، پرداخت کنندگان باید با تمرکز بر سلامت کوتاه مدت و بلندمدت اعضای خود در رویکرد خود نسبت به مزایای مراقبت های بهداشتی تجدید نظر کنند. مشابه نحوه تشویق کارفرمایان پس‌اندازهای بازنشستگی طولانی‌مدت از طریق مشارکت‌های منطبق با 401(k)، ارائه ابزارهای پوشیدنی به عنوان یک مزیت می‌تواند به اعضا کمک کند تا عادت‌هایی را که برای بهبود نتایج بلندمدت سلامتی نیاز دارند، ایجاد کنند.

مطالعه اخیر داده‌های فعالیت روزانه جمع‌آوری‌شده از دستگاه‌های Fitbit ارتباط مستقیمی بین تعداد قدم‌ها و میزان پایین‌تر چندین بیماری مزمن را نشان داد. و یک متاآنالیز از 37 مطالعه نشان داد که استفاده از دستگاه های Fitbit منجر به افزایش آماری معنی دار در تعداد گام های روزانه و فعالیت بدنی متوسط ​​تا شدید و همچنین کاهش قابل توجه وزن برای شرکت کنندگان شد.

هرچه زودتر اعضا بتوانند از پوشیدنی ها برای درک فعالیت بدنی، نظارت بر الگوهای خواب، مدیریت استرس و بهبود تغذیه استفاده کنند، زودتر می توانند سلامت کلی خود را بهبود بخشند و خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی و سایر بیماری های مزمن را کاهش دهند. هدف نهایی نتایج بهتر و هزینه های کمتر مراقبت های بهداشتی است – مطمئناً یک سرمایه گذاری ارزشمند.

در مقاله سفید اخیر خود، به نقشی که پوشیدنی‌های مصرف‌کننده می‌توانند در ارائه مراقبت‌های مبتنی بر ارزش که برای رویارویی با چالش‌های مراقبت‌های بهداشتی در آمریکای سالخورده لازم است، ایفا کنند، نگاه می‌کنیم. بیش از 65 میلیون بزرگسال آمریکایی در حال حاضر دارای پوشیدنی‌های مصرفی هستند، که آن را به فناوری اثبات‌شده‌ای تبدیل می‌کند که پرداخت‌کنندگان می‌توانند احساس کنند اعضا با اطمینان از آن استقبال خواهند کرد.

کاغذ سفید را بررسی کنید تا بدانید چگونه پوشیدنی‌های مصرف‌کننده با کمک به مصرف‌کنندگان، مراقبت‌های مبتنی بر ارزش را فعال می‌کنند:

  • جمع آوری داده ها برای کمک به ارائه دهندگان آنها در شناسایی روندهای سلامت
  • انگیزه خود را برای شرکت در فعالیت بدنی برای کمک به پیشگیری از بیماری حفظ کنید
  • با نظارت بر معیارهای کلیدی سلامت در زمان واقعی، شرایط مزمن را مدیریت کنید
  • با یادآوری داروها، یادآوری‌های قرار ملاقات، نکات اقدامات پیشگیرانه سلامت و موارد دیگر در مسیر خود بمانید

اگر به دنبال راه هایی برای کمک به جمعیت خود برای سرمایه گذاری در سلامت قلب خود هستید، تیم ما دوست دارد با شما همکاری کند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.