حضور هیئت مدیره پرسپولیس در تمرین/ اعلام دغدغه بازیکنان و وعده برای حل مشکلات


گزارش تمرین سرخپوشان

مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه امروز در تمرین پرسپولیس حاضر شده و با کادر فنی و بازیکنان تیم دیدار کردند.

به گزارش خبرگزاری آنا، در تمرین امروز پرسپولیس که از ساعت ۱۳:۴۵ در ورزشگاه کاظمی آغاز شد مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره با اعضای تیم دیدار و گفتگو داشتند.

*پیش از شروع تمرین، رضا درویش به همراه حسین شهریاری، محمد دلبری، مجید پوراحمدی و حسین خبیری، اعضای هیئت مدیره باشگاه در نشستی کوتاه با اعضای تیم شرکت کردند. در این نشست صمیمانه، هیئت مدیره از تلاش‌ها و زحمات کادر فنی و بازیکنان تیم تقدیر کردند و برای آن‌ها در ادامه فصل آرزوی موفقیت کردند. همچنین در این جلسه چند تن از بازیکنان تیم دغدغه‌ها و مشکلات خود را با مدیران باشگاه در میان گذاشتند و هیئت مدیره نیز اعلام کرد با تمام توان در راه رفع مشکلات باشگاه و دغدغه‌های اعضای تیم تلاش خواهند کرد تا به یاری خدا بتوان در پایان فصل بهترین نتایج را به هواداران هدیه کرد. 

*در تمرین امروز پرسپولیس که ۸۰ دقیقه به طول انجامید، بازیکنان بعد از کار‌های بدنی و کششی، به حفظ توپ در بخش کوچکی از زمین پرداختند و بعد از شوتزنی به سمت دروازه، فوتبال درون تیمی هم با تذکراتی که گل‌محمدی به بازیکنان می‌داد انجام شد. 

*در تمرین امروز که زیر بارش باران انجام شد، سعید صادقی همچنان زیر نظر کادر پزشکی بود و سایر بازیکنان در اختیار کادر فنی بودند و تمرین کردند.

انتهای پیام/