گارمین ساعت های خود را حتی بهتر می کند


گارمین

اگر به دنبال ساعتی هستید که ویژگی های تناسب اندام را به درستی داشته باشد، اشتباه کردن با گارمین سخت است. آنها گران هستند، اما همچنین برخی از بهترین ساعت های هوشمند برای افراد مناسب هستند و اکنون حتی بهتر شده اند.

گارمین به‌روزرسانی نرم‌افزاری را در طیف گسترده‌ای از ساعت‌های هوشمند منتشر کرده است که برخی از ویژگی‌های مفید جدید را به آن اضافه کرده و تعدادی از موارد موجود را تا حد زیادی بهبود بخشیده است. یک مشاور Jet Lag جدید وجود دارد که می‌تواند به شما نکاتی را در مورد نحوه کاهش اثرات پروازهای طولانی و همچنین حالت‌های جدید برای تیوب، اسکی روی آب، wakeboarding، wake surfing و سفرهای بادبانی ارائه دهد. این به روز رسانی همچنین حالت های موجود مانند اسنوبورد و اسکی را تا حد زیادی بهبود می بخشد. علاوه بر این، اگر بیش از یک دستگاه داشته باشید، مواردی مانند وضعیت بار و آموزش اکنون در دستگاه‌های مختلف Garmin شما همگام‌سازی می‌شوند.

گارمین همچنین ویجت های طلوع و غروب خورشید را با اطلاعات بیشتر در یک نگاه بهبود بخشیده است. این شرکت در اطلاعیه خود گفت: “ماجراجویان می توانند نقشه ای را مشاهده کنند که موقعیت خورشید را در آسمان با نقشه خود نشان می دهد – به آنها کمک می کند موقعیت آسمان را در زمان های مختلف روز درک کنند.”

اگر می‌خواهید این به‌روزرسانی را بررسی کنید، حتماً آن را از برنامه Garmin Connect دانلود کنید. این محصول برای سری‌های Enduro 2، Epix Gen 2، Fēnix 7، Instinct 2، Instinct Crossover، MARQ Gen 2، Quatix 7، Tactix 7 و Vívomove عرضه می‌شود.

از طریق: Wareable
منبع: گارمین