کنترلر بازی Kishi Ultra Razer، هاپتیک ها را به تلفن، رایانه شخصی یا تبلت USB-C شما می آورد.


جدیدترین کنترلر بازی موبایل Razer که به تازگی منتشر شده است، Kishi Ultra، یک دستگاه همه کاره است که می تواند بین چندین دستگاه جابجا شود. این کنترلر دارای یک پورت USB-C داخلی است که می‌تواند با سری آیفون 15 و همچنین اکثر گوشی‌های هوشمند اندرویدی کار کند (ریزر می‌گوید با سری‌های گلکسی 23، پیکسل 6 و بالاتر، Razer Edge و بسیاری از اندرویدهای دیگر سازگار است. دستگاه‌ها.») همچنین به نظر می‌رسد که با Galaxy Z Fold 5 و سایر دستگاه‌های تاشو کاملاً خوب کار می‌کند. این کنترلر می‌تواند متناسب با iPad Mini و هر تبلت اندرویدی 8 اینچی شما گسترش یابد و همچنین می‌توانید آن را به رایانه شخصی خود متصل کنید.

کیشی اولترا ریزر می تواند روی تبلت ها نیز کار کند.
ریزر

یکی از ویژگی های جالب کیشی اولترا، گنجاندن لمسی همه جانبه Sensa HD Razer است که شرکت ادعا می کند می تواند از آن استفاده کند. هر صدا – چه یک بازی، فیلم یا موسیقی باشد – و آن را به لمسی تبدیل کنید. ما همان هپتیک را در صندلی بازی مفهومی Project Esther Razer که در CES رونمایی کرد، دیدیم. Kishi Ultra اولین محصول تجاری در دسترس Razer است که دارای لمسی Sensa است، بنابراین به عموم مردم فرصتی می دهد تا آنها را امتحان کنند. Sensa haptics از iOS پشتیبانی نمی کند – در حال حاضر فقط با اندروید 12 یا بالاتر و ویندوز 11 کار می کند. این کنترلر همچنین با یک جفت چراغ کروما RGB، درست زیر جوی استیک ها، مجهز شده است.

توجه داشته باشید که برای اینکه کیشی اولترا کار کند، باید برنامه Razer Nexus (قابل دسترس برای iOS و Android) را دانلود کنید. این برنامه می‌تواند بازی‌های موبایل را راه‌اندازی کند و با Apple Arcade، Xbox Game Pass و فروشگاه Google Play یکپارچه شده است.

ریزر همچنین نسخه جدیدی از کیشی V2 ارزان‌تر خود را با درگاه USB-C برای آیفون 15 و اندروید معرفی کرد که به طور مشابه از پخش سیمی در رایانه شخصی و آی‌پد پشتیبانی می‌کند.

هر دو Razer Kishi Ultra و Kishi V2 USB-C هم اکنون در فروشگاه ها یا آنلاین موجود هستند و به ترتیب 150 و 99 دلار قیمت دارند.



منبع