برنجی برتر AMC Theatres درباره سطل پاپ کورن Dune تردیدهایی دارد


تلماسه: قسمت دوم یک حماسه علمی تخیلی گسترده است که آستانهچارلز پولیام مور در بررسی ماه مارس خود آن را “به طور قطعی نفس گیر” خواند. و برای تماشاگران سینمای AMC، این فیلم با یک سطل پاپ کورن منحصر به فرد به همان اندازه حماسی عرضه شد – سطلی که ظاهراً بهترین‌های AMC Theaters آرزو می‌کردند که هرگز ساخته نمی‌شد.

این به این دلیل است که به نوعی شبیه یک سوراخ به نظر می رسد. و اینترنت متوجه شد. الیزابت فرانک، مدیر ارشد محتوای AMC، گفت تنوع در مصاحبه ای که روز دوشنبه منتشر شد، سطل های کلکسیونی ذرت بو داده “بخشی مادی” از تجارت غذا و نوشیدنی این شرکت هستند. اما او گفت که این شرکت “هرگز تصور نمی کرد چیز “Dune” را تصور کند و اگر می دانست که “آن را جشن می گیرند یا مسخره می کنند” رویه سطلی را نمی ساخت.

اینترنت سطل را می پرستید و ماوی شکاف آن پر از بالن بود. اما دهانش میوه کم آویزان ممنوعه شوخی‌های فلش لایت را نیز با ظاهر شدن عکس‌هایی از آن می‌کشید. البته TikTok اوقات خوبی را با آن سپری کرد، اما سرگرمی های اصلی را نیز به وجود آورد – استفن کولبرت و تلماسه: قسمت دوم ستاره جاش برولین در حال رقصیدن در اطراف چیزهای بدیهی با نشان دادن نحوه دستیابی به آن است. یا شنبه شب زندهشادی بی شرمانه در یک صحنه درباره یک دانش آموز دبیرستانی که بکارت خود را به سطل کرم شنی از دست می دهد:

سطل در حال حاضر یک کالای کلکسیونی است – زیرا البته که اینطور است. بسیاری از لیست های اخیر eBay بیش از 100 دلار به پایان رسید. این یک بازگشت خوب برای سرمایه گذاری 25 دلاری در تئاتر است، اما امیدوارم افرادی که آن را می خرند هنگام تماشای تصاویر موجود در لیست دقت بیشتری داشته باشند. می دانید، در صورت استفاده از آن.



منبع