بررسی بند ساعت Bellroy Venture: A Facier Sport Band


خوراکی های کلیدی

  • بند ساعت Bellroy Venture یک جایگزین راحت و شیک برای بند اسپورت اپل است، با مواد لاستیکی نازک‌تر و نرم‌تر و لهجه‌های فولادی ضد زنگ بیشتر.
  • بند ساعت Venture مقاوم در برابر آب و مناسب برای فعالیت های خارج از منزل است اما به اندازه کافی برای پوشیدن در محیط های حرفه ای تصفیه شده است.
  • با وجود ویژگی‌های جذاب آن، برچسب قیمت ۵۹ دلاری ممکن است آن را در مقایسه با گزینه‌های ارزان‌تر موجود در خرده‌فروش‌های تخفیف‌دار، فروش سخت‌تری داشته باشد.


بند اسپورت اپل ممکن است بهترین بند اپل واچ همه جانبه باشد. بادوام است و برای استفاده روزانه مناسب است. Bellroy’s Venture Watch Strap مستقیماً باند اپل را با موادی که لطیف‌تر است و ظرافت بیشتری دارد، باند اپل را به چالش می‌کشد و آن را برای شام‌های فانتزی یا ماجراجویی‌های سخت مناسب می‌کند.

بند ساعت بلروی ونچر

بند ساعت بلروی ونچر

مستحکم و ضد آب، اسپرت و در عین حال ظریف. این باند اپل واچ شما را هم برای ماجراجویی در فضای باز و هم برای روزهای کاری در دفتر مجهز می کند.

اندازه بند
بزرگ (42 – 45 میلی متر)، کوچک (38 – 41 میلی متر)

ابعاد
230 × 35 × 8 میلی متر

مواد
پلیمر FKM با سخت افزار فولاد ضد زنگ ممتاز

طرفداران

  • مواد لاستیکی نرم راحت
  • تعداد زیادی سوراخ اندازه
  • ضد آب
منفی

  • گرانتر از باند اپل مشابه
  • مقداری تغییر رنگ

ظاهر و احساس یک بند لاستیکی اپل واچ

بند بند ساعت ونچر بلروی
تایلر هیز / How-To Geek

در ارزش اسمی، بند ساعت Bellroy Venture چندان خاص یا منحصر به فرد نیست. این ساعت در رنگ مشکی یا “گچی” و اندازه‌های آن برای ساعت‌های کوچک و بزرگ‌تر اپل عرضه می‌شود.

با این حال، هنگامی که گروه را امتحان کردم، جذابیت بیشتری پیدا کرد. جنس لاستیکی آن نازک تر و نرم تر از بند اسپرت لوپ اپل است. همچنین با طراحی حجاری شده و لهجه های فولادی ضد زنگ شخصیت بیشتری دارد. کلید، برای من، ترکیب همه آن جنبه ها بود. نوار پلیمری FKM تقریباً راحت‌تر از هر باند دیگری است که من امتحان کرده‌ام و به اندازه کافی خوب به نظر می‌رسد که نگه داشتن روزانه آن را توجیه کند.

بلروی بیان می‌کند که این طرح به جلوگیری از ماندن عرق در زیر نوار کمک می‌کند. تأیید آن به روشی واقعی و عملی برای من سخت بود، اما به نظر نمی‌رسد که عرق را به طور فعال روی مچ دستم نگه دارد.

بند ساعت گچی بلروی و رنگ نور ستاره اپل بسیار بیشتر از آن چیزی بودند که وقتی آنها را به طور مستقیم با هم مقایسه می کردم فکر می کردم. گچ نور کمی بود و وقتی در برابر نور ستارگان قرار می گرفت کمتر کثیف به نظر می رسید. اگرچه استیل ضد زنگ روی بند ساعت Venture همرنگ تیتانیوم Ultra 2 من نبود، اما فکر نمی‌کردم با آن تداخل داشته باشد.

