جدیدترین گجت موتورولا پیام‌های ماهواره‌ای را به هر تلفنی می‌آورد – بررسی Geek


Motorola Defy Satellite Link دستگاه.
موتورولا

هنگامی که سرویس تلفن همراه در دسترس نیست، آیفون 14 اپل اتصال ماهواره‌ای تلفن هوشمند را برای پیام‌های SOS اضطراری آغاز کرد و اکنون همه از آن پیروی می‌کنند. از کوالکام و سامسونگ گرفته تا مدیاتک با تراشه جدید مدیاتک 6825 “Bullitt”.

اولین دستگاهی که از تراشه ماهواره ای مدیاتک بهره می برد، دانگلی به نام Motorola Defy Satellite Link است. این دستگاه کوچک 100 دلاری از طریق بلوتوث به هر اندروید یا آیفون متصل می شود و به آن اجازه می دهد پیام های اضطراری را از طریق اتصال ماهواره ای ارسال کند.

با توجه به اینکه بسیاری از کاربران این دانگل را به طبیعت می برند، این دانگل به گونه ای ساخته شده است که هر چیزی را که به سمت آن پرتاب می کنید کنترل کند. لینک دارای استاندارد IP68 سخت برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب است و به لطف باتری قابل شارژ 600 میلی آمپر ساعتی برای روزها دوام می آورد.

از آنجا، مالکان از برنامه Bullitt Satellite Messenger برای ارتباط استفاده خواهند کرد. در حالی که این یک برنامه تمام عیار است که از طریق Wi-Fi و تلفن همراه کار می کند، به یک ماهواره متصل می شود تا در صورت لزوم پیام های SOS ارسال کند. تا زمانی که دید آسمان صاف داشته باشید، پیامی را ارسال می کند.

جالب اینجاست که نیازی نیست ماهواره ای مانند پیاده سازی اپل را پیدا کنید و با آن روبرو شوید. دلیلش این است که تکنولوژی کمی متفاوت است. و اگرچه ممکن است ارسال پیام کمی بیشتر طول بکشد، مدیاتک و موتورولا می گویند که این یک فرآیند یکپارچه است.

اگر گیرنده برنامه Bullitt Messenger را نداشته باشد، یک متن پیامکی دریافت می‌کند که می‌گوید آن را دانلود کنید، سپس پیام SOS ماهواره را ارسال می‌کند. به یاد داشته باشید که دانگل 100 دلار قیمت دارد، اما دارندگان باید 5 دلار دیگر در ماه برای اتصال فعال ماهواره ای هزینه کنند. با این حال، آن را برای کسانی که در پایان دریافت کننده رایگان است.

همچنین می‌توانید از Motorola Defy Satellite Link برای به اشتراک گذاشتن موقعیت مکانی دقیق خود در مواقع اضطراری و از ویژگی «SOS Assist» برای تماس مستقیم با مراکز واکنش اضطراری با همکاری FocusPoint International استفاده کنید. به علاوه، یک دکمه اختصاصی «check-in» روی دستگاه، موقعیت مکانی شما را حتی زمانی که به تلفن متصل نیست پینگ می‌کند.

Motorola Defy Link در ماه های آینده با قیمت 99 دلار در دسترس خواهد بود و کاربران می توانند باندل خدمات 12 ماهه را با تخفیف کوچک خریداری کنند. این یک دستگاه عالی برای داشتن این شکاف است تا زمانی که تلفن‌های اندرویدی بیشتری به اتصال ماهواره‌ای داخلی مجهز شوند.

از طریق CNET