این یک زندگی نظامی است | کانون توجه: جامعه همسر نظامی اسپانیایی ما


تالیا زالس

تالیا زالس، نویسنده یک تلفن برای کریسمس، یک نویسنده اسپانیایی اهل سن دیگو است. تالیا یک دلقک نظامی به دنیا آمد. پدرش بیست و سه سال را در نیروی هوایی گذراند و آنها در طول سالها کمی سفر کردند. در سن هجده سالگی، او بیش از نیمی از ایالات متحده را گذرانده بود و بسیاری از زیباترین مناظر این کشور را در طول راه دیده بود. از یک طرف کشور در فورت براگ، کارولینای شمالی شروع شد و بعداً به پرل هاربر، هاوایی ختم شد، همه چیز از بیرون بسیار عالی به نظر می رسید.

خانواده های نظامی عشایر امروزی هستند. در نتیجه، چند چیز وجود دارد که دنده‌های نظامی معمولاً ندارند: زادگاه، مبلمان بدون دندانه، لهجه قابل تشخیص و دوستی‌های طولانی مدت. با این حال، آنها تمایل به جمع آوری مهر پاسپورت، مبلمان با برچسب های متحرک چند رنگ دارند (اگر می دانید، می دانید)، توانایی بسته بندی تمام وسایل خود در یک روز، و کتاب های خوب! در کودکی که از جایی به جای دیگر حرکت می کرد، تالیا تا آنجا که ممکن بود سعی می کرد به یک آفتاب پرست تبدیل شود و با هر محیطی سازگار شود، اما او خجالتی و «بچه جدید» بود، بنابراین اغلب خود را در کتاب ها دفن می کرد – هم خواندن و هم نوشتن آنها.

آخرین ایستگاه وظیفه پدرش آنها را درست به جایی که شروع کرده بودند بازگرداند: فورت براگ، کارولینای شمالی. از آنجا، او بازنشسته شد و تالیا تصمیم گرفت به صورت محلی در کالج تحصیل کند. در آنجا بود که او با شوهرش ملاقات کرد که مدت کوتاهی پس از تحصیل در کالج در نیروی دریایی ثبت نام کرد. چندین سال به جلو حرکت کنید و این چرخه تکرار شده است. فرزندان تالیا تا سن نه و ده سالگی بیش از بیست ایالت را پشت سر گذاشته اند.

تالیا به مدت هشت سال به عنوان معلم K-12 کار کرده بود، اما نقل مکان به سن دیگو فرصتی برای تغییر شغل و یادگیری مهارت های جدید ایجاد کرد. او در حال حاضر به‌عنوان تحلیلگر کار می‌کند، و زمانی که شغل 9-5 خود را انجام نمی‌دهد، بچه‌هایش را به کلاس‌های فوق‌درسی می‌برد و برمی‌گرداند و بعداً شب‌ها آرام می‌نویسد.

یک تلفن برای کریسمس
نویسنده: تالیا زالز، تصاویر: ایزی بی

جدیدترین کتاب او، تلفنی برای کریسمس، داستانی گیرا در مورد اهمیت با هم بودن خانواده، دوستی های فریبنده و گذشت تسلیم ناپذیر زمان است. وقتی تمام چیزی که یک لوئیس نوجوان از بابانوئل می‌خواهد یک گوشی برای کریسمس است، چه اتفاقی می‌افتد وقتی بابانوئل یک تلفن چرخشی قرمز برای او بفرستد و تلفن‌های همراه همه را برای یک سال کامل غیرفعال کند؟ پیدا کردن در تلفن برای کریسمس!

پیش‌سفارش‌های تلفن برای کریسمس رسماً زنده هستند! می‌توانید نسخه خود را تا 1 اکتبر 2022 در ساعت 2:59 بامداد PST در Kickstarter از قبل سفارش دهید.. پس از آن، یک دوره زمانی وجود دارد که پیش‌سفارش‌ها تکمیل می‌شوند، قبل از اینکه تلفن برای کریسمس در دسترس باشد، جایی که معمولاً کتاب‌ها فروخته می‌شوند! این بدان معناست که… نسخه خود را هم اکنون سفارش دهید تا مطمئن شوید که نسخه خود را قبل از کریسمس دریافت می کنید! این یک کمپین همه یا هیچ در Kickstarter است.

گوشی برای کریسمس

هدف این کمپین چاپ نسخه‌های جلد گالینگور نسخه اول یک تلفن برای کریسمس و توزیع این نسخه‌ها برای دریافت‌کنندگان پیش‌سفارش و مدارس DODEA است! در Kickstarter، گزینه‌ای برای اهدای نسخه‌های امضا شده نسخه اول تلفن برای کریسمس به مدارس DODEA وجود دارد. شما می توانید یک نسخه را به یک مدرسه DODEA اهدا کنید (و کتاب الکترونیکی را برای خواندن خود دریافت کنید) یا ده نسخه از کتاب را به ده مدرسه مختلف DODEA اهدا کنید (و کتاب الکترونیکی را به زبان انگلیسی و اسپانیایی برای خواندن دریافت کنید). این کمپین را با دوستان، همسایگان و اقوام به اشتراک بگذارید تا از این کتاب زیبای کریسمس مطلع شوید.