ارائه یک تجربه جامعه یهودی برای نسل بعدی در Tikvat اسرائیل


برخی از اعضای جوانتر جماعت Tikvat اسرائیل از یکی از برنامه های جوانان کنیسه لذت می برند. با حسن نیت از جماعت Tikvat اسرائیل

جماعت Tikvat اسرائیل در راکویل تغییر بزرگی را در عضویت و سایر برنامه‌های خود تجربه می‌کند که نتیجه یک مدل عوارض جدید است که به جوانان مسیر بهتری برای پیوستن بدون توجه به وضعیت مالی مربوطه‌شان داده است.

کنیسه به مدل حق الزحمه «پرداخت از صمیم قلب» تغییر می‌کند که در آن به هزینه‌های خود نگاه کردند و رفتند تا با هر یک از اعضا گفتگوی انفرادی داشته باشند تا به آنها نشان دهند که قبلاً چه مبلغی را پرداخت کرده‌اند و از آنها بپرسند که چه چیزی می‌خواهند بپردازند. پیش رفتن.

«این واقعاً ریشه در جایی دارد که نمی‌خواهیم خانواده‌ها یا هرکسی را که می‌خواهد بخشی از جماعت ما باشد، دور کنیم. آرون چوسید، مدیر اجرایی Tikvat اسرائیل، گفت: ما اطمینان می‌دهیم که آنها می‌توانند بخشی کامل از جماعت ما باشند و مجبور نباشند کل روند درخواست کاهش و بخشش را طی کنند.

این سیستم حدود یک سال است که از زمان تصویب آن توسط هیئت مدیره کنیسه در حال توسعه بوده است، و چوسید گفت که آنها سخت در حال کار هستند تا همه چیز را برای اجرای کامل تا شروع سال مالی جدید جماعت در اول جولای آماده کنند. .

و مدل جدید عوارض به اعضای Tikvat Israel انعطاف زیادی برای تعامل با جامعه می دهد و به آنها امکان می دهد از زندگی شخصی خود با خانواده خود لذت ببرند در حالی که هنوز فرصت های زیادی برای شرکت در جماعت دارند.

«این به خانواده‌ها کمک می‌کند که واقعاً به‌طور واقع‌بینانه‌تری با شرایط خود سازگار شوند و مجبور نشوند تصمیم بگیرند که آیا به شول ما تعلق دارند یا امسال به تعطیلات می‌روند. من فکر نمی کنم شما مجبور به این انتخاب باشید. من فکر می‌کنم شما باید وقت خود را با خانواده خود و ما بگذرانید.»
به گفته چوسید، و این تغییر باعث افزایش پیوستن جوانان به جماعت شده است، جایی که اخیراً نامگذاری نوزادان بیشتر از مراسم خاکسپاری بوده است.

داشتن این خانواده های جوان برای جماعت بسیار عالی بوده است و به آنها اجازه می دهد تا فرزندان خود را زودتر به یادگیری یهودیت سوق دهند.

“آی تی [dues] علاوه بر هر چیز دیگری که برای تشکیل خانواده هزینه می شود، هزینه زیادی است، بنابراین ما نمی خواهیم آنها منتظر بمانند تا به سن مدرسه یکشنبه برسند تا بیایند. ما می خواهیم که آنها اکنون اینجا باشند.

این جماعت همچنین با ارائه خدمات نگهداری از کودک، برنامه هایی که خانواده ها می توانند با هم کتاب بخوانند، فعالیت های رقص و موارد دیگر، کارهای زیادی را برای فراگیرتر شدن برای همه و به ویژه برای خانواده ها انجام داده است.

آنها همچنین برنامه مدرسه یکشنبه خود را که قبلاً یک تلاش مشترک با چند کنیسه محافظه‌کار دیگر بود، از سر گرفته‌اند و فرصت‌های بیشتری را به آنها می‌داد.
خانواده ها در

ما امسال را با برنامه مهدکودک تا کلاس اول شروع کردیم و سال آینده، مهدکودک اول و دوم خواهیم بود. ما از این طریق خانواده‌های جدیدی را وارد کرده‌ایم.» چوسید گفت. و این فقط اعضای ما نیستند [that are benefiting from our educational programs]. مرکز اوایل کودکی به طرز باورنکردنی خوب کار می کند.»

چوسید گفت که برنامه پیش دبستانی، که به طور کامل از اعضا تشکیل نشده است، اخیراً اعتبار دریافت کرده است، که برای مدارس خصوصی یهودی در شهرستان مونتگومری بسیار نادر است.

برنامه به قدری خوب پیش می رود که آنها لیست انتظار دارند و چوسید می گوید که در دو سال گذشته 11 خانواده پس از فرستادن بچه های خود به این برنامه عضو شده اند.

تمرکز بر این برنامه ها و تغییرات حقوق بخشی از تلاش هماهنگ خاخام مارک اسرائیل و جماعت برای ارائه یک تجربه جامعه یهودی برای نسل بعدی است که اعضای قدیمی تر آن را گرامی داشتند.

این یک اصل اصلی یهودیت است. هر کاری که ما انجام می‌دهیم باید آموزش و آماده‌سازی و هموار کردن مسیر باشد، مسیری را که پیش از ما ترسیم کرده‌اند دنبال کنیم، و راه را برای کسانی که بعد از ما می‌آیند آماده کنیم. چوسید گفت که این بخش اصلی معنای یهودیت برای جماعت ما است.

و برخی از رهبری جماعت در مورد چگونگی افزایش دسترسی و عضویت پس از فهمیدن اینکه اگر همان تعداد انگشت شماری از افراد درگیر شوند، به زودی مردم در کل ممکن است علاقه خود را به رویدادهای کنیسه از دست بدهند، وجود داشت.

«ما به دنبال این بوده ایم که می خواهیم چه کسی باشیم؟ ما در خدمت چه کسی هستیم؟ ما چگونه کار خود را انجام می دهیم؟ چگونه از نظر مالی شفاف تر برای اعضای خود هستیم؟ چگونه می‌توانیم به جمعیت‌های محروم دسترسی پیدا کنیم؟» چوسید گفت.

این کار مدتی طول کشیده است و گاهی اوقات می‌تواند چالش‌برانگیز باشد، اما تلاش ارزشمندی است تا اطمینان حاصل شود که همه اجتماع‌کنندگان فعلی و آینده احساس می‌کنند که مکان و دلیلی برای مشارکت قوی دارند، که به کنیسه کمک می‌کند تا ماموریت خود را انجام دهد و تعهد به ارزش های یهودی

چوسید گفت: «برنامه استراتژیک ما به چهار کلمه کلیدی خلاصه شد: مشارکت، در آغوش گرفتن، الهام بخشیدن، توانمندسازی. “ما مطمئن می شویم که همه اعضای فعلی ما احساس مشارکت دارند، آنها در اینجا شرکت کننده منفعل نیستند. آنها اعضای فعال جامعه ما هستند. و ما در حال تماس با افرادی هستیم که هنوز اینجا نیستند.”

[email protected]



منبع