بند اپل واچ که می تواند همه کارها را انجام دهد

بند ساعت Bellroy Venture روی یک دیوار سنگی قرار گرفته است
تایلر هیز / How-To Geek

افرادی هستند که به طور مکرر باندهای اپل واچ خود را تعویض می کنند، اما بر اساس شواهد حکایتی که من دیده ام، فکر نمی کنم اکثر آنها به طور مرتب باندها را تعویض کنند. حتی برای خودم، در دوره‌های طولانی گیر خواهم کرد که برایم مهم نیست یا فقط فراموش می‌کنم باندهای ساعت را عوض کنم. اما هر بار که یکی را برای مدت طولانی روی آن می گذارم، یک باند ضد آب می چسبم که بتوانم با آن عرق کنم یا با آن دوش بگیرم.

هنگام دویدن و عرق کردن، متوجه شدم که بند ساعت Venture کمی به اطراف می لغزد، اما نه بیشتر از بند ورزشی. من تا کنون حدود 20 مایل را با بند روی مچ دستم طی کردم و در تمام مدت احساس امنیت کردم.

متوجه شدم بند به سرعت خشک می شود و مشکلی برای پوشیدن آن در حمام نداشتم. من هم با آن شنا کردم و در وضعیت بی عیب و نقصی باقی ماند. هیچ تغییری در فلز یا لاستیک ایجاد نشد. با احساس ساختار نازک‌تر، نگران بودم که کشش یا تأثیری روی دوام داشته باشد. تا اینجای کار اینطور نبوده است.

در حالی که هیچ مشکلی با حفظ تناسب اندام گروه نداشتم، پس از یک ماه تغییر رنگ در گروه تجربه کردم. در قسمت بیرونی، در امتداد خط الراس باند، یک رنگ نارنجی ظاهر شد. من با بلروی تماس گرفتم و یکی از نمایندگان گفت که شبیه انتقال رنگ است تا تغییر رنگ مواد. احتمالاً درست است، ممکن است از رنگ ژاکتی باشد که یک بار پوشیده بودم. در هر صورت، تغییر رنگ ابتدا با آب و سپس با آب و صابون پاک نمی شود. این چیزی است که من در سایر نوارهای لاستیکی تجربه کرده ام.

بند ساعت Bellroy Venture با تغییر رنگ
تایلر هیز / How-To Geek

بند ساعت Venture: قیمت و در دسترس بودن

بند ساعت Bellroy Venture در رنگ های مشکی یا گچی موجود است و قیمت آن 59 دلار است. اگر ظاهر چرمی را برای ساعت خود ترجیح می دهید، بلروی بند ساعت را نیز برای این نیاز می سازد.

آیا باید بند ساعت ونچر بلروی را بخرید؟

بند ساعت Bellroy Venture در کنار Apple Sport Band
تایلر هیز / How-To Geek

گروه ورزشی استارلایت در کنار بند ساعت Venture در گچ

بدترین چیز در مورد بند ساعت Belroy Venture قیمت 59 دلاری آن است. قیمت آن 10 دلار بیشتر از بند اسپورت مشابه اپل است. من فکر می‌کنم اکثر مردم تسمه‌های ارزان‌قیمتی را از آمازون، تمو، علی‌بابا و سایر خرده‌فروشان با تخفیف می‌خرند. این باعث می شود که چشم انداز این گروه Venture 60 دلاری از Bellroy به فروش سختی برسد.

من از اینکه چقدر این بند ساعت Venture را دوست دارم شگفت زده شده ام. همه چیزهایی را که من امیدوار بودم ارائه می دهد. متأسفانه، تغییر رنگ روی بند Venture من کمی مکث می کند. من هنوز از نظر تناسب و راحتی فکر می کنم، این یک انتخاب عالی است، اما قیمت آن، در مقایسه با پیشنهاد خود اپل، ممکن است پاشنه آشیل آن باشد.

بند ساعت بلروی ونچر

بند ساعت بلروی ونچر

مستحکم و ضد آب، اسپرت و در عین حال ظریف. این باند اپل واچ شما را هم برای ماجراجویی در فضای باز و هم برای روزهای کاری در دفتر مجهز می کند.



منبع