موسیقی دوران قدیم با میراث یهودیان ملاقات می کند


دونی زسلوف اهل واشنگتن و همسرش اریک لیندبرگ با گروه خود در کنسرت سالانه کانتور جماعت اسرائیل در 19 مارس اجرا می کنند.

کوه نفش به عنوان مکانی توصیف می شود که بلوگراس آمریکایی و موسیقی قدیم با میراث و سنت یهودی ملاقات می کند.

دونی زسلوف خواننده به همراه همسرش، اریک لیندبرگ، نوازنده گیتار، نوازنده بانجو و آهنگساز، با گروه خود در کنسرت سالانه کانتور جماعت اسرائیل در 19 مارس اجرا می کنند.

آرون چوسید، مدیر اجرایی کنیسه محافظه کار، گفت: این شب وعده کاوش در موسیقی یهودی “که همیشه بخش مهمی از جامعه ما بوده است.”

اجرای خانواده پسند به ویژه برای Zasloff که در سال 1987 قبل از اینکه خانواده به فیلادلفیا نقل مکان کنند، در کنیسه تبدیل به یک خفاش میتسوا شد، معنی‌دار خواهد بود. والدین او مایکل و باربارا زسلوف هستند و معلم او جیم پرلموتر، داوطلب قدیمی کنیسه بود.

https://www.washingtonjewishweek.com/enewsletter/

دونی زسلوف گفت: “این خیلی خاص است، یک دیدار مجدد برای من.” من مدت زیادی است که به آنجا نرفته‌ام و می‌دانم که بسیاری از الهامات من در زندگی یهودی‌ام از آن مکان نشات گرفته است. بنابراین من برای بازگشت بسیار هیجان‌زده هستم.»

زسلوف مدرک تئاتر موزیکال را از دانشگاه برندیس دریافت کرد. او همزمان با تدریس در پیش دبستانی کنیسه دخترش شروع به نوشتن آهنگ های خود کرد. او گروه ماما دونی را تشکیل داد که برای موسیقی کودکانش جایزه سیمچا را در جشنواره بین المللی موسیقی یهودی در سال 2008 دریافت کرد.

مجله دیجیتال هفته یهودی واشنگتن را از طریق ایمیل دریافت کنید و هرگز داستان های برتر ما را از دست ندهید
ما داده ها را با فروشندگان شخص ثالث به اشتراک نمی گذاریم.

ثبت نام رایگان

لیندبرگ در بروکلین بزرگ شد، اما اغلب به خانواده پدرش در جورجیا می‌رفت و در آنجا به موسیقی بلوگراس علاقه داشت. او دارای مدرک اجرای جاز از دانشگاه راتگرز است.

این زوج در سال 2015 کوه نفش را تشکیل دادند. زسلوف گفت: “ما آمریکایی و یهودی هستیم و این حقیقت موسیقی ماست.” ما از اینکه افراد در هر سن و پیشینه ای با کاری که ما انجام می دهیم مرتبط هستند، سپاسگزاریم.»

Nefesh Mountain خود را «یک گروه نیوگراس با تأثیراتی از بلوگراس، دوران قدیم، سلتیک و جاز می نامد. زسلوف گفت: “هر نوازنده ای منحصر به فرد است، بنابراین هیچ نقشه راهی برای کاری که ما انجام می دهیم وجود ندارد.” “خیلی متفاوت است. ما این کار را به دلیل تلاش برای صادق بودن به خودمان انجام دادیم.» ■

الن براونشتاین یک نویسنده مستقل است.