سیامک نعمتی چرا فولادی یا گل گهری نشد؟


وینگر پرسپولیس راضی به جدایی نشد

وینگر تیم فوتبال پرسپولیس با وجود اینکه در لیست مازاد قرار گرفته بود اما در این تیم ماندنی شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، در حالی که یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس به باشگاه اعلام کرده بود برای نیم فصل دوم نیازی به سیاممک نعمتی ندارد اما در نهایت این بازیکن در جمع سرخپوشان ماندنی شد. 

این بازیکن که از سوی تیم های تراکتور، گل گهر و فولاد مورد توجه قرار گرفته بود سرانجام با پایان یافتن مهلت نقل و انتقالات در این تیم باقی ماند. 

باشگاه پرسپولیس به نعمتی اعلام کرده بود برای صدور رضایتنامه او باید پول بدهد و از سوی مطالبات باقی مانده اش هم بخشیده شود اما نعمتی زیر بار این موضوع نرفت. هر چند که او در این بین در حال مذاکره با تراکتور و فولاد هم بود اما پیشنهاد سنگین مالی به تیم تبریزی باعث شد تا تراکتور قید جذب نعمتی را بزند. 

همچنین باشگاه گل گهر در لحظات آخر به صف مشتریان نعمتی اضافه شد اما این باشگاه به دلیل پر بودن فهرستش نتوانست مذاکراتش با نعمتی را جدی کند. تنها مشتری این بازیکن فولاد بود که در نهایت به دلیل عدم توافق بین نعمتی و پرسپولیس بابت صدور رضایتنامه حضور این بازیکن در اهواز هم منتفی شد.

نعمتی روز گذشته قرار بود برای مشخص شدن وضعیتش به باشگاه برود اما تا پایان مهلت نقل و انتقالات به باشگاه نرفت تا در جمع سرخپوشان باقی بماند. 

انتهای پیام/