بررسی شارژر 2 در 1 Twelve South ButterFly: MagSafe For Traveling


خوراکی های کلیدی

  • شارژر MagSafe 2-in-1 Twelve South ButterFly یک لوازم جانبی مسافرتی جمع و جور است که می تواند آیفون و اپل واچ را به طور همزمان شارژ کند.
  • شارژر بیرونی فلزی و بند چرمی مانندی برای ظرافت دارد، اما صدای فلز روی فلز در هنگام لمس نیمه ایده آل نیست.
  • اگرچه کوچکتر و ارزانتر از شارژر Mophie 3-in-1 است، قیمت 129.95 دلاری شارژر ButterFly ممکن است برخی از خریداران را منصرف کند، حتی اگر عملکرد خوبی داشته باشد.


Twelve South شارژر MagSafe 2-in-1 ButterFly جدید خود را به عنوان لوازم جانبی مسافرتی نمی‌داند و می‌توانید از آن در خانه استفاده کنید، اما در واقع وسیله‌ای است که برای حمل و نقل و مسافرت ساخته شده است. این عالی است زیرا شارژر کوچک آیفون و اپل واچ خم می‌شود، کج می‌شود و به هم می‌چسبد، همه اینها به نام قابلیت حمل عملکردی است.

گالری پروانه فلای

شارژر بی سیم Twelve South Butterfly 2-in-1 USB-C MagSafe

آیفون و اپل واچ خود را با ButterFly، کوچکترین شارژر 2 در 1 USB-C MagSafe جهان، شارژ کنید.

سرعت
15W/5W

ابعاد
0.9 x 2.4 x 2.4 in (2.35 x 6 x 6 mm)

وزن
4.2 اونس (119 گرم)

آداپتور گنجانده شده است
30 وات

طرفداران

  • بالاترین سرعت شارژ برای آیفون و اپل واچ
  • سایز کوچک
  • فرم عملکردی
منفی

  • صدای متال روی فلز ایده آل نیست
  • قیمت بالا فقط با اندازه جمع و جور توجیه می شود

شارژر ButterFly 2-in-1 کاملاً کوچک است

شارژر دوازده South Butterfly در کنار آیفون برای مقایسه ضخامت
هانا استرایکر / How-To Geek

خارج از جعبه، شارژر ButterFly شبیه یک یویو به نظر می رسد و تقریباً احساس می کند. از نظر اندازه به اندازه کافی نزدیک است و شکل دایره ای با دو نیمه به آن حس آن اسباب بازی را می دهد. اگر یویو نباشد، شبیه یک ساعت جیبی یا ماکارونی است. البته روکش فلزی مات آن مانع از ظاهر شدن بیش از حد غذا می شود.

نمای بیرونی فلزی یک لمس درجه یک است. بند چرمی وگان که دو قسمت را در کنار هم نگه می دارد و روکش های داخلی چرم مصنوعی نیز ظرافت لوازم جانبی را افزایش می دهد.

در نگاه اول، فلز اطراف واضح به نظر می رسد، اما لحظه ای که دستگاه برگردانده می شود و دو قطعه فلزی با هم برخورد می کنند، قابل بحث است که آیا این هوشمندانه ترین انتخاب است یا خیر. اشتباه نکنید، این دو قسمت نیز برای لمس هستند. دستورالعمل هایی برای استفاده از ButterFly در جهت های مختلف وجود دارد و آهنرباهایی وجود دارند که قطعات فلزی را به یکدیگر متصل می کنند.

با این حال، هنگامی که فلز لمس می شود، کنایه برتر از بین می رود. این کاملاً میخ روی تخته سیاه نیست، اما صدا و احساس ایده آل نیست. این منجر به یکی از شکایات جزئی من می شود که نه آهنربای داخلی و نه آهنربای پشتی به اندازه کافی قوی نیستند.

آهنربای بیرونی می تواند این دو قطعه را به هم بچسباند، اما هنوز به راحتی به اطراف می لغزند. به نظر می رسد که داخل آن به اندازه کافی قوی نیست یا دقیقاً در موقعیت مناسبی قرار نگرفته است که در هنگام بستن ButterFly، دو دایره کاملاً در یک راستا قرار گیرند.

البته همه اینها کمی سخت است، اما قیمت خرده فروشی 129.95 دلاری آن نیازمند بررسی دقیق تر است.

برای کمک به جبران بخشی از هزینه، شارژر ButterFly دارای یک شارژر 30 واتی USB-C، یک کابل بافته شده USB-C و آداپتورهای دیواری بین المللی است. مطمئناً لمس خوبی است، اما من فقط کابل را به مجموعه خود اضافه خواهم کرد. آداپتور برق بزرگ نیست، اما هنوز هم تقریباً همان حجم خود ButterFly است. و آداپتورهای بین‌المللی به نظر می‌رسند که همه جا هدر رفته است. (هر کسی که مایل به خرید شارژر 130 دلاری است شاید در حال حاضر یک راه حل بین المللی پلاگین دارد.)

