جمعیتی یک خودروی بدون راننده Waymo را در سانفرانسیسکو نابود کردند


دیشب حوالی ساعت 21 به وقت PT، شخصی روی کاپوت یک تاکسی بدون راننده Waymo پرید و شیشه جلوی آن را در محله چینی های سانفرانسیسکو شکست، و قبل از اینکه جمعیتی دور خودرو جمع شوند و آن را با اسپری رنگ پوشانده بودند، شیشه های آن را شکستند و در نهایت آن را روشن کردند، تشویق شد. آتش. بر اساس گزارشی که در این باره وجود دارد، دقایقی بعد آتش نشانی به محل رسید اتوپیان، اما در آن زمان شعله های آتش به طور کامل ماشین را فرا گرفته بود.

در حال حاضر، به نظر می رسد هیچ رسانه ای انگیزه این حمله را گزارش نکرده است. سندی کارپ نماینده Waymo گفت آستانه از طریق ایمیل مبنی بر اینکه خودروی کاملا خودمختار “هیچ سواری را جابجا نمی کرد” زمانی که مورد حمله قرار گرفت و آتش بازی به داخل خودرو پرتاب شد و باعث شعله های آتش شد. افسر Rueca از اداره پلیس سانفرانسیسکو در ایمیلی به آستانه که پلیس در «تقریباً» ساعت 8:50 بعد از ظهر به وقت محلی برای یافتن خودرو در حال آتش گرفتن پاسخ داد و افزود که «هیچ گزارشی مبنی بر آسیب دیدگی وجود ندارد».

ویدئویی که توسط کانال یوتیوب FriscoLive415 منتشر شده است، پوسته سوخته Waymo Jaguar الکتریکی را نشان می دهد.

مجموعه دیگری از ویدیوهای ارسال شده توسط توسعه‌دهنده نرم‌افزار مایکل وندی نمایی از صحنه را در حین پخش شدن و افزایش آتش نشان می‌دهد.

مسئولان و اهالی شهر در سال گذشته با صدور مجوز فعالیت 24 ساعته و 7 روزه به خودروها مخالفت کردند و برخی از اهالی به نشانه اعتراض با گذاشتن مخروط های نارنجی بر روی کاپوت خودروها آنها را بی حرکت کردند.



منبع