نتفلیکس تایید می کند که صورتحساب اپل را برای مشترکین پدربزرگ قطع می کند


نتفلیکس تایید می کند آستانه که شروع به حذف مشترکین قدیمی از برنامه های صورتحساب Apple iTunes کرده است و از آنها می خواهد که مستقیماً با استفاده از کارت اعتباری یا کارت نقدی به Netflix پرداخت کنند. اوایل امروز، Streamable گزارش داد که نتفلیکس شروع به اطلاع رسانی به مشتریان در «برخی مناطق» کرده است، اما مومو ژائو، نماینده نتفلیکس به ما تأیید می کند که همه «اعضای برنامه اصلی که از روش پرداخت iTunes استفاده می کردند» باید مستقیماً ثبت نام کنند.

برای هر کسی که قبل از اینکه نتفلیکس پذیرش اشتراک از طریق سیستم پرداخت اپل را متوقف کند، ثبت‌نام کرده بود، موفقیت خوبی بود. امروز یک نفر اشاره کرد در X که آنها قیمت قدیمی 9.99 دلاری سرویس پخش را برای سالها حفظ کرده بودند.

افسوس، اگر شما مانند آن شخص هستید، اکنون باید به ما بپیوندید و یا افزایش قیمت بیش از 5 دلار را برای اساساً همان برنامه ای که سال ها داشته اید بپذیرید یا 3 دلار کمتر از آنچه دارید بپردازید. بوده و اجازه دهید تبلیغات شما را بشویید. یا می توانید زمان بگذارید و در مورد رابطه خود با سرویس های پخش فکر کنید، که به نظر می رسد همیشه گران تر می شوند.

این تغییر پایان یک حماسه طولانی است – علیرغم اینکه اپل در سال 2010 گزینه های اشتراک درون برنامه ای را به آیفون اضافه کرد، نتفلیکس تا سال 2015 آنها را به برنامه iOS خود اضافه نکرد زیرا با کاهش 30 درصدی اپل مخالف بود. در اواخر سال ۲۰۱۸، نتفلیکس تصمیم گرفت که اصلاً نمی‌خواهد به اپل پول پرداخت کند، اشتراک‌های درون‌برنامه‌ای را به‌طور کامل حذف کرد و هرگز به عقب نگاه نکرد.





منبع