این یک زندگی نظامی است | کهنه سرباز لاتین، نویسنده، مربی


گراسیلا در ال پاسو، تگزاس از پدر و مادری مکزیکی به دنیا آمد و در گریلی، کلرادو بزرگ شد. او به عنوان اولین دختر مهاجران، بار مسئولیتی بر دوش داشت، اما آرزوهایی هم داشت. پس از فارغ التحصیلی از دبیرستان، به عنوان دانشجوی بورسیه ROTC نیروی هوایی در دانشگاه کالیفرنیا در برکلی تحصیل کرد. Graciela در حین تکمیل برنامه مطالعات هوافضا، مدرک معماری را دنبال کرد. یک روز او از یک پایگاه آموزشی خلبانی در آریزونا بازدید کرد. او تا زمان کالج هرگز سوار هواپیما نشده بود. پس از یک پرواز جهت یابی با یک خلبان زن، او از آن پایگاه مصمم به پرواز خارج شد.

گراسیلا در طول خدمت سربازی خود به بیش از 26 کشور اعزام شد. کار او برنامه ریزی ماموریت ها و انجام محاسبات ریاضی بود تا مطمئن شود که تیم می تواند در هر نقطه از کره زمین سوخت گیری کند. او برای عملیات هوایی رزمی بر فراز عراق مدال هوایی دریافت کرد. گراسیلا بعداً یک مربی شد و پس از نه سال و چهار ماه به زندگی غیرنظامی تبدیل شد.

از آن زمان، او نویسنده چندین کتاب شد. او همچنین شرکت انتشاراتی خود را به نام تأسیس کرد Gracefully Global Group, LLC. در اولین کتابش، نوآوری لاتین، او داستان های لاتین و لاتین تبارهای تحصیل کرده را به اشتراک می گذارد. هدف Graciela ایجاد انگیزه در نسل جوان برای ساختن موفقیت خود است.

شب بخیر کاپیتان ماما/Buenas Noches کاپیتان ماما اولین کتاب دوزبانه کودکان است که توسط یک زن جانباز نوشته شده است و اولین کتاب کودک Graciela است. او پس از گفتگو با پسر 3 ساله‌اش الهام گرفت که آن را بنویسد. یک شب، گریسیلا یونیفرم خود را قبل از جلسه روز سربازان در پیش دبستانی پسرش پوشیده بود که در آنجا ایستاد و او را دید. او در مورد یونیفرم او و وصله های روی آن کنجکاو بود، بنابراین او همه چیز را در مورد لباس پرواز سبز رنگ حکیم و دلیل خدمتش به او گفت.

سپس، او کتاب دوم این مجموعه را نوشت، سورپرایز کاپیتان مامان/ La Sorpresa de Capitán Mama، توسط مارکو کوچولو روایت می شود، یک کودک نظامی که با همکلاسی هایش سفر میدانی می کند تا در مورد هواپیمایی که مادرش در آن کار می کند مطلع شود. این کتاب همچنین شامل فعالیت های بیشتری به زبان اسپانیایی بود.

پرواز با کاپیتان مامان/Despegando con Capitán Mama کتاب سوم این مجموعه است، که خواهد شد بودن در 28 اکتبر در همه جا موجود است. این بار صدای مارکو را می شنویم که با دوستانش با هواپیمای KC-135 پرواز می کند. این کتاب شامل واژه نامه دو زبانه هوانوردی و جت اوریگامی است.

Graciela می خواهد زنان در ارتش، مادران در ارتش، و مادرانی که با هواپیما پرواز می کنند، به ویژه زنان لاتین را عادی کند. ماه میراث اسپانیایی برای او مهم است زیرا او علاقه زیادی به جامعه خود دارد. او معتقد است که خدمت سربازی تا حد زیادی بخشی از میراث و میراث اسپانیایی است. گراسیلا عمدی در ظاهر شدن و گفتن این داستان ها برای ایجاد انگیزه در جوانان است. تمام زندگی او بر اساس افرادی بود که برای او ظاهر شدند و تأثیر فوق العاده ای گذاشتند. اکنون، او می‌خواهد به عنوان یک مربی و رهبر لاتین در مقابل دیگران ظاهر شود.

این نمایش اسلاید به جاوا اسکریپت نیاز دارد.

زمانی موفق خواهید شد که اطراف خود را با افرادی احاطه کنید که می خواهند شما موفق باشید. اما باید خود را در موقعیتی قرار دهید که سؤال بپرسید و در جایی باشید که این فرصت ها در اختیار شما قرار می گیرد.»

“شناخته باش

قدرتمند باش

مطمئن باش”

-Graciela Tiscareno-Sato