باید بدانید… برایان لوی


عکس از برایان لوی

شیرا کرامر

زمانی که برایان لوی در اولنی بزرگ می‌شد، به همراه خانواده‌اش به B’nai Shalom از اولنی تعلق داشت. لوی، 26 ساله، مدرک لیسانس مهندسی مکانیک و ریاضی را از کالج یورک پنسیلوانیا دریافت کرد. لوی به عنوان مهندس برای اداره هوانوردی فدرال شروع به کار کرد. اکنون او یکی از اعضای تیم بیانیه رادار FAA است که تجهیزات هواپیما را در حال کار و پرواز هواپیماها نگه می دارد. او هنوز اولنی را به خانه می‌خواند و می‌گوید که اوج تجربه‌ی یهودی‌اش، سفری بود که زمستان گذشته در حق تولد داشت.

چگونه تصمیم گرفتید که به Birthright بروید؟

من همیشه دوست داشتم بروم، اما زمانی که در مدرسه عادی درس می خواندم وقت نداشتم چون مرخصی نداشتم. مدرک مهندسی من پنج سال در چهار سال است. بنابراین، من در نهایت می‌خواستم بروم و سپس COVID-19 اتفاق افتاد و گفتم، می‌دانید چیست، بالاخره من واقعاً ثبت نام می‌کنم و این کار را انجام می‌دهم.

https://www.washingtonjewishweek.com/enewsletter/

تجربه شما چطور بود؟

من به تازگی از Birthright در ژانویه برگشتم. من 10 روز اونجا بودم و عالی بود. ما 35 نفر و هفت سرباز بودیم. واقعا تجربه شگفت انگیزی بود.

مجله دیجیتال هفته یهودی واشنگتن را از طریق ایمیل دریافت کنید و هرگز داستان های برتر ما را از دست ندهید
ما داده ها را با فروشندگان شخص ثالث به اشتراک نمی گذاریم.

ثبت نام رایگان

من اخیراً به نیویورک رفتم تا با تعدادی از مردم ملاقات کنم، کمتر از یک ماه پس از پایان سفر، فقط به این دلیل که دلم برای آنها تنگ شده بود و راهی برای معاشرت وجود داشت. من واقعاً احساس می کنم که در یک بازه زمانی 10 روزه دوستان مادام العمر پیدا کرده ام. صرف وقت گذرانی با مردم در اتوبوس و آشنایی با آنها و صحبت کردن با آنها بیشتر از دیدن برخی از مکان ها و چیزها لذت می برد.

واقعاً یک تجربه عالی بود و من به هر کسی، یهودی یا غیر یهودی توصیه می‌کنم اگر می‌تواند به Birthright برود. همچنین توصیه می کنم با تعدادی از دوستان نروید. اگر با تعدادی از دوستانتان می روید، عادت بیشتری دارید که با هم کنار بیایید و بعد با هم ارتباط برقرار نکنید و کارهای زیادی انجام دهید.

غذای یهودی مورد علاقه شما چیست؟

من طرفدار سوپ توپ ماتزا هستم. چیزی که من همیشه با آن ارتباط داشته ام، مارشمالوهای با روکش شکلاتی برای عید فصح است. اینها همیشه در ذهن من باقی می ماند زیرا در تمام تعطیلات، من و پسرعموهایم در نیویورک آنها را پنهان می کردیم.

یک روز معمولی در شغل شما چگونه است؟

من در چند سفر مسافرتی هستم. من به تازگی از آیداهو برگشتم، جایی که رادارهای مختلف و تجهیزات هواپیما را ارزیابی کردیم تا مطمئن شویم که آنها در بهترین شکل، تا حد امکان ایمن هستند و در حال حاضر به روش صحیح نگهداری می شوند. من تقریباً فقط برای روشن نگه داشتن تجهیزات رادارمان کار می کنم.

بخش مورد علاقه شما در مورد شغلتان چیست؟

من مجبور شده ام به یکسری مکان های مختلف سفر کنم و تا حد امکان در سایت یاد بگیرم در مقابل نشستن و توضیح دادن چیزها در یک محیط اداری.

ما الان GPS داریم. مگه رادار قدیمی نیست؟

درک من این است که انواع زیادی از هواپیما وجود دارد. کوچکترها این فناوری را ندارند. رادار به کنترل ترافیک هوایی اجازه می دهد همه چیز را ببیند، حتی هواپیماهای بدون رادیو.

شما یک طرفدار بزرگ ورزش بالتیمور هستید. چطور؟

پدر من اهل منطقه بالتیمور بود. او به آنها علاقه داشت، بنابراین من هم همین کار را انجام دادم. کلاغ ها قلب من را دارند. آنها قلب من را شکستند، اما من آنها را بیشتر از همه چیز دوست دارم. ■