بازوی رمزنگاری Robinhood هشدار SEC را در مورد نقض ادعای اوراق بهادار دریافت می کند


بخش ارزهای رمزنگاری شده رابینهود به زودی ممکن است با کمیسیون بورس و اوراق بهادار دچار مشکل شود. در یک پرونده 8-K ارسال شده در روز شنبه، رابینهود فاش کرد که اخطاری ولز را از کارکنان SEC دریافت کرده است که به آژانس توصیه می کند برای نقض ادعایی اوراق بهادار علیه پلت فرم معاملاتی اقدام کند.

Robinhood می گوید که اخطار ولز را پس از همکاری با درخواست های SEC برای احضاریه های تحقیقاتی در مورد لیست های رمزنگاری خود، نگهداری از ارزهای دیجیتال و عملیات پلت فرم دریافت کرده است. اخطار خوب نامه ای از SEC است که به یک شرکت در مورد یک اقدام اجرایی بالقوه هشدار می دهد. پاسخ SEC می تواند شامل یک دستور، دستور توقف و توقف، لغو، محدودیت در فعالیت ها و/یا مجازات های مدنی باشد.

دن گالاگر: «ما قویاً معتقدیم که دارایی‌های فهرست‌شده در پلتفرم ما اوراق بهادار نیستند و مشتاقانه منتظر تعامل با SEC هستیم تا روشن کنیم که هر پرونده علیه Robinhood Crypto چه از نظر حقایق و چه در قانون ضعیف است.» رئیس حقوقی، انطباق و امور شرکتی رابینهود در بیانیه ای گفت.

Robinhood می‌گوید که قبلاً در پاسخ به شکایت‌های SEC علیه سایر پلتفرم‌های معاملاتی، «انتخاب دشوار» را برای حذف برخی توکن‌ها – از جمله Solana، Polygon، و Cardano از فهرست انجام داده است. در گذشته، SEC استدلال کرده بود که برخی از ارزهای رمزنگاری شده به عنوان اوراق بهادار در نظر گرفته می شوند، که نیاز به صرافی ها برای ثبت در SEC دارند. این امر به آژانس کنترل نظارتی بر مبادلات و توکن های ثبت شده می دهد.

رابینهود در صورتی که تصمیم بگیرد با اقدامات اجرایی احتمالی SEC مبارزه کند، ممکن است با یک نبرد حقوقی طولانی مواجه شود. در پاسخ به این خبر، سهام این شرکت قبلاً کاهش یافته است.



منبع