ایجاد محیط‌های زندگی فراگیر هوشمند برای افراد مسن با راه‌حل‌های جدید سلامت الکترونیک » HCN


دیگر – 31 مارس 2021

یک پروژه مشترک جدید – SMILE – در اوایل سال 2021 راه اندازی شد بودجه توسط کمیسیون اروپا و کانادا برای ایجاد محیط های زندگی فراگیر هوشمند (SLE) برای افراد مسن با راه حل های جدید سلامت الکترونیک.

لبخند باعث پیری در جای خود می شود

پروژه سه ساله SMILE راه‌حل‌های دیجیتالی جدیدی را ارائه می‌کند تا افراد مسن را قادر می‌سازد تا زندگی سالم، مستقل، ایمن و یکپارچه اجتماعی در محیط زندگی خود داشته باشند. این حمایت از «زندگی روزمره» بر مفهومی است که ترکیبی از پیشگیری، پیش‌بینی، ارتباط، مراقبت به موقع و کمک است. این به افراد مسن کمک می کند تا زمانی که بتوانند نیازهای در حال تغییر خود را برآورده کنند، با جامعه خود در ارتباط باقی بمانند و در محل زندگی مورد علاقه خود زندگی کنند.

در گامی بیشتر در جهت بهینه‌سازی محیط‌های زندگی، کیفیت زندگی و حلقه‌های مراقبت از سالمندان، از دانش کنسرسیوم SMILE برای ترویج و توسعه نوآوری به نفع مراقبان و اعضای خانواده استفاده می‌شود. اکوسیستم SLE ما زیرساختی را فراهم می کند که ارتباطات، همکاری و فرآیند یادگیری مستمر را بین همه بازیگران درگیر تقویت می کند.

فن آوری لبخند

این امر با همکاری اتحادیه اروپا و کانادا در مورد الف) تسهیل کننده مراقبت دیجیتال، یک سیستم ادغام مبتنی بر هوش مصنوعی، (ب) یک عامل مکالمه به عنوان یک واسطه روزمره بین فرد مسن، خانواده، دوستان و سایر اعضای حلقه مراقبت آنها محقق خواهد شد. و (ج) برنامه‌های شخصی mHealth، و مانیتورها و دستگاه‌های eHealth. اینها به آرامی از افراد مسن و حلقه های مراقبت آنها برای سازگاری با شرایط متغیر، نیازها، ترجیحات و خود یا مدیریت مشترک شرایط (ها) حمایت می کنند.

آزمایشی اکوسیستم لبخند لبخند و راه حل های دیجیتال

جمعیت های بسیار متنوع افراد مسن از نتایج و محصولات SMILE در جوامع سالخورده ما بهره مند خواهند شد. ما اکوسیستم SLE خود را در “زندگی روزمره” در چهار سایت آزمایشی (در نروژ، دانمارک، هلند و کانادا) ایجاد و نشان خواهیم داد. ما نشان خواهیم داد که اکوسیستم ما نیازهای گروه‌های بسیار ناهمگن را برآورده می‌کند، به عنوان مثال، افراد مسن مبتلا به زوال عقل شدید، بیماری مزمن انسدادی ریه (COPD)، و انتقال مراقبت در طول بهبودی پس از جراحی.

هماهنگ کننده پروژه، دکتر Sverre Bergh از Innlandet Hospital Trust، نروژ تاکید کرد:

پیری در محل، روش ترجیحی زندگی برای افراد مسن، همچنین پس از تشخیص بیماری های شدید است. فن آوری امروز و فردا می تواند به احساس امنیت در خانه و دریافت بهترین درمان و مراقبت از جامعه کمک کند. در SMILE، جاه طلبی ما ایجاد یک محیط زندگی هوشمند برای افراد مسن در خانه است.

کنسرسیوم لبخند

SMILE 13 موسسه شریک را از پنج کشور (نروژ، دانمارک، هلند، یونان و کانادا)، از جمله موسسات دانشگاهی، شرکت‌های کوچک و متوسط ​​(SMEs)، یک سازمان غیرانتفاعی با دانش و تخصص مکمل گرد هم می‌آورد. SMILE تقریباً 6 میلیون یورو از برنامه تحقیقات و نوآوری اتحادیه اروپا Horizon2020 و مؤسسه تحقیقات سلامت کانادا با هدف نهایی بهبود کیفیت زندگی افراد مسن در جامعه دریافت کرده است.

جلسه آغازین آنلاین SMILE – 25-27 ژانویه 2021

تصویر متن، مانیتور، صفحه نمایش، الکترونیک توضیحات تولید شده به صورت خودکار را نشان می دهد

شرکای کنسرسیوم ما را به صورت آنلاین بررسی کنید: https://smileehealth.eu/consortium

اطلاعات تماس برای لبخند

هماهنگ کننده پروژه: دکتر سوره برگ، اینلندت بیمارستان تراست، نروژ، sverre.bergh@sykehuset-innlandet.no

وب سایت پروژه: www.smileehealth.eu

برای خبرنامه ما ثبت نام کنید و در جریان باشید تاریخ: https://smileehealth.eu/news

ما را در توییتر دنبال کنید: @smileehealth

ما را در لینکدین دنبال کنید: https://www.linkedin.com/company/smile-horizon-2020-project/?viewAsMember=true

منتشر شده توسط

Sebestyen را ویرایش کنید