چگونه هر فیلم “هالووین” را در سال 2023 پخش کنیم


شخصیت مایکل مایرز در عکسی از فیلم هالووین می کشد.
تصاویر جهانی

شما نمی توانید مایکل مایرز را بکشید و نمی توانید او را بکشید هالووین حق رای دادن، یا. این سریال ترسناک از زمان نسخه اصلی 1978 بارها و بارها راه اندازی مجدد و بازسازی شده است و به کار خود ادامه می دهد. در اینجا نحوه پخش جریانی همه موارد آمده است هالووین فیلم ها.

به روز رسانی، 23/6/23: پس از بررسی راهنمای ما، می توانیم تأیید کنیم که همه پیوندهای فیلم ما کار می کنند.

هالووین (1978)

کارگردان جان کارپنتر این فرنچایز را آغاز کرد و عملاً زیرژانر اسلشر را با این کلاسیک ترسناک اختراع کرد. جیمی لی کرتیس نقش یک پرستار بچه نوجوان، لوری استرود را در حومه خواب‌آلود هادونفیلد، ایلینویز بازی می‌کند که در شب هالووین توسط قاتل فراری مایکل مایرز وحشت زده می‌شود. این فیلم نقاب سفید خارق‌العاده مایکل، کت و شلوار کثیف و رفتار بی‌صدا و شکننده مایکل را نشان می‌دهد. این پر از تصاویر ترسناک نمادین است که توسط کارپنتر با منابع محدود و تخیل بی حد و حصر ایجاد شده است.

هالووین در AMC+ (8.99 دلار در ماه پس از یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه)، IndieFlix (4.99 دلار در ماه پس از یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه) و Shudder (5.99 دلار در ماه پس از یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه) و به صورت رایگان با تبلیغات در Redbox

هالووین II (1981)

این دنباله بلافاصله از جایی شروع می شود که فیلم اول متوقف شد، در همان شب، زمانی که لوری استرود (جمی لی کرتیس) نوجوان به دلیل جراحاتش در بیمارستان محلی تحت درمان است و روانپزشک دکتر لومیس (دونالد لطفانس) هنوز در حال شکار مایکل است. مایرز جان کارپنتر به‌عنوان نویسنده و تهیه‌کننده برمی‌گردد و انتقال آرام فیلم قبلی را تضمین می‌کند و ریک روزنتال اکنون کارگردانی می‌کند. هالووین II عناصر کلیدی بیشتری از شخصیت مایکل مایرز، از جمله مقاومت مزاحم او در برابر کشته شدن را ایجاد می کند.

هالووین II برای خرید دیجیتال (11.99 دلار و بالاتر) و اجاره (3.99 دلار) از iTunes، Amazon، Google Play، Vudu و سایر رسانه های دیجیتال در دسترس است.

مربوط: بهترین فیلم های ترسناک نتفلیکس در سال 2023

هالووین III: فصل جادوگر

جان کارپنتر، تهیه کننده، با اعتقاد به اینکه داستان مایکل مایرز مسیر خود را طی کرده است، سعی کرد با این فیلم بدون مایکل، سریال هالووین را به یک گلچین تبدیل کند. فصل جادوگر بر روی یک دکتر (با بازی تام اتکینز) تمرکز می کند که در حال بررسی ماسک های احتمالا شیطانی هالووین است، که به اعتقاد او ممکن است بچه هایی که آنها را برای ترفند یا درمان می پوشند، در اختیار داشته باشند. این بیشتر عرفانی است تا خونین، و در حالی که مخاطبان در آن زمان تغییر از مایکل مایرز را رد کردند. فصل جادوگر تبدیل به یک کلاسیک کالت شده است.

هالووین III: فصل جادوگر برای خرید دیجیتال (11.99 دلار و بالاتر) و اجاره (3.99 دلار) از iTunes، Amazon، Google Play، Vudu و سایر رسانه های دیجیتال در دسترس است.

هالووین 4: بازگشت مایکل مایرز

حتی جان کارپنتر هم نتوانست مایکل مایرز را که پس از پایان فیلم سوم به اینجا بازمی‌گردد، بکشد. با رفتن کارپنتر و جیمی لی کرتیس، مایکل اکنون خواهرزاده جوانش جیمی لوید (دانیل هریس) را به همراه سایر ساکنان هادونفیلد هدف قرار می دهد. «دکتر لومیس» به کارگردانی دونالد پلینس، یک دهه پس از وقایع دو فیلم اول، هنوز در مسیر او است. هریس به گوینده احساسی سریال تبدیل می شود، در حالی که سازندگان فیلم شروع به اضافه کردن داستان و اسطوره های بیشتر به شخصیت مایکل می کنند.

هالووین 4: بازگشت مایکل مایرز در AMC+ (8.99 دلار در ماه پس از یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه) و Shudder (5.99 دلار در ماه پس از یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه) پخش می شود و برای خرید دیجیتال (9.99 دلار) و اجاره (2.99 دلار به بالا) از iTunes، Amazon در دسترس است. ، Google Play، Vudu، و سایر رسانه های دیجیتال.