عملی برای بسته بندی در مقایسه با سایر محصولات

شارژر دوازده South Butterfly با لوازم جانبی که روی یک میز گذاشته شده است
هانا استرایکر / How-To Geek

شارژر MagSafe 2-in-1 ButterFly یک کودتای آشکار برای از بین بردن خلاء باقی مانده از MagSafe Duo است که اپل تولید نمی کند. با این حال، عرضه لوازم جانبی شارژ اپل در اواسط چرخه غیرمعمول نیست، بنابراین آیا اپل Duo قدیمی را با درگاه USB-C احیا خواهد کرد یا خیر.

همانطور که می‌دانید، اگر قبلاً یک MagSafe Duo دارید و استفاده می‌کنید، احتمالاً آن را با این شارژر ButterFly عوض نمی‌کنم. شارژر اپل بسیار نازک و خوش ساخت است. شارژر Twelve South یک اپل واچ را سریع شارژ می‌کند و از USB-C استفاده می‌کند، که من آن را دوست داشتم، اما این موارد برای این نوع از محصولات پاتختی کاملاً حیاتی نیستند.

شارژر ButterFly توصیه من را نسبت به شارژر 3 در 1 Mophie دریافت می کند. در این مورد، محصول دوازده جنوبی کوچکتر و ارزانتر است. نقطه سوم شارژ ندارد، اما من متقاعد نشده ام که به آن نیاز باشد.

ایرپادها را می‌توان در آیفون شارژ کرد یا اگر AirPods Pro 2 دارید، می‌توان آن را با شارژر اپل واچ شارژ کرد.

بند چرم مانندی که دو نیمه را به هم متصل می کند به شارژر اجازه می دهد تا به چهار روش خاص تا شود و از آن استفاده کرد: تخت با دو دستگاه، فقط ساعت، فقط تلفن، یا آیفون افقی برای حالت StandBy.

آیفون افقی روی شارژر Twelve South ButterFly 2-in-1
هانا استرایکر / How-To Geek

هنگامی که هر دستگاه به خودی خود شارژ می شود، طرف دیگر به سمت پایین تا می شود. نمی‌توانم به زمان‌هایی فکر کنم که فقط بخواهم ساعتم را شارژ کنم، اما استفاده از آن برای آیفون بدون باز کردن قسمت ساعت، لمس خوبی است.

استفاده از ButterFly به صورت افقی برای حالت StandBy کمی هک به نظر می رسد، به خصوص به این دلیل که شارژر ساعت در پشت بسیار کمتر ایده آل است. با این حال، من دوست دارم که حتی یک احتمال است.

قیمت و در دسترس بودن

شارژر MagSafe 2-in-1 ButterFly اکنون مستقیماً از Twelve South و Apple در دسترس است. تا اوایل فوریه دوباره در اپل سفارش داده شده است، اما عرضه بیشتری باید در سال 2024 در دسترس باشد.

آیا باید شارژر MagSafe Twelve South ButterFly 2-in-1 را بخرید؟

شارژر اپل واچ در دوازده جنوبی ایستاده
هانا استرایکر / How-To Geek

من عاشق یافتن راه‌هایی برای روشن نگه داشتن تمام دستگاه‌هایم در جاده و در عین حال داشتن یک کیف کم بسته هستم. به همین دلیل شارژر MagSafe 2-in-1 Twelve South ButterFly یک لوازم جانبی مناسب برای سفر است.

این هوشمندانه برای قرار دادن آیفون و اپل واچ در موقعیت های مختلف طراحی شده است. برخی از ویژگی های عجیب و غریب است، اما نقطه ضعف اصلی آن برچسب قیمت 129.95 دلاری آن است. به نظر می‌رسد این هزینه باعث می‌شود که بیشتر مردم دچار تردید شوند و بپرسند که آیا برای سفر با آن دستگاه نیاز دارند یا خیر.

موافقم که ارزش اینجا ایده آل نیست. گزینه های دیگر می توانند کارهای مشابه را با قیمت بسیار ارزان تری انجام دهند. اما خود محصول فقط با حواس پرتی جزئی آرایشی خوب عمل می کند. بنابراین، اگر بودجه شما منعطف است یا به اندازه کافی سفر می کنید تا آن را توجیه کنید، پس ButterFly محصول محکمی است.

گالری پروانه فلای

شارژر بی سیم Twelve South Butterfly 2-in-1 USB-C MagSafe

آیفون و اپل واچ خود را با ButterFly، کوچکترین شارژر 2 در 1 USB-C MagSafe جهان، شارژ کنید.

سرعت
15W/5W

ابعاد
0.9 x 2.4 x 2.4 in (2.35 x 6 x 6 mm)

وزن
4.2 اونس (119 گرم)

آداپتور گنجانده شده است
30 وات



منبع