چرا مقابله با استرس پایه ای برای سلامتی بهتر است؟



وقتی نوبت به بهبود سطح استرس جمعیت می‌رسد، یک حرکت واقعاً به ما امید می‌دهد: ما می‌توانیم افراد را با اطلاعات، ابزارها و بینش‌هایی توانمند کنیم تا استرس خود را بهتر کنترل کنند و سلامت و رفاه کلی خود را بهبود بخشند.

فشار برای مقابله با استرس ارزش قدردانی را دارد زیرا ما همچنان به مقابله با آنچه که به یک نگرانی اصلی بهداشت جهانی تبدیل شده است، ادامه می دهیم.

همچنین به همین دلیل است که هر ماه آوریل، ماه آگاهی از استرس قصد دارد یک گفتگوی ملی را در مورد شیوع استرس ایجاد کند و در مورد استراتژی هایی برای کمک به مقابله با آن صحبت کند.

اثرات استرس مزمن

استرس بیش از حد باعث نگرانی است زیرا یک عنصر اساسی سلامتی است، مانند خواب، تغذیه یا فعالیت بدنی که با بسیاری از زمینه های دیگر زندگی همپوشانی دارد و بر آن تأثیر می گذارد. افرادی که استرس بالایی دارند اغلب در خواب مشکل دارند و به عادت های غذایی سالم یا فعالیت بدنی خود پایبند هستند، رفتارهایی که به کاهش استرس برای بسیاری کمک می کند.

تقریباً نیمی از جمعیت، خستگی جسمانی را در نتیجه استرس خود گزارش می‌دهند – افزایشی 38 درصدی از سال 2019. و بیش از 40 درصد از بزرگسالان گزارش می‌دهند که استرس باعث بیدار شدن آنها در ماه گذشته شده است.

اثرات یک جمعیت پر استرس به مطب دکتر نیز رسیده است. ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی گزارش می دهند که بیش از 80 درصد از تمام ویزیت های مراقبت های اولیه دارای یک جزء مرتبط با استرس هستند.

هزینه بالای استرس مدیریت نشده

همه افراد استرس را تجربه می کنند، اما هر موقعیت استرس زا باعث نگرانی نیست. استرسی که قابل کنترل است – مثلاً مهلت کاری قریب الوقوع – حتی می تواند هوشیاری و عملکرد را افزایش دهد! با این حال، استرس مدیریت نشده و طولانی مدت می تواند عوارض فیزیکی بر بدن داشته باشد. استرس مزمن با هر شش علت اصلی مرگ مرتبط است و 43 درصد افزایش خطر مرگ زودرس با سطوح بالای استرس طولانی مدت مرتبط است.

فراتر از سلامت جسمانی، تأثیر تصویر بزرگتر استرس در محیط کار و در سطح جمعیت احساس می شود. بر اساس گزارشی از انجمن روانشناسی آمریکا، از هر 5 کارمند 3 نفر اثرات منفی استرس ناشی از کار، از جمله عدم علاقه، انگیزه یا انرژی را گزارش می کنند. و این می تواند منجر به حوادث، غیبت، جابجایی کارکنان، کاهش بهره وری و هزینه های مستقیم پزشکی، حقوقی و بیمه ای شود که هر سال به 300 میلیارد دلار می رسد.

استرس مدیریت نشده می تواند اثرات ترسناکی داشته باشد. اما لازم نیست.

پاداش های بالای مدیریت استرس

همانطور که استرس کنترل نشده می تواند بر سایر بخش های سلامت تأثیر منفی بگذارد، خوشبختانه عکس آن نیز صادق است. فشار می تواند باشد به طور موثر مدیریت می شود و همچنین می توان در طول زمان با تمرین و بازخورد منظم آن را بهبود بخشید.

نشان داده شده است که راهبردهای مقابله ای مانند جلسات منظم ذهن آگاهی، استرس حاد و مزمن را کاهش می دهند، و به سادگی درک عوامل استرس زا می تواند به شناسایی دقیق محرک ها کمک کند و به افراد کمک کند تا تنظیمات را انجام دهند یا رفتار مدیریت استرس را اعمال کنند، مانند راه رفتن یا تنفس عمیق.

تمرکز منابع روی راه‌حل‌های مدیریت استرس در کل جمعیت، مزایای گسترده‌ای دارد – از روابط بهتر و خواب بهتر گرفته تا بهبود پاسخ ایمنی و کنترل وزن – که به نوبه خود منجر به افراد سالم‌تر، بهره‌ورتر و هزینه‌های مربوط به مراقبت‌های بهداشتی کمتر می‌شود.