مربوط: 10 بهترین فیلم ترسناک برای پخش رایگان در سال 2023

هالووین 5: انتقام مایکل مایرز

دانیل هریس در نقش جیمی لوید باز می گردد که یک بار دیگر توسط عمویش مایکل مایرز تحت تعقیب قرار می گیرد. هالووین فیلم به دنبال مستقیم از اتفاقات فیلم چهارم، هالووین 5 اسطوره مایرز گاه گیج کننده را عمیق تر و پیچیده تر می کند، زیرا مایکل بار دیگر زنده می شود و آزاد می شود. این فیلم توسط هریس در نقش جیمی و دونالد پلینس در نقش دکتر لومیس برگزار می‌شود و همچنان هر کاری که می‌توانند برای جلوگیری از قتل‌های اخیر مایکل در هادونفیلد انجام می‌دهند.

هالووین 5: انتقام مایکل مایرز در AMC+ (8.99 دلار در ماه پس از یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه) و Shudder (5.99 دلار در ماه پس از یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه) پخش می شود و برای خرید دیجیتال (9.99 دلار) و اجاره (2.99 دلار به بالا) از iTunes، Amazon در دسترس است. ، Google Play، Vudu، و سایر رسانه های دیجیتال.

هالووین: نفرین مایکل مایرز

با حضور نهایی دونالد لطفا در نقش دکتر لومیس، نفر ششم هالووین فیلم داستان پیچیده و پیچیده‌ای را که شروع شد به پایان می‌رساند هالووین 4. جیمی لوید زود اعزام می شود و دنیل هریس ظاهر نمی شود. اما پل راد در یکی از اولین نقش‌هایش به عنوان نسخه بزرگسال یکی از بچه‌هایی که لوری در فیلم اصلی نگهداری می‌کرد، ظاهر می‌شود. نشانه‌هایی از تولید مشکل‌دار را می‌توان در نتیجه ناهمگون نهایی مشاهده کرد که با استقبال ضعیف طرفداران و منتقدان مواجه شد.

هالووین: نفرین مایکل مایرز در Paramount+ (+ 4.99 دلار در ماه پس از یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه) و به صورت رایگان از طریق کتابخانه های محلی در Hoopla پخش می شود. همچنین برای خرید دیجیتالی (+15.99 دلار) و اجاره (+2.99 دلار) از iTunes، Amazon، Google Play، Vudu و سایر رسانه‌های دیجیتال در دسترس است.

مربوط: بهترین فیلم های ترسناک Hulu در سال 2022

هالووین H20

جیمی لی کرتیس در نقش لوری استرود برای این فیلم که دنباله مستقیم آن است باز می گردد. هالووین II، با نادیده گرفتن اتفاقات سه فیلم قبلی. لوری پس از جعل کردن مرگ خود، 20 سال است که تحت نامی مخفی زندگی می کند و پسر نوجوانی را با بازی جاش هارتنت بزرگ می کند. اما البته، مایکل برمی گردد و او را در مدرسه شبانه روزی که در آن کار می کند، ردیابی می کند. H20 نسبت به سه فیلم قبلی ساده‌تر و ساده‌تر است، با کرتیس که احترام بسیار مورد نیاز را به مجموعه بازگرداند.

هالووین H20 در Paramount+ (+4.99 دلار در ماه پس از یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه) پخش می شود. همچنین برای خرید دیجیتالی (+12.99 دلار) و اجاره (+2.99 دلار) از iTunes، Amazon، Google Play، Vudu و سایر رسانه‌های دیجیتال در دسترس است.

هالووین: رستاخیز

پس از سرقفلی ایجاد شده توسط شروع جدید از هالووین H20، فیلم بعدی به یک الگوی اسلشر عمومی باز می گردد و در چند دقیقه اول، لوری استرود جیمی لی کرتیس را از بین می برد. سپس مایکل تمرکز خود را به یک نمایش واقعی که در خانه مخروبه خانواده مایرز فیلم‌برداری می‌شود، تغییر می‌دهد و راه خود را از میان شرکت‌کنندگان مختلف کوتاه می‌کند. این تلاشی است برای آوردن مایکل به عصر اینترنت، اما حتی بازگشت آن هالووین II کارگردان ریک روزنتال نمی تواند کار زیادی برای این مفهوم انجام دهد.

هالووین: رستاخیز در Paramount+ (+ 4.99 دلار در ماه پس از یک دوره آزمایشی رایگان هفت روزه) و به صورت رایگان از طریق کتابخانه های محلی در Hoopla پخش می شود. همچنین برای خرید دیجیتالی (+12.99 دلار) و اجاره (+2.99 دلار) از iTunes، Amazon، Google Play، Vudu و سایر رسانه‌های دیجیتال در دسترس است.

