سازندگان خنک کننده تلفن باید با تمام یخ خنک شوند


من شما را نمی دانم، اما وقتی یک قاب زننده گوشی داغ دارم، باید از شر آن گرما خلاص شوم. این لحظه. شوخی دارم، معمولاً آن را برای مدتی کنار می گذارم یا زمانی که به شدت سرسخت است، آن را دوباره راه اندازی می کنم. اما شرکت‌هایی وجود دارند که راه‌حل متفاوتی را به بازار عرضه می‌کنند: فن‌های خنک‌کننده کوچک گوشی که ادعا می‌کنند این همه گرما را از بین می‌برند. و تصاویر محصول آنها کمی، اوه، بیش از حد یخی است.

چگونه به این نتیجه رسید؟ چه چیزی باعث شروع این مسابقه تسلیحاتی از تلفن های یخ زده فزاینده شد؟ من باید فرض کنم همه چیز به اندازه کافی بی‌گناه شروع شده است، اما این چیزهای دارای RGB کاملاً مستقیماً گیمرها را هدف قرار می‌دهند – حدس می‌زنم طولی نکشید که این عکس‌های محصول ساخته شدند. گلوله برفی به تصاویر وحشیانه غیر واقعی امروز در آمازون.

در این سناریویی که من اختراع کرده‌ام، این خنک‌کننده تلفن مغناطیسی Trakxy برای بازی شبیه بیمار صفر ما است. استفاده سلیقه ای از تلفن آبی و هایلایت های آبی که دور پنکه می چرخند، همه آنچه را که باید درباره این پنکه متصل به مغناطیسی بدانم، به من می گوید.

در اینجا مقداری یخبندان خفیف و تعدادی یخ. شاید کمی بیش از حد باشد، اما فکر نمی‌کنم به این پوکه اسطوخودوس رنگ نگاه کنم و هدفش را در غیر این صورت درست حدس بزنم، بنابراین اجازه نمی‌دهد.

البته آنها آنها را برای iPads نیز دارند. در نگاه اول، این تصویر بسیار بی ضرر است. تا زمانی که به صفحه نمایش دیجیتال نگاه کنید. آیا Teesso ادعا می کند که این چیز باعث می شود تبلت شما به پنج زیر صفر برسد؟ من مطمئن نیستم که من آن را می خواهم!

اینجاست که همه چیز واقعاً شروع به سراشیبی می کند. Black Shark ادعا می کند که این کار دمای گوشی شما را تا “تا 35 درجه سانتی گراد” کاهش می دهد.

حداقل این یکی با گرم کننده های انگشتی عرضه می شود. خیلی با ملاحظه

مانند الگوی دانه‌های برف با شفافیت کم که روی این الگو قرار گرفته است.

و حالا، رئیس نهایی اینجاست. خنک کننده تلفن برای پایان دادن به تمام کولرهای تلفن. موردی که هیچ کس تا به حال نقد بدی درباره آن ننوشته است زیرا انگشتانش برای انجام این کار خیلی یخ زده است. من خنک کننده تلفن همراه مغناطیسی یانیسم را ارائه می دهم.



منبع