فید کشف جدید Twitch به سبک TikTok به زودی برای همه منتشر می شود


پس از نزدیک به یک سال آزمایش، فید کشف جدید Twitch به سبک TikTok بالاخره اواخر این ماه برای همه کاربران عرضه خواهد شد. در جریان پخش زنده Patch Notes در روز چهارشنبه، Twitch فید جدیدی را معرفی کرد که به شما امکان می‌دهد در فیدهای جداگانه اختصاص داده شده به کلیپ‌ها و جریان‌های زنده فعلی پیمایش کنید.

فید کشف جدید به عنوان یک برگه در برنامه تلفن همراه راه اندازی می شود و ماه آینده، برخی از کاربران ممکن است این فید را به عنوان صفحه اصلی برنامه تلفن همراه خود ببینند. توییچ می‌گوید که همه پخش‌های زنده و کلیپ‌ها تا زمانی که دستورالعمل‌های محتوای آن را رعایت کنند، واجد شرایط نمایش در فید کشف آن هستند.

هنگام پیمایش در فید زنده، محتوای زنده سازندگانی را که دنبال می‌کنید و همچنین جریان‌های توصیه‌شده توسط Twitch را خواهید دید. اگر چیزی را پیدا کردید که دوست دارید، می‌توانید روی آواتار سازنده ضربه بزنید تا وارد حالت تئاتر شوید و با پخش زنده ارتباط برقرار کنید.

از طرف دیگر، پخش کلیپ ها به شما امکان می دهد فید پر از ویدیوهای کوتاهی را که از پخش زنده Twitch گرفته شده است مشاهده کنید. Twitch زمانی نمایش داده می‌شود که سازنده در حال پخش است و به شما امکان می‌دهد در صورت تمایل بیشتر، آن را تنظیم کنید. با این حال، فید به شما اجازه نمی دهد از تبلیغات فرار کنید. همانطور که مدیر محصول جس سونگ در جریان استریم Patch Notes گفت، آنها در فید ظاهر می شوند. سانگ گفت: «هنوز می‌توانید از کنار آن‌ها عبور کنید، «بنابراین آنها شما را مجبور نخواهند کرد که تجربه مشاهده یا پیمایش خود را متوقف کنید.



منبع