مربوط: به ترتیب در سال 2023، فرنچایز «بازی کودک» را کجا تماشا کنیم

هالووین (2007)

راب زامبی، فیلمساز، فرنچایز را برای راه اندازی مجدد کامل بر عهده می گیرد، با فیلمی که هم به عنوان یک داستان مبدأ توسعه یافته برای مایکل مایرز و هم به عنوان بازسازی فیلم اصلی جان کارپنتر عمل می کند. Scout Taylor-Compton به عنوان Laurie Strode، با Malcolm McDowell در نقش دکتر Loomis و کشتی‌گیر حرفه‌ای سابق، Tyler Mane به عنوان نسخه عظیم مایکل، مسئولیت را بر عهده می‌گیرند. زامبی عشق خود را به فیلم‌های استثماری شلخته با عناصر آشنا ترکیب می‌کند هالووین سریالی برای بازسازی که بیش از کپی کردن نسخه اصلی انجام می دهد.

هالووین به صورت رایگان با تبلیغات در Freevee، Pluto TV، The Roku Channel و Tubi پخش می شود. همچنین برای خرید دیجیتالی (12.99 دلار) و اجاره (3.99 دلار) از iTunes، Amazon، Google Play، Vudu و سایر رسانه های دیجیتال در دسترس است.

هالووین II (2009)

راب زامبی برای کارگردانی دنباله‌ای بر بازسازی خود بازمی‌گردد و آزادی عمل بیشتری برای دنبال کردن سبک هنری خود دارد. نتیجه یک کاوش سورئال و دلهره آور از روان هر دو لوری استرود و مایکل مایرز است، زیرا لوری با آسیب های ناشی از آخرین دختر بودن در یک فیلم ترسناک سر و کار دارد. هنوز هم خونین و ترسناک است، اما فیلم زامبی نیز به روشی توهم‌آمیز و تجربی است که هیچ فیلم دیگری در این فرنچایز امتحان نکرده است. Zombie بر اساس طرح فیلم قبلی خود ساخته شده است در حالی که مجموعه را به جایی جدید می برد.

هالووین II به صورت رایگان با تبلیغات در Freevee، Pluto TV، Redbox و The Roku Channel پخش می شود. همچنین برای خرید دیجیتال (9.99 دلار و بالاتر) و اجاره (3.99 دلار) از iTunes، Amazon، Google Play، Vudu و سایر رسانه های دیجیتال در دسترس است.

مربوط: چگونه فیلم «جمعه سیزدهم» را در سال 2023 پخش کنیم

هالووین (2018)

پس از خروج راب زامبی از فرنچایز، تهیه‌کنندگان تصمیم گرفتند به شخصیت‌ها و مضامین آشنا بازگردند. یک بار دیگر، این فیلم بیشتر موارد قبلی را نادیده می گیرد و در عوض به عنوان دنباله مستقیم فیلم اصلی عمل می کند هالووین. جان کارپنتر به عنوان تهیه کننده اجرایی، کارگردان و نویسنده مشترک دیوید گوردون گرین را هدایت می کند. جیمی لی کرتیس در نقش لوری استرود که از زمان برخوردش با مایکل در 40 سال پیش به عنوان یک گوشه نشین زندگی می کند، باز می گردد. مایکل پس از مدتی زندانی شدن، فرار می کند تا به دنبال لوری و خانواده اش بیاید.

هالووین برای خرید دیجیتال (11.99 دلار و بالاتر) و اجاره (3.99 دلار) از iTunes، Amazon، Google Play، Vudu و سایر رسانه های دیجیتال در دسترس است.

هالووین می کشد

دومین فیلم از سه گانه دیوید گوردون گرین درست از همان جایی که فیلم اول متوقف شد، پس از نبرد حماسی لوری با مایکل ادامه می یابد. هرج و مرج کل شهر هادونفیلد را فرا می گیرد، از جمله شخصیت هایی که از فیلم اصلی 1978 بازگشته اند. سبز در فلاش بک هایی به وقایع آن فیلم می بافد و داستان پس زمینه ای را برای ساکنین متعددی که امیدوارند مایکل را از بین ببرند، می سازد. فیلم در گروهی خشمگین که برای آخرین بار دنبال مایکل می رود به اوج می رسد.

هالووین می کشد در HBO Max (+9.99 دلار در ماه) پخش می شود.

مربوط: چگونه هر فیلم «جیغ» را در سال 2023 استریم کنیم

هالووین به پایان می رسد

دیوید گوردون گرین سه گانه خود و کل آن را به پایان می رساند هالووین فرنچایز، حداقل در حال حاضر – با یک فیلم چهار سال بعد هالووین می کشد. مایکل مخفی شده است، و لوری حرکت کرده است، اما ساکنان هادونفیلد نه. با رفتن مایکل، آنها توجه خود را به کوری کانینگهام (روهان کمپبل) نوجوانی معطوف کردند که پس از مسئول مرگ یک کودک به یک طرد شده تبدیل می شود. مایکل در نهایت برای رویارویی نهایی با لوری بازمی گردد، اما فیلم به همان اندازه که روی خود مایکل تمرکز دارد، بر میراث خشونت نیز تمرکز دارد.

هالووین به پایان می رسد در Amazon Prime Video (+8.99 دلار در ماه) پخش می شود.