امی لومر برای تقویت جامعه یهودی ویرجینیای شمالی تلاش می کند


امی لومر برای مدت طولانی درگیر زندگی یهودیان در ویرجینیای شمالی بوده است. او به عنوان یکی از اعضای جماعت Adat Reyim، مدیر مشارکت خانواده در Pozez JCC و رئیس PTO در مدرسه روزانه یهودی Gesher، در موقعیت های مختلف جمعی کار کرده و نقش مهمی در تقویت جامعه محلی یهودی داشته است.

وظایف شما به عنوان مدیر نامزدی خانواده در Pozez JCC چیست؟

من برنامه سفیر J-Family را برای ویرجینیای شمالی مدیریت می کنم و شش سفیر دارم که با خانواده ها در سراسر ویرجینیای شمالی ملاقات می کنند. من برای آن ها برنامه نویسی هم انجام می دهم [who are] هشت و زیر. ما برنامه‌ریزی تعطیلات انجام می‌دهیم، به کتابخانه‌ها می‌رویم، «Hanukkah Hop to the Donut Shop» داریم، «Menorahs and Milkshakes» داریم، ما «Sukkah Hops» و همه چیزهایی را انجام می‌دهیم تا همه بتوانند به آن متصل شوند. یهودیت هر کجا که باشند.

چگونه به این مقام رسیدید و چه چیزی شما را به سمت آن کشاند؟

https://www.washingtonjewishweek.com/enewsletter/

وقتی پسرم به دنیا آمد، من یک تحلیلگر بودجه دولت فدرال بودم. من آن شغل را ترک کردم و شروع به تدریس در پیش دبستانی یهودی کردم و متوجه شدم که واقعاً آن را دوست دارم – من دارای مدرک کارشناسی ارشد آموزش در آموزش برنامه درسی از جورج میسون هستم. از زمانی که فرزندانم به دنیا آمدند، من دوست داشتم به کودکان پیش دبستانی پایه ای بدهم که بر اساس آن بایستند، زیرا مکان های زیادی در جهان وجود دارد که هیچ کس دیگری وجود ندارد. [to provide them certain skills] بنابراین آنها می توانند بیرون بروند و به خودشان احساس اطمینان کنند. و این شغل فقط به من اجازه داد که این کار را در مقیاس بزرگتر انجام دهم.

چگونه با Pozez JCC درگیر شدید؟

وقتی دخترم کوچک بود، ما شروع به رفتن به رویدادهایی کردیم که خانواده های رو به رشد یهودی برگزار می کنند. [Pozez JCC’s] بازوی برنامه نویسی و زمانی که شغلی برای کار در برنامه ای که برای ما بسیار موهبت بود، در دسترس قرار گرفت، آن را دوست داشتم. می خواستم بتوانم آن برنامه ها را به خانواده های دیگر بدهم.

چه چیزی را در شغل خود دوست دارید؟

چیزی که من بیشتر دوست دارم این است که خانواده ها را به یکدیگر وصل کنم و تار عنکبوت ویرجینیای شمالی را بسازم. من دوست دارم نشان دهم که در حالی که همه ما واقعاً از هم دور هستیم، اما ما [can still] به یکدیگر متصل شوند

شما همچنین رئیس PTO در Gesher هستید. چگونه با آن درگیر شدی؟

دخترم از مهدکودک آنجا شروع کرد. این یک مکان گرم و دلپذیر است و من می خواهم در مکان هایی که به من احساس خوبی می دهد کمک کنم. و بنابراین، من به PTO پیوستم. و بعد از چند سال، من رئیس جمهور شدم – فکر می کنم اکنون در چهارمین سال ریاست PTO هستم.

خارج از کار از چه چیزهایی لذت می برید؟

من عاشق خواندن و آشپزی و پختن هر چیزی در آشپزخانه هستم. من دوست دارم مردم را برای شام و صرفاً برای خوش گذرانی کنار هم داشته باشم. من عاشق امتحان کردن چیزهای جدید در آشپزخانه هستم.

نزدیک‌تر کردن جامعه یهودی برای شما چه اهمیتی دارد و چگونه احساس می‌کنید که می‌توانید نقش مهمی در این فرآیند ایفا کنید؟

هر چه بیشتر به یکدیگر متصل باشیم، جامعه قوی تر است [becomes]. هر چه در حال حاضر بیشتر به یکدیگر متصل باشیم، افتخار بیشتری به اجدادمان می‌دهیم و بیشتر می‌توانیم آن را به نسل‌های بعدی منتقل کنیم.

اهمیت هویت یهودی شما در زندگی روزمره شما چیست؟

واقعاً در تمام بخش های زندگی من بافته شده است. هر دو بچه من به مدرسه روزانه یهودی گشر رفته اند. بنابراین، آنها اکنون می توانند کمی به زبان عبری با یکدیگر صحبت کنند، و من نمی دانم آنها چه می گویند. اما در واقع در تمام قطعات زندگی ما در هم تنیده شده است. چیزهایی که در کابینه چین من وجود دارد یهودی است، تصمیماتی که ما به عنوان یک خانواده می گیریم اغلب به یک [Jewish] ارزش. ما می توانیم بدون توجه به اینکه کجا هستیم به ارزش های یهودی متصل شویم، درست است؟ همه چیز به نوعی به عنوان یک ارزش یهودی خوب است. اما این فقط بخشی از آن است. این جایی است که بچه های من به مدرسه می روند. اینجا جایی است که من برای کار می روم و دوست داریم در خانه تصمیم بگیریم و کارها را انجام دهیم.

[email protected]



منبع