نکونام: در نیمه اول باید کار را تمام می کردیم/ داور با همه دعوا داشت، می دانم چرا محروم شدم!


به روز رسانی

نکونام: در نیمه اول باید کار را تمام می کردیم  داور با همه دعوا داشت، می دانم چرا محروم شدم!

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در نیمه اول می توانستیم کار را تمام کنیم ولی بی دقت بودیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، جواد نکونام در نشست خبری بعد از بازی با آلومینیوم در نشست خبری اظهار کرد: بازی امروز دو نیمه متفاوت داشت، ما در نیمه اول می توانستیم گل دوم را بزنیم و کار را تمام کنیم ولی متاسفانه دقت کافی را نداشتیم. 

وی افزود: با شروع نیمه دوم وزش باد شدید در ورزشگاه کار را سخت کرد و در دقایقی از بازی به ضرر ما شد.بابت این برد از بازیکنان تیمم تشکر می کنم چون خیلی زحمت کشیدند.

سرمربی تیم استقلال ضمن انتقاد شدید از عملکرد داور گفت: همه سوتهای داور بازی امروز را دیدند، لطفا دیگر کسی از الکی از داور دفاع نکند. من بازی را می بینم و می دانم یک داور چگونه سوت می زند.او در عرض دو دقیقه به من و چند بازیکن تیمم کارت زرد نشان داد تا خودِ من هم محروم شوم، البته می دانم چرا برای بازی بعدی محروم شدم!

نکونام تاکید کرد: یکسری اتفاقات رخ داد و داور امروز با همه دعوا داشت.این مشکلات به خاطر باشگاه استقلال است،بروید و ببینید تیم های دیگر چند امتیاز بابت داوری گرفته اند. خدا را شکر می کنم که امروز کادویی نگرفتیم! همین هفته گذشته گل سالم ما را قبول نکردند. امروز شرایط به شکلی بود که می ترسیدیم به کسی بخوریم و درون هجده قدم مانده بودیم.البته مقصر نه داور است و نه کسی دیگر، در مورد این ماجراها وقت دارم و بعدا صحبت می کنم.

وی تاکید کرد:شما داوری بازی هفته گذشته و امروز را دیدید. سال گذشته بازی استقلال و پرسپولیس را می دیدم و 2 داور آن مسابقه پرسپولیسی بودند.بعدا درباره سال گذشته حرف هایم را خواهم زد. من از دل فوتبال هستم و خیلی مسائل را می فهمم. شما ببینید تیم ها در ایران با اختلاف چند امتیاز قهرمان می شوند؟ اختلاف گل ها در بازی ها چقدر است؟ فوتبال برای من و امثال من است ولی ظاهرا یکسری مسائل اصلا برای ما نیست!

خبرنگاری گفت آیا بهتر نبود اختلاف وی و مدیریت باشگاه به رسانه ها انتقال پیدا نمی کرد که نکونام گفت: اگر درباره بازی سوالی دارید بپرسید!