این یک زندگی نظامی است | نویسنده: مارلین نورگارد


نام من مارلین نورگارد است، من یک همسر نظامی و همچنین مادر دو فرزند زیبا هستم. من به عنوان یک مادر نظامی با فرزندانم با چالش های مختلفی روبرو شدم که خانواده های دیگر مجبور به تحمل آن نبودند. من کودکانم را تماشا کردم که با همه چیز از ناپدید شدن والدین، خانه های ناسازگار گرفته تا روابط دوستانه و ارتباطات تیره دست و پنجه نرم می کنند.

زنگ بیداری من زمانی بود که آماده می شدیم اولین ایستگاه وظیفه خود را ترک کنیم. اسباب کش ها آمدند و شروع به بستن چمدان کردند. پسرم یک کوله پشتی برداشت و اسباب‌بازی‌ها و پتوهای مورد علاقه‌اش را جمع کرد و روی پشتش پوشید. او آن کوله پشتی را در تمام مدت بسته بندی می پوشید و آن را باز نمی کرد و با هیچ یک از اسباب بازی های داخل آن بازی نمی کرد. حالا، این خیلی هیستریک و دردناک بود که از بین 18 چمدان ما سفر از هاوایی به کارولینای شمالی را انجام دادیم، که این تنها کیفی بود که موفق نشد و او دلش شکست. وقتی به کارولینای شمالی رسیدیم، در آن لحظه من شروع به فکر کردن در مورد رفتار او کردم، و اینکه چقدر بد بود.

مدت کوتاهی پس از ورود، او بالاخره اولین دوست خود را پیدا کرد و تازه شروع به توسعه درک روابط کرده بود. او به این دوست جوان وابسته شد و یک روز دوستش بلند شد و رفت و پسرم خیلی گیج شده بود. به سرعت متوجه شدم که باید در تربیت فرزندانم کمی پیشگیرانه عمل کنم، بنابراین مانند هر مادر خوبی در جستجوی ناامیدانه مطالب به اینترنت روی آوردم. با تاسف من خیلی کم بود. شوهرم به من نگاه کرد و گفت: “پس تو آن را بنویس.” حالا من یک چالش را به اندازه مادر بعدی دوست دارم، اما نوشتن یک کتاب کاملاً خارج از چرخ من بود، اما هر مامان مدبر با سلامت عاطفی فرزندش در خطر است. سریع عمل کنید

اولین کتاب من با عنوان دوست پر ستاره من. من این کتاب را به امید تقویت پیوندی که این کودکان با همسالان خود برقرار می کنند، ایجاد کردم. دوستی پایه و اساس مهمی برای توسعه آنها و حتی بیشتر در یک محیط نظامی است. زندگی ما خیلی سریع تغییر می کند، روال روزانه ما ناپایدار است و دسترسی به منابع آنقدر که به نظر می رسد آسان نیست. این کتاب به این بچه ها اجازه می دهد نه تنها در تماس باشند، بلکه به آنها کمک می کند تجربیات خود را به اشتراک بگذارند و با هم ارتباط برقرار کنند، بهترین بخش راهنمایی آن است! آن‌ها هنوز بچه هستند و نمی‌دانند چه سؤالاتی بپرسند، بنابراین این امکان را به آنها می‌دهد که نه تنها اطلاعات را به اشتراک بگذارند، بلکه یک یادگاری بین آنها و دوستانشان نیز فراهم کنند. این بچه ها این فرصت را دارند که در مورد دنیای جدید یکدیگر مانند دوستان جدید، غذاها، فرهنگ ها و محیط هایی که هم اکنون در آن زندگی می کنند یاد بگیرند.

کتاب دوم من است سفرهای کالی، من به این یکی بسیار افتخار می کنم. این کتاب با احساس پسرم در هنگام خروج از خانه اولش کاملاً جالب است. در این کتاب دخترم در سراسر جهان سفر می کند او با خانواده اش از پایگاهی به پایگاه دیگر نقل مکان می کند و در هر مکانی که زندگی می کند بر موانع کوچکی غلبه می کند. در هر مکان او با احساس ناراحتی از اینکه مجبور شده از دوستانش، مدرسه، اتاقش و جایی که به خانه زنگ زده است، دور شود، شروع می کند. اما، در هر مکان جدید، او می تواند یک دوست جدید پیدا کند، مکان های جدید را کشف کند، و یک اتاق کاملا جدید را بازسازی کند. چیزی که در مورد این کتاب خاص است نه تنها داستان، یا غلبه بر موانع و اقتباس، بلکه مکان های این کتاب در واقع وجود دارد! بچه‌ها می‌توانند در سطح عمیق‌تری با هم ارتباط برقرار کنند، زیرا همان مکان‌هایی هستند که در آن بوده‌اند، بنابراین بچه‌ها واقعاً از این کتاب لذت می‌برند و من از تماشای روشن شدن چشم‌هایشان وقتی مکانی را تشخیص می‌دهند که رفته‌اند لذت می‌برم. سفرهای کالی به کودکان دیگر اجازه می دهد تا ببینند که اگرچه ممکن است در ابتدا ترسناک به نظر برسد، اما فرصت های بسیار بیشتری برای دوستان جدید، تجربیات جدید و خاطرات جدید وجود دارد!

سومین کتاب اما احتمالاً آخرین کتاب من نیست بابا در حال استقرار، اکنون این یکی را پس از دو استقرار ایجاد کردم، اما تا همین اواخر فرصتی برای استفاده از آن پس از نوشتن آن نداشتم. زمانی که شوهرم ظرف دو هفته پس از دریافت سفارشات اعزام شد، آن را برای بچه‌هایم خواندم، بنابراین می‌توانم دست اول بگویم که این واقعاً به باز کردن خطوط ارتباطی کمک کرد و به بچه‌ها اجازه داد بدانند که اگرچه این یک چیز عادی در دنیای ما است، اما لازم نیست کیفیت روابط ما را کاهش دهد.

این کتاب کودکان را در مورد چگونگی داشتن تمام افکار و نگرانی های روزانه و چگونگی کنار آمدن و تفکر متفاوت در مورد موقعیت ها راهنمایی می کند. استقرار قطعاً یکی از رویدادهای نگران‌کننده‌تر در حرفه و خانواده هر کسی است، با این حال ما را قوی‌تر و مستقل‌تر می‌کند. کتاب من به کودکان این امکان را می‌دهد که ببینند چگونه می‌توانند در ارتباط باقی بمانند، حتی زمانی که والدینشان ممکن است از آنها دور باشند یا به طور موقت از محدودیت‌های ارتباطی خارج باشند. این غم یا ناامیدی را عادی می کند، زیرا اجازه دهید با آن روبرو شویم که هر کودکی ممکن است احساس غمگینی کند، هر کودکی ممکن است احساس ناامیدی کند، اما این نحوه نگاه ما به موقعیت ها است.

این کتاب می‌تواند ذهن‌های جوان را توانمند کند تا پیشروی کنند، از تمام منابع موجود خود استفاده کنند و به نزدیک‌ترین افراد خود تکیه کنند. پس لطفاً این کتاب ها را به اشتراک بگذارید، این منابع را به اشتراک بگذارید و تجربیات خود را با یکدیگر به اشتراک بگذارید. گاهی اوقات به نظر می رسد که ما خانواده های نظامی از خانه دور هستیم، اما تجربیات و روابط ما چیزی قدرتمندتر را ایجاد می کند که قابل تکرار نیست. این خانواده نظامی ما را ایجاد می کند که به زیبایی ساخته شده است.