نتایج اولیه کنکور اواسط اسفندماه اعلام می‌شود


پورعباس:

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور بیان کرد: نمرات خام داوطلبان را که در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۲ امروز و فردا شرکت کرده اند، تا نیمه اسفند ۱۴۰۱ اعلام خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانش و فناوری خبرگزاری آنا، عبدالرسول پورعباس در بازدید محل آزمون سراسری در دانشگاه علامه طباطبایی اظهار کرد: امروز نخستین کنکور زمستانی در حال برگزاری است که به همین جهت با کنکورهای گذشته متفاوت است و موضوع گرمایش سالن های برگزاری آزمون مد نظر قرار گرفته است.

وی بیان کرد: حدود ۵۵۰ هزار داوطلب صبح و بعد از ظهر امروز در دو گروه آزمایشی علوم تجربی و زبان های خارجی شرکت می کنند.

پورعباس در مورد اعلام زمان نتایج آزمون سراسری گفت: نمرات خام داوطلبان را که در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۲ امروز و فردا شرکت کرده اند، تا نیمه اسفند ۱۴۰۱ اعلام خواهیم کرد اما نمره کل داوطلبان که شامل ۴۰ درصد سوابق تحصیلی و ۶۰ درصد نمره کنکور است، تا مردادماه و بعد از مشخص شدن سوابق تحصیلی عموم داوطلبان معلوم می شود.

پورعباس د رمورد داوطلبان شهر خوی که دیروز دچار زلزله شدند، اظهار کرد: هماهنگی های لازم با استاندار آذربایحان غربی برای کمک به داوطلبان این شهر انجام شده است. همچنین سیلی در یکی از بخش های استان سیستان و بلوچستان اتفاق افتاد که از استاندار خواسته ایم با استفاده از ظرفیت حمل و نقل هوایی داوطلبان را به نقطه امنی منتقل کند.

 

انتهای پیام/