6 روشی که فناوری پوشیدنی از مدیریت استرس پشتیبانی می کند

فناوری پوشیدنی امروزی نقش مهمی در تلاش برای تبدیل اپیدمی خاموش به چیزی بسیار قابل کنترل‌تر – حتی در مقیاس جمعیتی دارد. این به این دلیل است که ابزارهای پوشیدنی به افراد کمک می‌کنند تا پرده الگوهای استرس شخصی خود را، چه در لحظه و چه در طول زمان، کنار بزنند و راهنمایی‌های عملی مورد نیاز برای شروع عادات سالم‌تر را در اختیارشان بگذارند.

یک دستگاه پوشیدنی، مانند Fitbit، که شاخص‌های استرس را ردیابی می‌کند، می‌تواند به کاربران در درک الگوها و شناسایی محرک‌ها، مانند آنچه در ایجاد استرس کمک می‌کند یا استرس زمانی که معمولاً رخ می‌دهد، کمک کند.

در اینجا چند نمونه* از نحوه کمک دستگاه های Fitbit به جمعیت شما در ردیابی، درک و مدیریت استرس آورده شده است:

  1. با استفاده از برنامه اسکن EDA با جلسات تمرکز حواس علائم استرس را شناسایی کنید
  2. ردیابی پاسخ بدن تمام روز با cEDA (فعالیت الکترودرمال مداوم)1
  3. با امتیاز مدیریت استرس ببینید که چگونه استرس را مدیریت می کنند
  4. اهداف ذهن آگاهی را ایجاد و به آنها دست یابید
  5. با ردیابی خلق و خو، آگاهی عاطفی را به دست آورید
  6. نحوه تاثیر غذا، کافئین، خواب و فعالیت بدنی بر سطوح استرس را پیگیری کنید

اهمیت راهنمایی شخصی

در حالی که داده ها عالی هستند، همه متخصص اعداد نیستند. برای درک بهتر استرس، کاربران به زمینه ای نیاز دارند تا به آنها کمک کند تا مناطقی را که باید روی بهبود تمرکز کنند، مشخص کنند. راهنمای شخصی سازی شده و زمینه ای که محدوده های ایده آلی را برای هر معیار ارائه می دهد و تصویر واضحی از جایی که آنها در آن محدوده قرار می گیرند، به تبدیل داده ها از اعداد صرف به بینش های عملی کمک می کند.

حمایت استرس فردی که رفاه جمعیت را در مقیاس بهبود می بخشد

آگاهی از تأثیرات استرس نباید به یک ماه محدود شود. در Fitbit، ما بر این باوریم که تأثیر آن (منفی یا مثبت) بر رفاه کلی را نمی توان دست کم گرفت. به همین دلیل است که دسترسی افراد به داده ها و توصیه های بهداشتی شخصی سازی شده برای ایجاد تغییر رفتار معنادار بسیار مهم است.

هنگامی که مردم اطلاعات درستی را هر روز در مورد سطح استرس خود داشته باشند، می توانند ببینند چه چیزی برای آنها مفید است و چه چیزی برای آنها مفید نیست – و می توانند اقداماتی را برای بهبود سلامت جسمی و سلامت روان خود در طول زمان انجام دهند. اما همه چیز با دسترسی به بینش های شخصی شروع می شود که آنها برای ایجاد عادات و روال های بهتر در مورد مدیریت استرس نیاز دارند.

آیا مایلید در مورد تأثیر خواب و استرس بر سلامت جمعیت بیشتر بدانید؟ نگاهی عمیق‌تر به نحوه ارتباط این دو معیار اساسی سلامت بیندازید و 7 روشی را بیابید که فناوری پوشیدنی می‌تواند الگوهایی را کشف کند که باعث تغییر رفتار کل نگر می‌شوند. الان بخوان.


1ویژگی ردیابی پاسخ بدن در تمام روز Fitbit برای تشخیص، درمان، درمان، کاهش یا مدیریت هر بیماری یا شرایطی در نظر گرفته نشده است. لطفاً برای سؤالات در مورد سلامت خود با متخصص مراقبت های بهداشتی خود تماس بگیرید. در دستگاه های منتخب موجود است.
*در دسترس بودن ویژگی بستگی به مدل دستگاه دارد. برخی از ویژگی‌ها و مزایا ممکن است به عضویت Premium نیاز داشته باشند.

The post چرا مقابله با استرس پایه ای برای سلامتی بهتر است اولین بار در Fitbit Enterprise ظاهر شد.



منبع