کاتالوگ راه حل های سلامت الکترونیک لبخند – ادغام، ادغام و اعتبار سنجی راه حل های دیجیتال مبتنی بر ارزش جدید » HCN


مورد خبری – 23 فوریه 2022

بخشی از اکوسیستم SMILE SLE باشید!
SMILE در سال 2021 با بودجه EC و کانادا راه اندازی شد تا محیط های زندگی فراگیر هوشمند (SLE) را برای افراد مسن با راه حل های جدید سلامت الکترونیک ایجاد کند.
اگر راه حل مرتبطی دارید، مانند برنامه شخصی mHealth یا مانیتور eHealth و سایر دستگاه‌ها، درخواست خود را ارسال کنید تا در کاتالوگ ما گنجانده شود.

پروژه لبخند

پروژه سه ساله SMILE راه‌حل‌های دیجیتالی جدیدی را ارائه می‌کند تا افراد مسن را قادر می‌سازد تا زندگی سالم، مستقل، ایمن و یکپارچه اجتماعی در محیط زندگی خود داشته باشند. این حمایت از «زندگی روزمره» بر مفهومی است که ترکیبی از پیشگیری، پیش‌بینی، ارتباط، مراقبت به موقع و کمک است. این به افراد مسن کمک می کند تا زمانی که بتوانند نیازهای در حال تغییر خود را برآورده کنند، با جامعه خود در ارتباط باقی بمانند و در محل زندگی مورد علاقه خود زندگی کنند.

فن آوری لبخند

این امر با توسعه الف) تسهیل کننده مراقبت دیجیتال، یک سیستم یکپارچه سازی مبتنی بر هوش مصنوعی، که توسط (ب) یک عامل مکالمه به عنوان یک واسطه روزمره بین فرد مسن، خانواده، دوستان و سایر اعضای حلقه مراقبت آنها پشتیبانی می شود، به دست می آید. (ج) برنامه‌های شخصی mHealth و مانیتورها و دستگاه‌های سلامت الکترونیک. اینها به آرامی از افراد مسن و حلقه های مراقبت آنها برای سازگاری با شرایط متغیر، نیازها، ترجیحات و خود یا مدیریت مشترک شرایط (ها) حمایت می کنند.

کاتالوگ راه حل ها

هدف ما ایجاد کاتالوگی از راه‌حل‌های دیجیتالی است که محصولات/خدمات نوآورانه مرتبط را برای آزمایش در سیستم‌ها و بازارهای مختلف مراقبت در دسترس قرار می‌دهد.

برنامه‌ها/دستگاه‌های مرتبط mHealth که از کاتالوگ راه‌حل‌های SMILE انتخاب شده‌اند، برای آزمایش محلی در آزمایشگاه‌های SMILE Living ما انتخاب می‌شوند. به این ترتیب این آزمایشگاه‌های زنده به راه‌حل‌های فناوری تکمیلی برای مجموعه فناوری اولیه خود دسترسی آسانی خواهند داشت.

برای گنجاندن در اینجا درخواست دهید: https://solutions.smileehealth.eu/apply

آزمایشی اکوسیستم لبخند لبخند و راه حل های دیجیتال

جمعیت های بسیار متنوع افراد مسن از نتایج و محصولات SMILE در جوامع سالخورده ما بهره مند خواهند شد. ما اکوسیستم SLE خود را در “زندگی روزمره” در چهار سایت آزمایشی (در نروژ، دانمارک، هلند و کانادا) ایجاد و نشان خواهیم داد. ما نشان خواهیم داد که اکوسیستم ما نیازهای گروه‌های بسیار ناهمگن را برآورده می‌کند، به عنوان مثال، افراد مسن مبتلا به زوال عقل شدید، بیماری مزمن انسدادی ریه (COPD)، و انتقال مراقبت در طول بهبودی پس از جراحی.

کنسرسیوم لبخند

SMILE 13 موسسه شریک از پنج کشور (نروژ، دانمارک، هلند، یونان و کانادا)، از جمله موسسات دانشگاهی، شرکت های کوچک و متوسط ​​(SMEs) و یک سازمان غیرانتفاعی با دانش و تخصص مکمل را گرد هم می آورد.

با ما تماس بگیرید

وب سایت پروژه: www.smileehealth.eu

پروژه را در توییتر دنبال کنید: @smileehealth

پروژه را در لینکدین دنبال کنید: https://www.linkedin.com/company/smile-horizon-2020-project/?viewAsMember=true

منتشر شده توسط

Sebestyen را ویرایش کنید