تیم مایکروسافت شروع به آزمایش پشتیبانی از ایموجی های سفارشی می کند


مایکروسافت آزمایش داخلی یک ویژگی جدید ایموجی سفارشی را برای پلتفرم ارتباطی Microsoft Teams خود آغاز کرده است. منابع متعدد می گویند آستانه کارمندان مایکروسافت پس از اینکه ایموجی های متحرک پپه قورباغه – یک میم با گذشته پر دردسر – در واکنش ها و پیام ها در نسخه های داخلی اولیه تیم های مایکروسافت ظاهر شد، در مورد قابلیت جدید غافلگیرکننده مطلع شدند.

شکلک‌های Pepe the Frog که اکنون به طور گسترده در سرورهای Discord و در پلتفرم استریم آمازون توییچ به عنوان پاسخ‌های دلپذیر استفاده می‌شوند، در کنار سایر شکلک‌های سفارشی که در حال حاضر در تیم‌های مایکروسافت عرضه نمی‌شوند، ظاهر شدند. به ما گفته شده است که مایکروسافت در حال آزمایش ویژگی ایموجی سفارشی در نسخه‌های اولیه تیم‌های مایکروسافت است.

تیم‌های مایکروسافت در حال حاضر از GIF‌ها از طریق سرویس Giphy پشتیبانی می‌کنند، اما این‌ها جدا از پنل ایموجی هستند که در تماس‌های ویدیویی و پیام‌های چت روی سرویس ظاهر می‌شوند. اگر مایکروسافت تصمیم دارد این ویژگی ایموجی سفارشی را برای همه کاربران تیم‌ها عرضه کند، به این معنی نیست که میم‌های Pepe the Frog به‌طور پیش‌فرض ارسال می‌شوند، فقط امکان افزودن ایموجی سفارشی وجود دارد. تأیید و اجازه شکلک‌های سفارشی جدید به عهده سرپرستان فناوری اطلاعات است – دقیقاً مانند نحوه مدیریت مدیران Discord و Slack.

تیم مایکروسافت در حال حاضر فقط از شکلک های رسمی یونیکد پشتیبانی می کند.
اسکرین شات توسط تام وارن / The Verge

اضافه شدن Pepe the Frog به نسخه‌های داخلی تیم‌های مایکروسافت باعث شگفتی برخی از کارمندان به دلیل تاریخچه تلخ این میم خاص شد. در حالی که این روزها پپ قورباغه به طور گسترده ای بی گناه استفاده می شود، قورباغه کارتونی نیز سال ها پیش توسط برتری گرایان سفید انتخاب شد. لیگ ضد افترا (ADL) پپه قورباغه را در سال 2016 به پایگاه داده نمادهای نفرت خود اضافه کرد، اما گروه مدافع از آن زمان با مت فیوری، خالق پپ، همکاری کردند تا از یک کمپین “SavePepe# برای بازپس گیری نماد از کسانی که از آن با نفرت استفاده می کنند، حمایت کنند. نیات.»

پپه در حال حاضر کمتر به عنوان نماد نفرت استفاده می شود تا یک میم واکنش در چت های توییچ. ADL می‌گوید: «از آنجایی که بسیاری از میم‌های Pepe the Frog ماهیت تعصبی ندارند، مهم است که استفاده از میم را فقط در زمینه بررسی کنیم. صرفاً ارسال یک میم پپه به این معنی نیست که فردی نژادپرست یا برتری طلب سفیدپوست است. زندگی، مرگ و تولد دوباره پپه در این مستند مورد بررسی قرار گرفت احساس خوب مرد.

پپه قورباغه نماد مقاومت معترضان هنگ کنگ در سال 2019 بود.

مایکروسافت هنوز به صورت رسمی ایموجی های سفارشی را برای تیم های مایکروسافت معرفی نکرده است و این ویژگی همچنان فعال است بسیار تست اولیه مایکروسافت تصدیق کرد که این ویژگی بسیار درخواستی هفت ماه پیش به مجموعه ای از موارد اضافه شده جدید اضافه شده است. با توجه به اینکه ایموجی‌های سفارشی سال‌ها در پلتفرم‌های رقیب مانند Slack و Discord وجود داشته است، به احتمال زیاد امسال در برخی مواقع به همه کاربران تیم مایکروسافت برسد.

ما برای اظهار نظر با مایکروسافت تماس گرفتیم، اما این شرکت به موقع برای انتشار پاسخ نداد.



منبع