این یک زندگی نظامی است | نویسنده: اشلی فلاورز


اسم من اشلی فلاورز است و نویسنده و خالق مجموعه کتاب های کودکان، «ممکن است یک ابرقهرمان بشناسم!» هستم. ایده پشت این مجموعه خلق کتاب‌هایی بوده است که بچه‌ها را در همه جا الهام می‌بخشد تا بیرون بروند و بخشی از خوبی‌های دنیا باشند. بچه‌ها ابرقهرمان‌ها را دوست دارند، بنابراین فکر کردم که این یک راه فوق‌العاده برای گنجاندن این ایده در کتاب‌های مربوط به ابرقهرمانان واقعی ما، یاران دنیای ما است. ببینید، ابرقدرت ها وجود دارند. آنها فقط در سرعت رعد و برق یا مقادیر بی پایان قدرت وجود ندارند، آنها در افرادی وجود دارند که به دیگران کمک می کنند.

من با یک پدر آتش نشان بزرگ شدم و در حال حاضر با یک آتش نشان ازدواج کرده ام. قبل از اینکه شوهرم آتش نشان شود در نیروی دریایی ایالات متحده خدمت می کرد. من پسر عمو و پدربزرگ دارم که خدمت کرده اند. من همیشه می گویم که بزرگ شدن در کنار قهرمانانی که قلبی برای کمک دارند، اغلب اوقات تبدیل به بچه هایی با همان دل می شود که می خواهند کمک کنند. اگر زمان کافی را با یک قهرمان بگذرانید، گاهی اوقات، حتی خودتان شروع به قهرمان شدن می کنید. من این را در خانواده‌های نظامی و خانواده‌های پاسخ‌دهنده زیاد می‌بینم. این کتاب ها برای آنهاست. آنها به منظور احترام به کل خانواده قهرمان هستند. به اشتراک گذاشتن والدین با دنیایی که به شجاعت قهرمان ویژه آنها نیاز دارد، می تواند دشوار باشد و این بچه ها این کار را انجام می دهند. آنها شجاع هستند، آنها قوی هستند، آنها صبور و مقاوم هستند.

این سریال برای نشان دادن قدردانی از همه ابرقهرمانان زندگی واقعی دنیای ما و القای این ایده در کودکان در سنین پایین ساخته شده است که می توانند به هر چیزی که در ذهنشان است تبدیل شوند. کتاب دوم این مجموعه درباره مردان و زنان شجاع نظامی ما است. این سریال با در نظر گرفتن تمام اعضای خانواده طراحی شده است.

این کتاب نگاهی عمیق‌تر به شاخه‌های مختلف ارتش ما دارد، پیامی مثبت به بچه‌های ارتش ما درباره اینکه چگونه به قهرمان خود کمک می‌کنند در دنیای ما کمک کنند، می‌فرستد و اقدامات شجاعانه این قهرمانان را به نمایش می‌گذارد. یاد خواهید گرفت، خواهید خندید و ابرقهرمانی را که در درون شما نهفته است، کشف خواهید کرد.

هنگامی که کتاب را کامل کردید و ابرقدرت های خود را پیدا کردید، می توانید نام خود را در گواهینامه ابرقهرمانی خود امضا کنید. سپس وقت آن است که شنل خود را دور خود بپیچید و به عنوان یک ابرقهرمان رسمی به جهان سفر کنید! من شنل‌های نظامی را برای مطابقت با شاخه‌های مختلف ارتش ایجاد کردم و بچه‌ها می‌توانند نام خود را روی آن‌ها شخصی‌سازی کنند تا مطابق با قهرمانشان باشد.