به‌روزرسانی تسلا Cybertruck حالت‌های جدید آفرود و سایبرتنت را به ارمغان می‌آورد


تسلا سایبرتراک بالاخره از طریق یک به‌روزرسانی نرم‌افزاری هوایی، حالت آفرود دریافت می‌کند و به صاحبان اولیه این کامیون الکتریکی هیولایی اجازه می‌دهد تا در نهایت ویژگی‌های سبک 4×4 را که از ابتدا وعده داده شده بود، دریافت کنند.

اخبار از طریق یک پست توسط حساب Cybertruck تسلا در X، که تصویری از صفحه نمایش حالت Off-Road را با تنظیمات مختلف، گزینه های قفل دیفرانسیل، امکان خاموش کردن فرمان عقب و غیره به اشتراک گذاشت. حالت آفرود دارای دو تنظیم اصلی است: حالت زمینی برای هندلینگ ثابت و کشش بهتر روی سنگ، شن، برف و شن، به‌علاوه حالت Baja که تعادل را بهبود می‌بخشد و «آزادانه‌تر دستکاری می‌کند».

وس موریل، که پروفایل X او آنها را به عنوان مهندس اصلی Cybertruck فهرست می کند جزئیات بیشتری را ارسال کرد در مورد به روز رسانی موریل خاطرنشان می‌کند که این برنامه به شما امکان می‌دهد تا نگاهی سریع به موارد حیاتی خودرو داشته باشید، تغذیه‌های دوربین روی برد که می‌توانید با انگشت خود روی آن بکشید، و همچنین کنترل‌های تک لمسی برای ویژگی‌های خارج از جاده.

دارندگان سایبرتراک حتی می‌توانند به حالت Wade دسترسی سریع داشته باشند که کامیون را برای رسیدگی به موقعیت‌های آب عمیق بالا می‌برد – که علیرغم گفته‌های مدیر عامل ایلان ماسک برای سال‌ها مبنی بر اینکه مدل S و Cybertruck می‌توانند برای دوره‌های کوتاه مانند یک قایق عمل کنند، تحت ضمانت نیست.

تسلا همچنین حالت CyberTent را راه اندازی کرده است که کامیون را در افق تراز می کند، AC را راه اندازی می کند، درب تونیو را باز نگه می دارد و پریزها را روشن نگه می دارد. این ویژگی به گونه ای طراحی شده است که با افزونه چادر زشت اما کاربردی تسلا در Basecamp کار کند. تسلا این کیت 3000 دلاری را به مدت بیش از یک ماه به صاحبان Cybertruck می‌فروخت – قبل از اینکه نرم‌افزار برای استفاده کامل از آن در دسترس باشد.





منبع