شهادت جمعی از اعضای خانواده هنیه در غزه


شهادت جمعی از اعضای خانواده هنیه در غزه

۳ فرزند و تعدادی از نوه‌های اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه به شهادت رسیدند.

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، شبکه الجزیره از شهادت سه پسر و تعدادی از نوه‌های اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در بمباران ارتش اشغالگر رژیم صهیونیستی خبر داد.

شهادت سه فرزند و چند نوه هنیه در حمله جنایتکارانه ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه الشاطئ در غزه رخ داد.

هنیه رئیس دفتر سیاسی حماس در واکنش به شهادت جمعی از اعضای خانواده‌اش اظهار کرد که خدا را به خاطر افتخاری که با شهادت سه نفر از فرزندانم و برخی نوه‌هایم نصیبم کرد، شکر می‌کنم. همه فرزندان ملت و خانواده‌های فلسطینی در غزه بهای سنگینی را با شهادت فرزندانشان دادند و من هم یکی از آنها هستم.

رئیس دفتر سیاسی حماس افزود: با این درد‌ها و خون‌ها، آینده و آزادی را برای ملت و آرمان فلسطین و امت اسلام می‌سازیم. فرزندان شهید من افتخار زمان، مکان و حسن خاتمه را کسب کردند. فرزندان من همراه با دیگر ملت در نوار غزه ماندند و آنجا را ترک نکردند.

مراسم وداع با فرزندان اسماعیل هنیه که در روز عید سعید فطر بر اثر حمله پهپادی صهیونیست‌ها به شهادت رسیدند، برگزار شد.

«محمد عبدالسلام» سخنگوی انصارالله یمن در این باره گفت: شهادت سه تن از پسران و تعدادی از نو‌های اسماعیل هنیه را که در نتیجه حمله تجاوزکارانه اسرائیل به شهادت رسیدند به رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس تسلیت می‌گوییم. این فداکاری‌های بزرگ در کنار مردم غزه و کرانه باختری اشغالی، استواری ملت فلسطین را مقابل استکبار و ظلم اسرائیل تقویت می‌کند.