بزرگ شدن با جماعت اصلاحات بث چاوریم


اعضای جماعت اصلاحات بث چاوریم در رویداد شب چراغ در دسامبر 2023.

تیلور مدوف اخیراً برای خدمت به عنوان مدیر معبد در جماعت اصلاحات بث چاوریم در اشبرن، ویرجینیا استخدام شد، حرکتی که تاریخچه بزرگ شدن مدوف را در دایره کامل کنیسه به ارمغان می‌آورد، زیرا او و خانواده‌اش بلافاصله پس از پیوستن به کنیسه و فعال شدن در کنیسه شکل گیری آن، زمانی که مدوف هفت ساله بود.

مدوف که در سنین مناسبی برای یادآوری سال‌های اولیه کنیسه در کودکی بوده است، نگاهی به بسیاری از تغییراتی که جماعت از زمان افتتاح آن در سال 1997 متحمل شده است را ارائه می‌کند. او با علاقه به یاد می‌آورد که وقت خود را در کنیسه گذرانده بود، پدرش کار می‌کرد. برای کمک به آنها در به دست آوردن یک مکان فیزیکی دائمی و تدریس خصوصی دانش آموزان b’nai mitzvah برای سال ها، و اکنون او از این فرصت لذت می برد تا بخشی از کارکنان حرفه ای در جماعت اصلاحات Beth Chaverim باشد.

من یکی از معدود افرادی هستم که از کلاس b’nai mitzvah و جمعیت سنی ام هنوز اینجا هستند. من برگشتم، اگرچه بسیاری از افرادی که با آنها بزرگ شده بودم، این کار را نکردند. بنابراین، این چیزی کمی متفاوت از چیزی است که من با آن بزرگ شدم. اما به طور کلی، احساس جامعه و خانواده واقعاً به هیچ وجه تغییر نکرده است.

علیرغم اینکه فضای کلی کنیسه در چندین دهه گذشته ثابت مانده است، جماعت در طول سال ها تغییرات دگرگونی را پشت سر گذاشته است.

یکی از قابل توجه ترین نقاط عطف تصمیم خرید ملک برای یک خانه دائمی در سال 2005 بود، و جماعت در سال 2007 پس از ده سال خدمات در مکان های چرخشی به ساختمان جدید خود رفتند، چیزی که مدوف به خوبی به خاطر دارد.

“قبل از اینکه ما دریافت کنیم [permanent] ساختمان، ما در همه جا سفر می کردیم و اساساً هر جا که کسی به ما اجازه می داد خدمات برگزار می کردیم. من به یاد دارم که در یک نقطه در اتاق نشیمن کسی شرکت کردم.

پدر مدوف به شدت با کنیسه درگیر بود، و او به یاد می آورد که او نقش رهبری را در زمانی که ساختمان خریداری می شد و ساخت و ساز تکمیل می شد، بازی می کرد.
او گفت که پدرش او و خواهرش را پس از خرید و قبل از شروع ساخت و ساز از داخل ساختمان برد و او به یاد می آورد که از آن عبور کرده است، یک خاطره گرم خانوادگی در خانه جماعت آینده آنها.

مشارکت خانواده مدوف همچنین یک کاتالیزور بزرگ برای او بود تا با افزایش سن به عضوی فعال در کنیسه تبدیل شود.

«در تمام دوران دبیرستان، با هر شکلی که گروه جوانان ما داشت درگیر بودم… مدتی به اسرائیل رفتم [during high school] و من برای یک برنامه بورسیه تحصیلی گرفتم،” مدوف گفت. «من شروع به تدریس کردم [classes at the synagogue] تقریباً به محض اینکه برگشتم، و تا پایان دبیرستان همچنان درگیر گروه‌های جوانان بودم.»

پس از چند سال تحصیل در کالج، به مدوف در سال 2013 به مدوف پیشنهاد شد که در سال 2013 به تدریس مطالعات یهودیت کلاس پنجم در کنیسه مشغول شود و تا آنجایی که می توانست در حین کار تمام وقت وقت بگذارد، قبل از اینکه چندین سال تمام کلاس پنجم را به عهده بگیرد. بعد.

این اشتیاق به کار در کنیسه و سال‌ها درگیری سنگین به مدوف کمک کرد، زمانی که شغل مدیر معبد باز شد و او در آگوست 2023 نقش تمام وقت را آغاز کرد.

مدوف پس از مدتها درگیر شدن در جماعت اصلاحات بث چاوریم گفت که افراد در کنیسه مانند یک خانواده دوم هستند و ساختمان برای او مانند خانه دوم است، که دلیل اصلی این است که او علاقه زیادی به کار در آنجا دارد. .

او افزود که در حالی که در طول سال‌ها چیزهای زیادی تغییر کرده است، نگرش جماعت ثابت مانده است. در مواجهه با چالش‌ها یک حس انعطاف‌پذیری کلی وجود دارد و آن‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند تا همه احساس استقبال کنند.

مداف داستانی را بازگو کرد که این نگرش را به خوبی نشان می داد، زمانی که آنها قبل از اینکه مکان دائمی داشته باشند، از ساختمانی که در آن خدمات میزبانی می کردند، قفل شدند.

ما نتوانستیم برای انجام خدمات خود وارد شویم. بنابراین، ما فقط خدمات را در آستان برگزار کردیم. و این نوع جو ادامه یافته است. ما آنچه را که انجام می دهیم، آنچه می توانیم انجام می دهیم و بهترین کار را انجام می دهیم. و اگر همه چیز آنطور که ما فکر می‌کردیم پیش نرود، ما همچنان با آن پیش می‌رویم و راهی برای بهتر شدن پیدا می‌کنیم.»

مدوف، که همچنان در نقش جدید خود به عنوان مدیر معبد تدریس می کند، هیجان زده است که می تواند بر نسل بعدی بچه های یهودی در بت چاوریم تأثیر بگذارد تا آنها بتوانند از شرکت در برنامه های کنیسه لذت ببرند و لذت ببرند. فعالیت هایی که او با آنها بزرگ شد و تا به امروز حفظ می کند.

من این مکان را دوست دارم – من اینجا بزرگ شدم و می خواهم ادامه آن را ببینم. کووید چه از نظر عضویت و چه از نظر کارهایی که باید انجام دهیم هیچ لطفی به ما نکرد. ما در حال بازگشت از آن هستیم. اما این نیاز به تلاش دارد. من می خواهم به نسل های آینده نشان دهم که ما اینجا هستیم و از آن لذت می بریم و این عالی است. کارهایی که ما اینجا انجام می دهیم بسیار جالب و جالب است و می خواهم به همه نشان دهم.»

[email protected]



منبع