سرمایه گذاری اجتماعی با کیفیت: بعد چه؟ – کنفرانس در 29 نوامبر 2021 » HCN


مورد خبری – 01 نوامبر 2021

این رویداد آخرین کنفرانس پروژه a4i است و فرصتی برای ارائه نتایج در این سه زمینه به سهامداران از سراسر اروپا خواهد بود.

در سراسر اروپا، تقاضا برای مراقبت و حمایت اجتماعی به سرعت در حال رشد است. چه مراقبت های طولانی مدت باشد و چه حمایت های اضطراری بیشتر. این پاسخی است به تغییر جمعیت شناسی، الگوهای در حال تحول خانواده، تلاشی برای بستن بیشتر شکاف های رفاهی و شناخت نقش حیاتی خدمات اجتماعی در تضمین دسترسی مردم به حقوق انسانی و اجتماعی خود. عواقب همه‌گیری COVID-19 همچنین منجر به افزایش نیاز به حمایت حرفه‌ای و سازگاری با نحوه ارائه چنین حمایتی خواهد شد.

این امر به طور طبیعی با افزایش تقاضای سرمایه‌گذاری همراه می‌شود، زیرا ارائه‌دهندگان مراقبت‌های اجتماعی و پشتیبانی بیشتر و بیشتر به سرمایه‌گذاران خصوصی برای برآوردن نیازهای سرمایه‌گذاری خود نگاه می‌کنند. با این حال، این ذینفعان اغلب با نیازها و انتظارات متفاوتی همراه هستند. سرمایه گذاران خصوصی باید اطمینان حاصل کنند که از سرمایه گذاری خود سود می برند، ارائه دهندگان خدمات اجتماعی باید اطمینان حاصل کنند که سرمایه گذاری آنها میزان و/یا کیفیت خدماتی را که ارائه می دهند بهبود می بخشد و مقامات دولتی مسئولیت دارند اطمینان حاصل کنند که مردم به مراقبت و حمایت اجتماعی دسترسی دارند. آنها در راستای تعهدات حقوق بشری خود و در عین حال در محدوده محدودیت های مالی خود نیاز دارند.

پروژه اتحاد برای سرمایه گذاری فراگیر در مراقبت و حمایت اجتماعی (a4i) که توسط Erasmus+ تامین می شود، ارائه دهندگان مراقبت های اجتماعی، سرمایه گذاران خصوصی و دانشگاه ها را گرد هم آورده است تا:

  • شناسایی نیازهای سرمایه گذاری اجتماعی فعلی در اروپا،
  • تهیه مواد آموزشی برای فراگیران در مورد دسترسی به سرمایه گذاری اجتماعی در بلژیک، چک و اسپانیا و
  • یک دستور کار مشترک اروپایی برای آنچه سرمایه گذاری اجتماعی با کیفیت است را گرد هم می آورد.

زمان برگزاری کنفرانس به ویژه با توجه به راه اندازی InvestEU و همچنین سیاست های اتحادیه اروپا مانند استراتژی مراقبت آینده اتحادیه اروپا یا برنامه اقدام اقتصاد اجتماعی اتحادیه اروپا به موقع است.

برنامه ثبت نام و کنفرانس

https://easpd.eu/events-detail/quality-social-investment-what-next/

اطلاعات بیشتر در مورد پروژه a4i:

http://www.socialinvestment.eu/en/knowledge-center

https://www.easpd.eu/en/content/alliance-inclusive-investment-social-care-and-support-a4i-project

**************

این پروژه توسط برنامه Erasmus+ اتحادیه اروپا تامین مالی می شود. اطلاعات موجود در این خبر لزوماً بیانگر موضع رسمی کمیسیون اروپا نیست.

منتشر شده توسط

Sebestyen را ویرایش کنید