فصل دوم Halo تاریخ انتشار و یک تیزر تریلر دارد


مستر چیف، قهرمان اسپارتی از هاله، ماجراجویی های لایو اکشن خود را با دو قسمت از فصل دوم که در 8 فوریه سال آینده در سرتاسر جهان پخش می شود ادامه خواهد داد. پارامونت پلاس این تاریخ را به همراه یک تیزر تریلر در جریان CCXP در برزیل اعلام کرد.

البته تیزر تریلر چیز زیادی از داستان فاش نمی کند. اما پارامونت پلاس در انتشار خود می‌گوید که در فصل جدید، Master Chief Schreiber تلاش می‌کند تا ثابت کند که Covenant (آنتاگونیست‌های بیگانه از نمایش و بازی‌ها) در حال آماده شدن برای حمله به Reach هستند – دژ نظامی انسان‌ها که قبل از داستان سقوط کرد. شروع در اول هاله بازی

اگر آن بازی را بازی کرده باشید، می‌دانید که این به کجا می‌رود، و پارامونت پلاس در انتشار به آن اشاره می‌کند. Master Chief “به سفری می رود تا کلید نجات بشریت یا انقراض آن – Halo” را بیابد. اگر بازی‌ها را بازی کرده باشید، می‌دانید… چیزهای دیگری در مورد اتفاقاتی که بین الان و رسیدن او به رینگ Halo رخ می‌دهد. برای کسی که اولین بار توسط برنامه تلویزیونی با این سریال آشنا شد، چیزی را خراب نمی کنم، اما تلخ می شود.

فصل اول، حداقل از نظر بصری، اقتباسی به طور کلی وفادار از بازی‌هایی بود که بر اساس آن ساخته شده است، و برخی از آتیه‌های علمی-تخیلی خوب و سخت داشت. من تمایل دارم با بررسی Ash Parrish موافقم آستانه – مستر چیف می‌توانست کمی سبک‌تر شود و لحن کلی نمایش می‌تواند از تغییراتی استفاده کند. هالهبیگانگان CGI نیز احمقانه به نظر می رسند (اگرچه به نظر من از نظر نوستالژیک جذاب بود). برای کسانی که هنوز آن را ندیده اند، پارامونت پلاس چند روز پیش آن را رایگان در یوتیوب تماشا کرد.

علاوه بر شرایبر، هالهفصل دوم شاهد بازگشت ناتاشا مک‌الهون در نقش دکتر هالسی و جن تیلور در نقش کورتانا خواهیم بود. Bokeem Woodbine، Shabana Azmi، Natasha Culzac، Olive Grey، Yerin Ha، Bentley Kalu، Kate Kennedy، Charlie Murphy و Danny Sapani نیز باز خواهند گشت. جوزف مورگان و کریستینا رودلو در نقش جیمز آکرسون و تالیا پرز به این سریال خواهند پیوست.



منبع