سری وبینار SMILE – ارائه پشتیبانی دیجیتالی پیشگیری و پیش‌بینی برای افراد سالخورده در محیط‌های زندگی هوشمند » HCN


مورد خبری – 30 آوریل 2024

پروژه SMILE Horizon 2020، به رهبری کنسرسیومی متشکل از 13 شریک از اتحادیه اروپا و کانادا، از افراد مسن با شرایط بهداشتی شدید در «پیری در محل» حمایت می‌کند. در آزمایشگاه‌های زندگی‌مان، ما به طور فعال با شهروندان سالخورده، به‌ویژه مبتلایان به COPD، زوال عقل یا پس از جراحی همکاری می‌کنیم تا نیازها و ترجیحات منحصربه‌فرد آنها را برای مراقبت در خانه به طور جامع درک کنند. ما فن‌آوری دیجیتال SMILE و سایر راه‌حل‌های سلامت الکترونیکی را که در محیط‌های زندگی فراگیر هوشمند تعبیه شده است، ارائه می‌کنیم، که به‌طور خاص برای رسیدگی به چالش‌هایی که افراد مسن ضعیف در زندگی روزمره با آن مواجه هستند، طراحی شده‌اند.

همکاری ما با فدراسیون بین المللی سالمندی (IFA) یک فرصت قابل توجه برای کنسرسیوم ما است. در یک جلسه اخیر IFA Global Café در آوریل 2024، همکار ما دکتر Ad van Berlo از SMILE، بنیانگذار SmartHomes، آموخته ها و بینش های ارزشمندی را از پروژه ما به اشتراک گذاشت. “ضرورت اخلاقی برای جمع آوری داده ها، اشتراک گذاری و ادغام‘.

https://www.youtube.com/watch?v=gMgbQRX0yVo

قبل از آن، در فوریه 2024، همکاران ما پروفسور لارس کایسر و امیلی کافلد وگنر از دانشگاه کپنهاگ وبیناری را در مورد “استفاده از فناوری دیجیتال برای بهبود شمول اجتماعی افراد مسن”.

https://www.youtube.com/watch?v=XTuQLP_IL0U

این جلسات مشترک IFA-SMILE فرصتی را برای شرکت کنندگان فراهم می کند تا در گفتگوی معنادار شرکت کنند و بینش خود را در مورد طیف وسیعی از موضوعات مرتبط با افزایش سن به اشتراک بگذارند. به عنوان یک سازمان، IFA متعهد است که تمام جریان های کاری را از دریچه چهار حوزه عملی دهه پیری سالم سازمان ملل مشاهده کند، و در انجام این کار، IFA تلاش می کند تا یک دستور کار مشترک ایجاد کند که بر سیاست های مرتبط با سن تأثیر بگذارد و شکل دهد.

اگر علاقه مند به پیشبرد سیاست های انسان محور برای رسیدگی به نیازهای جمعیت سالخورده هستید، گفتگوهای اینجا را تماشا کنید.

منتشر شده توسط

Sebestyen را ویرایش کنید



منبع